spatbordranden omkloppen

Forumindex Forums Modellen Kadett spatbordranden omkloppen

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
  • Auteur

heren ik wil van een kadett c sedan de randen omkloppen omdat ze maar net aan komen met diep en duchtig doorveren,hoe kan ik dit het beste doen gewoon een hamer pakken en beetje voor beetje slaan of……. tips zijn meer dan van harte welkom

petfles vullen met zand en tussen band en wielrand doen.

moet je niet op paris-dakar mode staan natuurlijk. hij moet echt klem zitten, en dan naar voor en achter rollen.

stalen pijp kan ook, bierfles etc etc.

:wtfno shit dat gaat ook zo natuurlijk hmmmm maandag maar eens proberen gaat dit zo makkelijk of ben je dan wel ff bezig

het mooiste is als ze al een klein stuk naar boven gericht staan (De randen) dan druk je ze redelijk simpel verder.

dit ga ik dus echt wel proberen he mayhem dik bedankt :thumbup:thumbup:thumbup

http://www.youtube.com/watch?v=DDTK9IjKIYU

Filmpje met uitleg van onze japanse vrienden :D
    actie @ 5:32

Lekker beunen hee die Japanner! Mooi ook hoe hij nog effe laat zien dat je uitstekend een paal van een verkeersbord kunt gebruiken ervoor… :D En dan die hoerige roze auto!
    :jerry

Geweldig!

Maar eigenlijk hoort het natuurlijk met een uitrolset, met goed verwarmen heb je dan in elk geval kans dat je lak niet beschadigd…:vertag

http://www.youtube.com/watch?v=qoa6a-QtfS4&NR=1

bij randen omrollen slaan ze m eerst ietwat omhoog. dus het idee is hetzelfde.

een maat van me heeft 8×13 pasgemaakt onder zijn 106. ook met een buis gedaan.

wat een gast die japanner.. ff spuitbussie derbij hoppaa.. Wel mooie manier, dat zeker !

neem gewoon zo`n ding……..

werkt super en kost nog geen 100 euro. altijd handig want er is altijd wel iemand waarbij de wielen aanlopen….

waar haal je er een voor onder de 100€ ?? k vraag t me af

idd me 2

Ik had laatst ook een site gevonden in NL
    waar ze voor 100euro opstonden, maar
    kan de site nergens meer vinden.

Dus als iemand wat weet.. laat maar horen!!!?!??!

Hier in Roermond kun je hem gewoon huren
    voor ik meen 25euro, maar ik kan hem lenen
    van iemand anders, dus gaan we dat maar
    eens proberen tzt.

Greetz,
    Bear

en anders doe je het zo:

origineel gepost door svdk20
    en anders doe je het zo:
    http://www.youtube.com/watch?v=JvjQqjLa09U&feature=related

Het nadeel van deze methode is natuurlijk dat die pijp grip heeft op de band, en dus doorslipt en krast, knarst en piept op je lak. Zo’n rol apparaat die Jermir liet zien doet dat toch een heeeeel stuk netter want die rolt over je lak…:vertag En dan nog met rubber in plaats van metaal…

Als je zo’n ding voor €25 kan huren ben je goedkoper klaar dan de boel weer netjes te spuiten achteraf….(dus niet zoals meneer de japanner in dat eerdere filmpje…:P)

nouja, volgens mij kost een spuitbus geen 25 euro :jerry
    verf uit een blik ook niet..

ja dan is dit toch de enige echte goede manier.

zeker gezien de achtergrond muziek :thumbup

denk btw dat je een heel end komt met een spoorverbreder een schaak krik en een wiel van een long board (skateboard) en een las apparaat :D

waarom denk je dat ik een petfles met zand noem… dat schuurt niet ;)

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

denk btw dat je een heel end komt met een spoorverbreder een schaak krik en een wiel van een long board (skateboard) en een las apparaat :D

:thumbup

Zat ik ook al aan te denken, ’tis dat ik geen glibberige brede wielen hoef onder mijn nog geen 1000 kilo lichte auto, maar anders was dit’m wel geworden…

En ja Fjay, je kan gewoon ook grindtegels achterin gooien voor extra gewicht. :P Effe serieus, als je je auto een klein beetje respecteert ga je toch niet met een Halfords spuitbussie erover als je tot door je grondverf heen hebt lopen krassen?!:hmmz Of neem ik je nou te serieus?!:P

hier dan maar ff een linkje waar ik hem vandaan heb, had hem in 2 werkdagen binnen. staat veel meer leuk spul op voor weinig zoals een auto kantelbrug etc etc

http://www.tools.vocor.nl/Schermuitroller-N_grp_76-1.html :thumbup

origineel gepost door svdk20
    en anders doe je het zo:
    http://www.youtube.com/watch?v=JvjQqjLa09U&feature=related

hahahaha :P hoor die kerel strijden :jerry

origineel gepost door Vinci

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

:thumbup

Zat ik ook al aan te denken, ’tis dat ik geen glibberige brede wielen hoef onder mijn nog geen 1000 kilo lichte auto, maar anders was dit’m wel geworden…

En ja Fjay, je kan gewoon ook grindtegels achterin gooien voor extra gewicht. :P Effe serieus, als je je auto een klein beetje respecteert ga je toch niet met een Halfords spuitbussie erover als je tot door je grondverf heen hebt lopen krassen?!:hmmz Of neem ik je nou te serieus?!:P

ik ben meestal sarcastisch :D
    maar ik geef het dan wel gewoon een likkie (metaal)verf
    Schoonheidsprijzen ga ik toch niet winnen hahaha

origineel gepost door FJay

ik ben meestal sarcastisch :D
    maar ik geef het dan wel gewoon een likkie (metaal)verf
    Schoonheidsprijzen ga ik toch niet winnen hahaha

Ja ok, het hangt wel eens van de auto af natuurlijk…:P

bij die van mij heb ik wel gewoon de hamer gebruikt.

maja dat zie je ook wel.

moest toch een nieuw inlasdeel in en moest toch nog geheel gespoten worden :P

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.