stoelvergrending 3 deurs repareren

Forumindex Forums Modellen Astra stoelvergrending 3 deurs repareren

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Wie heeft er een tekening of uitleg hoe ik de kabels kan maken die de stoel achterover laten klappen. ze zijn beide kapot en voor ik mijn zelf van alles op de hals ga halen hoop ik op een kenner die mij kan adviseren het is een model nov 1998 h type? 1.6 3 deurs ,bedankt alvast gr Milco

model nov 1998 h type? 1.6 3 deurs ,bedankt alvast gr Milco

of je bedoelt een g of een ander jaartal
    bij de g kan je de bekleding erzo afhalen aan de achterkant .
    dan zie het het wel zitten ;)

Het is inderdaad een g type 11-1998 maar hoe haal ik die bekleding precies los? moet de stoel eruit ,heeft iemand misschien een tekening? gr Milco

Als je achter de stoel zit voel je aan de onderzijde.
    Daar voel je een verdikking wat wordt veroorzaakt door een plastic railtje wat in een plastic stripje zit geschoven.

Gewoon rustig dat stripje uit het railtje trekken (zit gewoon geklemd) en dan is de onderzijde al los.
    De zijkanten zit op precies dezelfde manier vast.

Stoel hoeft er in principe niet uit, houdt er wel rekening mee dat er aan de onderzijde van de stoel een stekker zit.
    Als je deze stekker eruit trekt mag de auto NIET op contact gezet worden (of worden gestart) omdat je anders een airbag storing krijgt waarna je complete airbag systeem niet meer functioneert en je langs de dealer kan om dit te laten resetten.

ok bedankt juffer

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.