speakerrs achterdeuren vectra c

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum speakerrs achterdeuren vectra c

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

Wil graag de speakers in de achterdeuren vervangen, omdat hier een wel heel belabberd geluid uitkomt. Die in de voordeuren zitten zijn stukken beter weet niet waarom.
    Kan iemand mij vertellen wat de diameter en inbouwdiepte is een suggestie geven welke speaker ik moet kopen.

b.v.b. bedankt

origineel gepost door lancia
    Wil graag de speakers in de achterdeuren vervangen, omdat hier een wel heel belabberd geluid uitkomt. Die in de voordeuren zitten zijn stukken beter weet niet waarom.
    Kan iemand mij vertellen wat de diameter en inbouwdiepte is een suggestie geven welke speaker ik moet kopen.

b.v.b. bedankt

Hallo,

Heb je er geen Tweeters in zitten dan?

Ik vond het geluid niet verkeerd in mijn Vectra C, beter dan wat ik er nu in heb zitten.

Groetjes, Joche

Heb ook geen klachten hoor !!

Diameter is gelijk aan voorin ( 16cm ). Diepte weet ik niet , maar zit op een plastic ring, dus erg diep zal het niet zijn !

Bij mij is het geluid achterin de vec ook minder. Volgens mij zitten daar geen gescheiden speakers in (tweeter en luidspreker) .

Greetz Roel met een C

hallo Joche.
    Nee er zitten geen standaard tweeter achterin deze heb ik ondertussen wel. heb verrnomen van de dealer dat zij nieuw geleverd zijn met een standaard en premium systeem. Heb het idee dat de speakers in de voordeuren al vervangen zijn. Hoor n.l. hoge tonen met de treble op -4 achter klinkt het dan erg dof en ook de bas is niet echt aanwezig.

origineel gepost door Opel4all

b.v.b. bedankt

Hallo,

Heb je er geen Tweeters in zitten dan?

Ik vond het geluid niet verkeerd in mijn Vectra C, beter dan wat ik er nu in heb zitten.

Groetjes, Joche

Dat is idd vreemd.

Bij mij is achter ook net zo goed, zo niet beter dan voor.

Maar het zou best kunnen dat het per uitrustingsnivo verschilt.

Misschien ligt het er ook aan welke radio je er in hebt zitten.
    Bij mij zit de CD70 er in met 9 boxen.

Quote:
    hallo Joche.
    Nee er zitten geen standaard tweeter achterin deze heb ik ondertussen wel. heb verrnomen van de dealer dat zij nieuw geleverd zijn met een standaard en premium systeem. Heb het idee dat de speakers in de voordeuren al vervangen zijn. Hoor n.l. hoge tonen met de treble op -4 achter klinkt het dan erg dof en ook de bas is niet echt aanwezig.[quote

Hallo,

Ja mijn Vectra was één van de eersten, daar zaten ze standaard in (Elegance), later gingen ze van alles wegbezuinigen.

In die van mij zaten ook nog de rode lampjes in de deuren, op de foto kun je goed zien waar de Tweeters normaal zitten, ook de rode lampjes zijn nog zichtbaar ;)

Het scheelt wel enorm, als je deze Tweeters er wel of niet in hebt zitten!

Groetjes, Joche

origineel gepost door speaker

@Speaker
    ,

Ik had standaard de CDR-2005 er in zitten, later de NCDR-2013 en nog weer later de NCDR-2015 met Telematik :D ;)

Nee ik denk dat aan de uitvoering van de auto zelf ligt, bij mij zaten er ook 9 speakers in, nu heb ik er maar 7 meer :thumbdown ;)

Groetjes, Joche

@Speaker
    ,

Ik had standaard de CDR-2005 er in zitten, later de NCDR-2013 en nog weer later de NCDR-2015 met Telematik :D ;)

Nee ik denk dat aan de uitvoering van de auto zelf ligt, bij mij zaten er ook 9 speakers in, nu heb ik er maar 7 meer :thumbdown ;)

Groetjes, Joche

Ik dacht dat jij wel de cd500 of dvd800 er in zou hebben !?

Thanks voor de foto, ik was al op zoek naar een foto om in de mijne die verlichting te maken.
    Nu alleen nog een GM-nummer..

Thanks voor de foto, ik was al op zoek naar een foto om in de onze (edvries en mijne) die verlichting te maken.

Kleine aanpassing…:vertag

origineel gepost door Edvries

Thanks voor de foto, ik was al op zoek naar een foto om in de onze (edvries en mijne) die verlichting te maken.

Kleine aanpassing…:vertag

excuse!

[/quote]

Thanks voor de foto, ik was al op zoek naar een foto om in de mijne die verlichting te maken.
    Nu alleen nog een GM-nummer.. [/quote]

@Peter
    ,

Ja dat heb ik ook (DVD800), maar ik had het over mijn voormalige Vectra :hmmz ;)

Groetjes, Joche

Nu alleen nog een GM-nummer.. [/quote]

@Peter
    ,

Ja dat heb ik ook (DVD800), maar ik had het over mijn voormalige Vectra :hmmz ;)

Groetjes, Joche [/quote]

Ik zie het ja… sorry .. niet zo helder vandaag !!

ik heb alle speakers laatst vervangen voor mtx, achterin zaten bij mij geen Tweeters. stond er ook van te kijken.
    betreft wel een gts uit 2003

origineel gepost door moonlight_700
    ik heb alle speakers laatst vervangen voor mtx, achterin zaten bij mij geen Tweeters. stond er ook van te kijken.
    betreft wel een gts uit 2003

Hallo,

Die van mij, was van 2002 (sedan).

Groetjes, Joche

@Speaker
    ,

Groetjes, Joche

zal je wel gaten in je deuren moeten boren toch?
    tis me met schoonmaken nooit opgevallen eigenlijk:hmmz

[/quote]

zal je wel gaten in je deuren moeten boren toch?
    tis me met schoonmaken nooit opgevallen eigenlijk:hmmz [/quote]

@gts
    power,

De Tweeters zitten boven de schakelaars, van de raambediening ;)

Groetjes, Joche

Nee, hij bedoeld gaten voor de verlichting..

Die mod ga ik ook even in de gaten houden. Lijkt me ook wel leuk op die van mij.

origineel gepost door yzf1kr
    Nee, hij bedoeld gaten voor de verlichting..

Die mod ga ik ook even in de gaten houden. Lijkt me ook wel leuk op die van mij.

ik bedoelde de instapverlichting idd:thumbup

Dacht ook dat het standaard was, zowel tweeters als verlichting zitten ook in mijn simpele comfort uitvoering.

In de latere veccies zit niet meer zoveel.
    Alleen in de laatste lichting van 2009 … die zit weer stampvol opties !

In de latere veccies zit niet meer zoveel.
    Alleen in de laatste lichting van 2009 … die zit weer stampvol opties !

Dat krijg je als opel het magazijn gaat opruimen :jerry

[/quote]

ik bedoelde de instapverlichting idd:thumbup [/quote]

Stom,Stom,Stom van mij :thumbdown ;)

Groetjes, Joche

Lijkt me geen simpel klusje rode lampjes in de deuren te maken, had ze al eerder gezien en het was mijn wens, maar ze zaten er niet in.

Mischien leuk om ene Ho to Do van te maken?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.