speling op versnellingspook

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen speling op versnellingspook

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

Hey mensen,

bij mijn astra opc 1 zit er behoorlijk veel speling op de versnellingspook hierdoor schakelt hij niet echt makkelijk zoals het hoort, nu zag ik bij original carparts kan je een complete pook met hoes en het mechaniek eronder bestellen, maar dat kost je wel 300,- euro.
    Bestaat hier ook een voordeligere oplossing voor in de vorm van een revisie set oid?

gr Rolf

CarloAstra effe PM-en, hij gaat mijn pook ook reviseren.. gaat ook om een F23 pook..

Willem

Hey Willem,

Maar Wát gaat hij dan reviseren, als het om het binnenwerk van de pook gaat dat kan ik zelf denk ik ook wel, alleen kun je die onderdelen los bestellen of als een setje? of wordt het hele onderwerk dan gewoon vervangen?

gr Rolf

Ik ben zelf ook benieuwd of er revisiesetjes te koop zijn.
    Zo,ja waar zijn deze te vinden?

Groeten Rick

Als willem het uitbesteed, zal het wel niet zo makkelijk zelf te doen zijn :p

Ben heel benieuwt naar de oplossing, aangezien die van mij ook aardig losjes is.

:)

is niet moeilijk, maar hij is handig met priegelen.

ben zelf nogal ongeduldig van aard..

Willem

Hallo,

Inmiddels loopt dit topic al een tijdje, wet iemand misschien of het mogelijk is om de pook met alles wat daat onder zit te reviseren?
    300 euro voor een nieuwe is toch wel wat prijzig.

Ik hoor het wel

Mvg,

OPCer

Mijn gaat opgelapt worden door Carlo een der tijden..
    Ga ik eens goed afkijken bij m.

Hij kan aan delen komen om m op te knappen.. (nieuw en verbeterd).
    De Dealer levert het pookmechanisme alleen Compleet voor honderden euro’s..

Willem

[youtube:npxfm4fo]http://www.youtube.com/watch?v=qM4ZhIXBEnk&feature=related[/youtube:npxfm4fo]

Leuke film, maar wat heb je nu gedaan als verbetering?

Die ring bij 50 sec ertussen gezet.

En is dit een kant en klaar ring (zo te koop) of home-made?

goeie tip, ik heb hem inmiddels al een keer goed in het vet gezet dat scheelt ook al een hoop.

bij mij zit er overigens een fucking lelijke Sparco versnellings pook knop op (zat er bij de aankoop al op) snap echt niet waarom iemand de originele pook knop van een opc zou verwijderen voor zo’n goedkoop kut ding…. dus er komt nog een keer een originele voor in de plaats.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.