Sprintje tegen/met Subaru in B.o.Z.

Forumindex Forums Modellen Astra Sprintje tegen/met Subaru in B.o.Z.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)
  • Auteur

Is er iemand met een Astra GSI die vandaag in Bergen op Zoom een paar keer gesprint heeft tegen een blauwe subaru?

Heb even een heel kort babbeltje gemaakt met de bestuurder van de Astra, maar stoplicht sprong (te snel) op groen en we moesten verder…

Was een donkerblauwe Opel Astra GSI, verlaagd en met een Opel Omega 6 cil-blok er in. Prachtig snerpend geluid kwam er vanuit. Astra zag er ook strak uit. Zaten met 2 man in de auto.

Iemand van hier of bekend hier?

Groet,
    Peter

Probeer ’t is op het astra gsi forum http://forum.astragsi.nl/
    Ik weet dat er daar paar zitten die iig blauwe F(1) GSI’s hebben met deze blokken.

Heb er zelf ook een, maar dat is een standaard uitziende F2 (va MY95) GSI, maar ik was niet in BOZ en sprinten doe ik ook niet.

ff kijken
    zuiden van het land astra gsi met v6 in bergen op zoom
    ja dat moet pascal zijn geweest
    net wat jerremy al zei..vraag het ff op het astra gsi forum
    want ik was het niet
    ik was thuis en kom zelden in die hoek van het land:D:D

Okay, bedankt voor de tip guys.

Wel een wolf in schaapskleren trouwens hoor zo’n Astra met een dik 6 cil-blok er in king:

Jup, was Pascal.

Hij smste mij nog. Was net de andere kant op met m’n turbo:cry

Maar eeh , hoe liep dat af dat sprintje , of is dat een beetje domme vraag??? :thumbup:thumbdown

Blijft leuk zo’n 6pitter onder de kap:

all credits to Jerremy for this picture:

origineel gepost door OPCdriver

Maar eeh , hoe liep dat af dat sprintje , of is dat een beetje domme vraag??? :thumbup:thumbdown

Dat is goed verlopen :D

Kijk , Opel king: , wilde het toch even zeker weten.

Kwam vast terug van Zundert…

@wim, haha indd das mijn waggie :)
    O.K. in dat geval wel zo eerlijk ook even de credits voor jouw & aan CarloAstra + Bug Killer voor de realisatie van het apparaat en het onderhoud eraan en de upgrades etc.. :D :thumbup

origineel gepost door Jerremy

@wim
    , haha indd das mijn waggie :)
    O.K. in dat geval wel zo eerlijk ook even de credits voor jouw & aan CarloAstra + Bug Killer voor de realisatie van het apparaat en het onderhoud eraan en de upgrades etc.. :D :thumbup

Wat voor luchtfilterhuis heb jij eigenlijk? Ziet er wel netjes uit!:thumbup

thnx. is een aangepast origineel Vectra A C25XE LF huis

Klopt, was ik :D
    Net terug van Zundert idd
    Ik woon hier vlakbij de intratuin, dus als jij ook in de buurt woont spotten we elkaar vast nog wel voor een wat uitgebreidere babbel.
    Subaru klonk ook erg gaaf trouwens!

hmmm moet ik toch weer eens een keer naar de Intratuin gaan :angel

Wat is er bij de intratuin zelf te doen dan? Ben er nog nooit binnen geweest namelijk ook al woon ik er 100 meter vanaf :angel

hey jonguh pascall had je die subaru nou ingemaakt of nie??

en je weet t he een x een pijp eronder met meer herrie ;)

gruwelijke auto:thumbup

Nee, Subje was met 350 pk en AWD best wel in het voordeel op lagere snelheden. Maar echt achtergelaten worden was ook geen sprake.

Wat het geluid betreft, hij maakt genoeg geluid vind ik, gaat echt niet meer worden. Anders kom je maar is luisteren, want stil is die echt niet hoor :P

Wil de Impreza ook wel keer zien.

Maar is keertje alles bij elkaar zetten:P

origineel gepost door pascal1109
    Wat is er bij de intratuin zelf te doen dan? Ben er nog nooit binnen geweest namelijk ook al woon ik er 100 meter vanaf :angel

niks, maar dan drop ik mijn vriendin daar en dan ga ik naar jouw auto kijken :angel

Nee, Subje was met 350 pk en AWD best wel in het voordeel op lagere snelheden. Maar echt achtergelaten worden was ook geen sprake.

Klopt inderdaad. Kleine correctie echter, want de STI heeft 325pk (en 425Nm) maar heeft daarentegen meer aandrijfverliezen door de AWD (-26%), ook weegt ie ca. 225kg zwaarder dan de GSI en heeft ie een C.W. van een flatgebouw.

Dus per saldo klopte de praktijk wel met de theorie, namelijk dat het niet zo heel erg veel scheelde. Het koppel en het AWD spelen wat in het voordeel bij de sub.

Wat het geluid betreft, hij maakt genoeg geluid vind ik, gaat echt niet meer worden. Anders kom je maar is luisteren, want stil is die echt niet hoor :P

Als ik vragen mag, wat heb jij voor uitlaat systeem dan erop ?? Group A ofzo van voor tot achter incl. spaghetti spruitstukken ofzo ?

thanks, Grtz. Jeroen.

Precies zoals jij zegt Jerremy! ;) Moet je even op het AGC forum kijken in zijn topic! ;)

Haha.. :D ja, je hebt gelijk !

Haha, scheelt dat andere mensen antwoorden voor mij. Kom eigenlijk nooit hier op het opelforum :angel

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 34)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.