Spiegel afgetrapt!

Forumindex Forums Modellen Tigra Spiegel afgetrapt!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 35)
  • Auteur

Ja hoor, net een nieuwe auto, wordt vannacht tijdens mijn nachtdienst mn spiegel (waarschijnlijk) eraf getrapt. De spiegel hing aan zijn draadjes en beugeltje. Wonder boven wonder is er niks kapot, en heb ik de spiegel gewoon terug kunnen zetten. Ik wist niet dat deze spiegels zo stevig waren dat ze niet afbreken maar gewoon losklikken! Zou het uitmaken van welke kant er geschopt wordt?

Ik sta om het half uur buiten te roken, als ik het gezien had dan was die gast voer voor mijn Maglite :swear

Moest dit ff kwijt, je kunt tegenwordig nergens meer veilig parkeren!

Fijn weekend

Rowan

is er geen cctv aanwezig daar ?

Helaas niet, misschien via stadstoezicht… Ik ga zowiso aangifte doen, de hele straat was de klos..

ja hoor, ze kunnen ook nooit van iemand anders zijn spullen afblijven.
    die valt onder vandalisme.
    ik heb het bij mijn astra ook eens gehad, de spiegel hing er ook bij.
    en een keer op een parkeer plaats bij het ziekenhuis, had er iemand de auto te dicht op mijn auto geparkeerd.
    die reed achter uit en met de spiegel een kras van wel 40 cm op m,n auto gemaakt.
    aangifte gedaan, maar tot heden nog niks gehoord, dit is wel 5 jaar geleden.

triest :(

ook een keer gehad ,stond voor een moskee geparkeerd,lag ook ineens de spiegel eraf,vervolgens nooit meer daar gaan staan,was eigenlijk wel
    te verwachten als je daar parkeert :(

@nexus6 wrote:

ook een keer gehad ,stond voor een moskee geparkeerd,lag ook ineens de spiegel eraf,vervolgens nooit meer daar gaan staan,was eigenlijk wel
    te verwachten als je daar parkeert :(

Ik zou zeggen dat die juist daar veilig had moeten staan? :hmmz

stond die ook totdat de moskee uit/dicht gaat waarschijnlijk.

Als je toevallig erachter komt wie het heeft gedaan.. moet je een soort scheermesjes onder je auto doen.. en dan even lekker tegen zo iemand aan rijden.. :)

ziellig toch vandalisme

leuk heh maglites :P heb zelf nu de nieuwe led variant (ben alleen de naam ff kwijt –_–‘)

is het niet toevallig MagLeds :)

Bij mij hebben ze ook mijn spiegel eraf getrapt, is altijd leuk om van een heuveltje (vlak bij mij) af te rijden en dan zo de hele straat te “ontspiegelen”. Helaas was mijn Astra spiegel niet bestand tegen deze kracht :swear . Nu heb ik dus een zwarte en een groene spiegel. Parkeer nu met de groene spiegel naar de straat, dat als het nog eens gebeurt, ik twee zwarte spiegels heb, :angel :angel want het gebeurt hier vaak op donderdagavond, als de studenten hier in de buurt uit zijn geweest.

Geen garage? :|

@Christiaan Hummel wrote:

Bij mij hebben ze ook mijn spiegel eraf getrapt, is altijd leuk om van een heuveltje (vlak bij mij) af te rijden en dan zo de hele straat te “ontspiegelen”. Helaas was mijn Astra spiegel niet bestand tegen deze kracht :swear . Nu heb ik dus een zwarte en een groene spiegel. Parkeer nu met de groene spiegel naar de straat, dat als het nog eens gebeurt, ik twee zwarte spiegels heb, :angel :angel want het gebeurt hier vaak op donderdagavond, als de studenten hier in de buurt uit zijn geweest.

Dat is mooi klote, Moeten maar wat agenten daar controleren in burgerauto en burgerkleding…
    Aanpakken zulke lui :puke

@spooky26 wrote:

leuk heh maglites :P heb zelf nu de nieuwe led variant (ben alleen de naam ff kwijt –_–‘)

waar zieje dat nu?

Het gaat ook niet over verlichting, maar over spiegels.. :)

@Geeviz wrote:

Het gaat ook niet over verlichting, maar over spiegels.. :)

vandaar de vraag :p

Haha ;)

spiegels moeten zowizow afbreken als er bijv een fietser tegenaan rijd.
    Somige spiegels kan je zo weer terug klikken,somige zijn gelijk naar de kloten. naar binnen klappen ze bijna bij elke auto zonder kapot te gaan, dus het maakt idd wel uit vanaf welke kant:)

Ik had laatst in Groningen op de diepenring.. een auto naast me staan bij het stoplicht.. (gelukkig alle zelfde richting uit).. maar toch moet er dan nog een fietser er dáár tussendoor.. het kereltje (student) zei gelukkig wel sorry.. had ik beter tegen mijn grommende auto moeten doen.. :)

met zijn domme zweedse fiets met frituurmand voorop.. gelukkig geen kras op de buitenkant van de spiegelkap.. en als ie doorgedrukt had was mijn spiegel losgeklikt.. als het vanaf de andere kant zou gaan.. kreeg ik vast de spiegel door de ruit geklapt.. of in de deur..

maar ongelukjes zijn gelukkig anders dan moedwillig trappen..

Man dat is nog niks. Zie dit filmpje :shock: :jerry Spiegel hangt er een beetje bij :D
    http://youtu.be/WIqDWJ4e99U” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik zie geen filmpje.. ?

foutje staat er bij

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.