stalling/sleutelruimte gevonden

Forumindex Forums Modellen Astra stalling/sleutelruimte gevonden

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

geachte collega tuners,

wij hebben de tip naar een stalling/sleutelruimte verkregen.
    de ruimte is sowieso voldoende om 5 auto’s knap neer te zetten. en dan is er nog een zolder/hoek om spullen op te slaan. denk aan bumper, velgen etc.

de ruimte is voorzien van elektra, water weet ik niet zeker. want heb de ruimte nog niet bekeken.

ook is niet 100% zeker of er gelast en geslepen mag worden.
    wellicht is er een deal te sluiten met de eigennaar, dat wij als huurder bijvoorbeel de vloer voorzien van een nieuw laagje verf als wij het pand op zeggen. zodat het knap achtergelaten wordt.

bij voorbaat wil ik zeggen dat ik geen gezeik wil over betallingen etc, alles moeten we duidelijk bespreken.

de stalling is gevestigt in westwoud, dat is 5 min van hoorn af, noord holland dus.

de huur bedraagt 250 euro all in, dus wij willen met 4 man de ruimte huren om de kosten te verdelen.

dus wij zijn nog dringent opzoek naar 2 man die hier wel oren naar heeft. om bijvoorbeeld hier een oldtimer te stallen, en daaraan te sleutelen.

even voor de duidelijkheid, de huur bedraagt dan per man afgerond 65 per maand.

ik hoor het graag als iemand intresse heb,

sorry voor het plaatsen van dit bericht hier, dit was de enige plek waar het veel bekeken wordt, en aangerzien er heel veel mensen opzoek zijn naar zo’n ruimte voor een leuke prijs, zette ik dit bericht hier neer, hoop dat dat door de vingers wordt gezien??:angel

Da’s niet duur joh!! Helaas, ik woon te ver weg….

Dit is zeker geen geld alleen de lokatie is interessant voor mensen uit die hoek
    vrees ik want de ligging is niet echt gunstig.
    Voor mij bv. zou het alleen als stalling interessant kunnen zijn
    maar als werkplaats niet.
    En een stalling en een werkplaats zijn lastig te combineren is
    mijn ervaring.
    En pas op vloercoatings of betonverf zijn niet echt goedkoop.

Je woont in Wognum… die sleutelruimte is niet toevallig één van die foeilelijke DSB gebouwen heh, want daar is inderdaad een hoop ruimte en een hoop te sleutelen ;)

Niet duur, ik betaal hetzelfde voor 40m2, mag er wel alles in doen. Hoop in de toekomst wel iets aan huis te hebben :angel

40M2 voor 65 euri p/maand

ben je koopman

ik heb 150M2 droge ruimte en betaal 425 euro p/maand heb ik wel buitenplek erbij

groet michel

het is zeker een leuke ruimte, moet aankomende week nog 2 man vinden.
    hoop dat het lukt, dan kunnen we aan de bak.

haha, die dsb banden, zijn omgedompelt tot gemeente huis van medemblik.
    vandaag toevallig de grote openning

dus kom op mensen, als je iemand weet, kent, laat het weten

‘omgedompelt’ ?
    Wat is dat dan.

ot; leuke sleutel plek voor mooi bedrag.

Persoonlijk zou ik een sleutel/hobby ruimte altijd met max. 2 man doen.
    In het verleden heb ik het al zo vaak fout zien gaan bij dezen en genen die met meerdere iets huren, en vervolgens liep het op termijn
    uit op onenigheid, roof, diefstal, etc.. Drama dus.

wij doen het nu ook met 4 man
    ik ben er zelf weinig dus merk er weinig van maar idd hoe meer mensen hoe meer vrevel er komt

volgende ruimte doet ik alleen met 1 van die jongens
    dus lekker met 2en

groet michel

ik had de loods, voor nop, nu 36 m2 voor 100 euro, 3,5 meter hoog, in de stad is dat een redelijk bedrag, stroom en water btw

doe het liever ook met zn 2en, maar er is hier vrij weinig aan ruimtes, dus net als met vrouwen, pakken wat je pakken kan:P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.