stoel

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Auteur

hoi weet niet hoe je de stoel goed krijg heb lastvan de onderkant van stoel voelt hard aan

origineel gepost door frowijn
    hoi weet niet hoe je de stoel goed krijg heb lastvan de onderkant van stoel voelt hard aan

Hoi,
    mijne voelt ook af en toe hard aan:P

onder kant stoel drukt in onder rug

Ik niet volg zin jou net lezen .

Oftewel bouw de zin even anders op.
    is zo geen touw aan vast te knopen.

oke dat is al beter.

Nu de vraag, welke vectra: A,B,C

wat voor stoelen. normaal, leer, met zonder lendensteun.

hoi als ik in mijn stoel zit dan drukt de onderkant van de stoel in mijn rug .lijkt wel of ik tegen het frame aanzit

vectra 2004 met stof

met twee verstellingen

met lenden steun

met lenden steun

Draai hier eens aan dan.
    Dan zou de lenden steun terug moeten gaan.
    En niet meer tegen de rug aan drukken.

heb nu de lendensteun niet uitgedraaid,moet ik de stoel meer kantelen of juist niet.of moet de stoel een diepere zit hebben

zo lekker korte berichten:vertag

Hij wil vanavond nog de 100 posts halen:jerry:jerry

ga wel naar de dealer wijs neus,vraag duidelijk met een bericht om een oplossing en niet omdit soort reacties:fy1

lekker vriendelijk zeg vraag om een antwoord op een probleem en zit niet te wachten op posts of wat dit ook mag zijn

ga wel naar de dealer wijs neus,vraag duidelijk met een bericht om een oplossing en niet omdit soort reacties:fy1

Grapje Joh, zijn we niet gewend hier iemand die gelijk zijn vraag zo steld zonder voorstellen en dan worden er wel eens van die grapjes gemaakt, je moet ons effe kennen:(

Jan

je had je ook eerst ff kenne voorstellen,wat hier ook gewoonlijk is

Hallo opelaars,

ik wilde hier ook reageren maar krijg het gevoel dat er een grimmige sfeer hangt hier:mad:

peace guys:thumbup

maar idd, errug korte berichten zo. Misschien bij problemen even de tijd en moeite nemen om alles zo goed en uitgebreid mogelijk te omschrijven.

Suk6 met je stoel.

Greetz Roel met een C (of wc want heb buikgriep:cry)

oke dan sorry ben net lid en zit met een probleem en dat is dat ik geen lekkere zit kan vinden in mijn vectra uit 2004.stoel voelt hard aan in onderrug en heb limbaal steun niet uit staan in het begin zat ie super tot dat een vriend aan de sroel draaide

kan het evt zijn dat die vriend ‘m misschien heeft dol gedraaid.:hmmz

snelste oplossing? … neues stoel (serieus) … je lende steun is defect en of je vering van de stoel zelf zijn door gezakt

is een kwaaltje bij de vectra B met lende steun verstelling

tipje : KLIK HIER

hoi denk van niet omdat het niet veel was maar kan de juiste stand niet vinden moet ik de leuning naar voren draaien en de de stoel kantelen:hmmz

oke ga naar de dealer om te kijken of dat het is anders een andere stoel alvast bedankt:)

geen punt … maar uhm nou weet je natuurlijk wel wat wij willen he ….

FOOOTTOOO’SSSS van je veccie :P (ok ok … we zijn hier nou eenmaal redelijk fotoge^&*l)

oke ga naar de dealer om te kijken of dat het is anders een andere stoel alvast bedankt:)

Niet te snel er reageren nog wel meer mensen, misschien zit de oplossing er nog bij.

Jan

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.