spatbordranden omkloppen

Forumindex Forums Modellen Kadett spatbordranden omkloppen

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur

helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen maar denk dat ik toch met de stijgerpijp aan de gang ga het is toch de rat/oldschool kadett die in de primer staat dus gewoon beetje primer er weer over heen en voila

vergeet niet de naad af te kitten. Anders zijn de wielkasten met een jaar doorgeroest.

Heb zelf een roller gemaakt van een oude krik…Deze op een remschijf gelast, Maar dat gaat kapot. De remschijf breekt naast de las….na 3 randjes rollen. Zal wel door de hitte van het lassen op de schijf komen.

Daarna zoals die jap het doet met een buis. Dat beviel me gelijk stukken beter. Zo ga je ook niet snel te ver naar buiten, wat je met een roller wel hebt omdat je dan maar doorblijft rollen en drukken.

Als je hem lekker warm houd met een verfstripper dan heb je de rand binnen no time netjes.

origineel gepost door jermir
    neem gewoon zo`n ding……..

werkt super en kost nog geen 100 euro. altijd handig want er is altijd wel iemand waarbij de wielen aanlopen….

waar o waar te koop voor dat geld?

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

origineel gepost door jermir
    neem gewoon zo`n ding……..

werkt super en kost nog geen 100 euro. altijd handig want er is altijd wel iemand waarbij de wielen aanlopen….

waar o waar te koop voor dat geld?

als je de eerste post van deze pagina bekijkt.
    en hem goed door leest.
    kun je mischien vinden waar hij te koop is voor € 95.-

door deze tip mag ik hem vast wel een x van je lenen als je hem koopt:)

Hans,
    je kunt hem huren bij mij voor 25euro.
    Weert is ja niet ver weg of iets inruilen.

Groetjes,
    Bear79

nou ik heb ze al omgeklopt maar wat had je in gedachte om te ruilen ik weet het zo niet is altijd handig om te hebben dat ding;)

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.