Starten….zucht

Forumindex Forums Modellen Manta Starten….zucht

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 134)
  • Auteur
    Berichten
  • #17883090

    heb je de stekkers al in elkaar geschoven
    hoor het wel

    #17883091

    Wat haalt dat stekkerverhaal van je eigenlijk uit Camper? Heb ’t je al een paar keer horen roepen, maar ik heb er nog niet eerder van gehoord..

    #17883089

    nee dat dacht ik al
    maar dat werkt die modules
    gaan nog al eens kapot
    komt ook van het staan
    dan vonkt de ontsteking niet goed
    heb aan die auto,s vroeger veel
    gewerkt
    groetjes

    #17883088

    gelukt

    #17883087

    maar heeft dat ook met de natte bougies te maken?

    #17883085

    Eerlijk gezegd zou ik het stekkerverhaal eerst eens door een ander forumlid bevestigt willen zien voor ik dit zou proberen Joel.

    #17883084

    ja zie maar toch
    het kan geen kwaad
    vroeger wel meer gedaan
    en je bougie,s
    worden nat omdat hij niet genoeg vonkt
    groetjes

    #17883082

    @camper wrote:

    ja zie maar toch
    het kan geen kwaad
    vroeger wel meer gedaan
    en je bougie,s
    worden nat omdat hij niet genoeg vonkt
    groetjes

    Wil je misschien eens uitleggen en onderbouwen wat die stekkeractie uithaalt? Wat doet de auto dan wel/niet?
    Alvast bedankt.

    #17883081

    probeer het nu gewoon even
    dan weet je het gaat niks kapot

    #17883080

    @camper wrote:

    probeer het nu gewoon even
    dan weet je het gaat niks kapot

    Als je zo goed weet dat dit eventueel een oplossing kan zijn, lijkt het me toch ook dat je even kan onderbouwen waarom dit is, en wat deze actie uithaalt? Lijkt me erg interessant om te weten namelijk.

    #17883114

    jongen is bvoor mijn 20 jaar geleden weet ik niet meer
    ik heb het geweten
    telang er uit ben sinds kort
    weer een beetje aan het sleutelen

    #17883115

    :jerry

    zal het morgen wel eens proberen ;)

    #17883116

    dan loopt hij weer goed

    #17883117

    Net even naar gekeken maar die stekker zit aardig vast volgens mij en ik durf er niet zomaar met mijn volle gewicht aan te gaan hangen

    #17883118

    zijn het twee stekkers
    zitten achter de bobine
    toch die zou er gewoon uit moeten
    kunnen
    en dan in elkaar steken
    dan omzeil je de module
    die modules geven graag storing
    dan vonkt je auto niet goed
    en als je de stekkers in elkaar steek
    werkt het weer heb met een rekord 20 liter
    zo 3 jaar lang gereden liep als een tierelier
    groetjes

    #17883119

    nee ik zie een stekker en een kabel naar delco

    #17883120

    gooi die stekker eens los
    en kijk dan eens wat hij dooet

    #17883121

    ik heb bij mijn manta maar 1 stekker op de module.
    ik snap het stekker verhaal ook nog steeds niet.
    gooi ook eens je carter leeg grote kans dat die vol benzine staat.

    #17883122

    ik denk dat hier de stationair relais wordt bedoeld, maar
    die zit lang niet overal op en kan er gewoon tussen weg.

    #17883123

    klopt maar die modules
    kunnen klote hoor
    als je hem los gooit
    moet je het verschil merken
    ik denk haast zeker

    #17883124

    module of stationair relai zijn 2 verschilende dingen.
    en de module zit onder de bobine met 1 stekker.
    die vertoont vaak problemen bij warme motor.

    #17883125

    tja jij vraagt raad
    probeer alleen maar tehelpen
    groetjes

    #17883126

    is niet mijn topic.
    maar goed.
    ik zeg wat ik weet en jij wat jij weet.
    wat de gene er mee doet is zijn zaak.
    we kunnen het niet altijd bij het goede eind hebben.
    het is en blijft oude wagens klaar.

    #17883127

    @Camper,
    Hier een foto van zijn motorruim (uit zijn project topic)
    Hier is duidelijk te zien dat er geen stationair loop op zit. Dus het doorverbinden zal niet lukken


    @Joel
    ;
    Probeer eens met volgas te starten. Mocht hij afslaan zodra je onder de 2K toeren komt, is of de stekker van je luchtmassameter (waar het luchtfilter op zit) los, of deze is zelf naar de klote. Dan loopt het systeem op de noodloop en wordt er continu benzine ingepompt. Zodra de motor dan onder de 2K toeren komt, komt er te weinig lucht bij, en valt hij stil (te rijke verhouding dan)
    Kan ook zijn dat de drukregelaar zelf (die op de retourleiding zit) de geest gegeven heeft en continu volle druk op de injectoren zet, wat ook weer tot gevolg heeft dat er teveel geïnjecteerd wordt.

    Eerste probleem is goed te testen door een andere lmm te monteren (vast wel iemand van het forum bij jou in de buurt die dat voor je kan regelen)
    als het de druk regelaar is, kom je die te wisselen. kosten de wereld nieuw ook niet en zijn nog vrij goed te vinden op de sloperijen.

    #17883128

    achter de bobine die stekker bedoelde ik
    mijn rekord wil niet goed starten
    en als ik er startpiloot in spoot liep hij even
    iederekeer zwarte bougie.s stekker er uit en lopen
    zodoende zeg ik dat tegen je hoor voor dat
    ik gelijk heb

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 134)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.