Sportdempers;universeel/Irmscher enz.

Forumindex Forums Modellen Astra Sportdempers;universeel/Irmscher enz.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Als ik op zoek ga naar een sportdemper van bijv. Irmscher word er meteen vermeld voor welke motortypes/carroserieuitvoeringen deze bedoeld zijn,houd dat dan automatisch in dat die niet voor andere motortypes/carrosorieuitvoeringen geschikt zijn.
    Ik heb al op een paar andere Opels een universele einddemper (Peco) gehad ,ik heb daar nooit enig nadeel van ondervonden en de prijs is meestal ook een stuk interresanter.
    Verder zijn er ook diverse bedrijven die een eindemper op je auto pas maken ,letten zij uberhaupt wel op motortype enz. of is dat allemaal niet zo belangrijk ?

Bij Irmscher gaat het met name om de flensmaten ed.
    Bij hun uitlaten staan ook meerdere motortypes.

Als je een universele uitlaat koopt dan moet je die of op je motorcode bestellen of zelf de flensmaat / bevestiging in de gaten houden.

Zo moest ik bij de Sebring van mijn astra f nog een verlooppijpje erbij proppen want bleef anders een gapend gat over :jerry

Heb een 1.8 Remus DTM pijp op een 1.6 motorblok ;) sportief maar houdt niet de buurt wakker.

Gewoon zorgen dat ze het type auto en motor weten en klaar ben je..
    Mijne komt uit Duitsland en was een kwestie van er onder hangen en klaar..En netjes van RVS.
    Hoefde geen extra gaten boren oid. :wors

@breezer wrote:

Gewoon zorgen dat ze het type auto en motor weten en klaar ben je..
    Mijne komt uit Duitsland en was een kwestie van er onder hangen en klaar..En netjes van RVS.
    Hoefde geen extra gaten boren oid. :wors

Niceeee :thumbup Oorspronkelijk kon deze uitlaat niet i.c.m. trekhaak omdat deze dan zou aanlopen tegen het bevestigingsframe van trekhaak. even vloeibare pakking tussen geplakt en good to go :P

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.