Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › stoelverwarming aansluiten, nieuwe vraag.
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 1 maand geleden door .
-
AuteurBerichten
-
23 oktober 2010 om 22:41 #17227530
zoals de meeste van jullie wel gezien hebben heb ik een ander interieur ingebouwd:)
nu zijn deze nieuwe voorstoelen voorzien van stoel verwarming, maar is mijn vec hier (helaas) niet op voor bereid, nu snap ik dat ik de schakelaar via e-bay of iets kan kopen, maar nu komt het… onder mijn stoel zit een geel plastic aansluiting, hieruit komen een wit/blauwe en een volledig blauwe draad, dit is denk ik de stoel verwarmings aansluiting deze loopt door in een dikke gele kabel, nu komt mijn vraag hoe sluit ik dit aan, hoe ziet de achterkant van de schakelaar eruit?
en zijn die blauwe en blauw/witte plus en min of plus en schakel of iets?hopen dat jullie(me weer) kunnen helpen.
Erwin
24 oktober 2010 om 07:43 #17747487Hallo allemaal,
is deze gele stekker niet van de zij airbaigs of gordelspanners??, bij mij is het wel aangesloten maar ik heb geen stoelverwarming,
grtjes arius
24 oktober 2010 om 07:50 #17747488je kunt TIS downloaden van sites als the piratebay en nieuwsgroepen.
daar staan alle electrische schema’s in24 oktober 2010 om 07:57 #17747489zou kunnen want er zit ook nog een stekker in dat zwarte blokje naast die van de gordel spanner,
als iemand het weet zou ik het graag ook willen weten.Erwin
edit: in dat zwarte blokje onder de stoel zit inderdaad nog een stekkertje weet iemand of die van de stoel verwarming is en hoe die aangesloten moet worden?
24 oktober 2010 om 19:12 #17747490ok misschien een andere vraag, als ik 12v zet op de verwarmingsmat, als ik weet welk blokje het is van de 2, zit er dan een thermostaat in dat matje of brand die door?
Erwin
25 oktober 2010 om 15:54 #17747491origineel gepost door sw_reijnders
je kunt TIS downloaden van sites als the piratebay en nieuwsgroepen.
daar staan alle electrische schema’s inIk heb tis2000 al heel lang, maar snapte er nooit iets van, ben nu vanmiddag even bezig geweest maar heb er nu een schema met draadjes uit hoor :D
Erwin
25 oktober 2010 om 17:07 #17747492van die gele moet je afblijven, die is van de airbags. ik heb wel de aansluiting voor verwarming in mijn auto maar niet in de stoelen, ik heb wel de schakelaars en als ik die indruk komt er 12v op dat blokje te staan. maar ik weet niet of er nog iets tussen moet bijv een regel weerstand ofzo.
26 oktober 2010 om 08:43 #17747493Oke, nu blijkt dat ik op de plek waar de stoelverwarmingsknoppen horen lege knoppen heb zitten, als ik deze weghaal zit daar achter wel een sluiting en als ik ze door meet staat er ook stroom op, maar onder mijn stoel ligt geen stekker, waar loopt deze aansluiting dan heen alleen tot de zekeringkast? of liggen die stekkertjes nog ergens achter me dashboard.
of te wel hoe kom ik nu verder:hmmz
misschien is dat nog handig?

Erwin26 oktober 2010 om 15:04 #17747494Vandaag schakelaars besteld want ik heb gemeten en achter de lege schakelaars zit gewoon al stroom, dus moet niet zo moeilijk meer zijn nu denk ik.
Erwin
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.