speakers rechterzijde doen het minimaal

Forumindex Forums Modellen Corsa speakers rechterzijde doen het minimaal

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo, ik ben wimharwig en bezit sinds enkele maanden een Corsa-B van 1999.
    Sinds enkele dagen zijn de speakers aan de rechterkant veel minder geluid gaan geven. Als ik de balance naar rechts opschroef is het volume wel weer gelijk, maar wordt het geluid slecht.
    Alle contacten en stekkers heb ik al met cleaner schoongemaakt en ook met een andere radio heb ik precies hetzelfde fenomeen.
    Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn ?

Bij voorbaat dank voor de adviezen en het meedenken!

Speakers ten einde, dat wordt een setje…

Of voordat je ze er uit gooit, wat siliconenspay er overheen spuiten. Bij geen succes idd nieuwe speakers.

Greetz Emiel

Over je speaker?????

Kun je de woofer nog goed heen en weer bewegen met de hand? Rand niet versleten?

Japs over de speaker. En lekker veel ook nog. 2 jaar geleden bij mn Astra F gedaan omdat ze kraakte, werkt nog steeds zonder gekraak.

ik ben newby op dit vlak … maar wat is “japs”?

:jerry gewoon ander woord voor jawel/ja/zekers/yes :D

Jongens bedankt !
    Ik heb vandaag nieuwe speakers in de deuren gezet m.b.v vulringen en meteen een nieuwe radio aangeschaft.
    Alles werkt prima, dankzij de vele tips&tricks die ik op dit forum heb gelezen.
    De bekleding heb ik wat aan moeten passen, maar de ramen gaan nog volledig open !

Ik ken nu sinds vele jaren weer lekker naar Arrow Classic Rock luisteren !!!!! Dankzij de volledige dekking in Zeeland met DAB+ op m’n nieuwe radio ….

Prettige jaarwisseling gewenst vanuit Vlissingen.
    Wim.

Prima dat het gewerkt heeft maar ik kan het niet goedkeuren als audiofiel :jerry

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.