Stalkadapter

Forumindex Forums Modellen Tigra Stalkadapter

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Goedenavond,

Ik heb een vraagje en ik kan het antwoordt nergens vinden. Mocht ik niet goed genoeg gezocht hebben laat het me dan weten.

Ik heb een Tigra uit ’99, hier heb ik de originele autoradio vervangen voor een nieuwe JVC. Mijn Display geeft nu inderdaad ”niks’ meer weer. Mijn vraag is of er ook een stalkadapter is voor Tigra’s? En zoja waar ik die zou kunnen kopen(evt. een link naar een webshop) maar ik weet dus niet of dit uberhaupt wel mogelijk is.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

welkom op het forum. goed dat je eerst hebt gezocht. kijk hier anders even, misschien heb je er iets aan.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=142334

Bedankt, Ik had dat topic inderdaad ook gevonden :) Door een ander topic kwam ik in het ICE gedeelte terrecht en vond ik dit:

Display aansturen met een niet Opel radio???
    Veel merken autoradio’s zijn voorbereid voor het aansturen van een extern schermpje.
    Je hebt een verloopkabel nodig die je aansluit op het externe originele scherm,ook wel stalk adapter genoemd.
    Er zijn ook leveranciers die de kabeltjes zelf maken voor allerlei types autoradio;s (Dietz/Signat),je hoeft dus niet merkgebonden te zijn.
    De autoradio moet er wel op voorbereid zijn,de meeste instapmodellen hebben de aansturing niet.

Bij andere informatie vond ik weer dat een stalkadapter is voor aansturing via je stuurbediening. Ik wil graag de info van mijn radio op het display schermpje hebben als het kan, mocht dit niet mogelijk zijn is het ook geen ramp maar vind het wel mooi meegenomen mocht dit wel gaan.

Misschien begrijp ik het idee van een stalkadapter niet helemaal ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.