Spaghetti spruitstuk c14nz

Forumindex Forums Techniek Overige motor types Spaghetti spruitstuk c14nz

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Hallo, ik heb een vraag is er hier iemand die een spaghetti spruitstuk van een corsa b met c14nz motor onder een corsa a heeft gehangen, zonder te moeten gaan zagen in de uitlaat of spruitstuk Ik zoek namelijk een goedkoop b merk spruitstuk voor mij A-tje maar vind deze alleen voor een corsa b op internet. Alvast bedankt.

Denk dat het toch lassen wordt.
    Ik zou een uitlaatspruitstuk van een c20xe aanpassen, flens laten maken en de flex in het spruitstuk.

Fearless bedankt, ik heb er 1 gevonden na lang zoeken op een engelse site van Sportex een 4-1 voor €126,-
    groetjes

en heb je die site meschien ??? kan ik ook wel gebruiken voor mijn cross aaatje

heb je die site ?

Dat is geen geld! Echt een spagetti?

Zou je ook echt het verschil merken op een c14nz?

Ik heb wel het een en ander gevonden, misschien dat andere mensen er ook wat aan hebben.

http://www.sportex-exhausts.com/

http://www.sportexexhausts.co.uk/

onderdelendirect.nl

ook goedkoop nieuwe imitatie dingen.

Op een C14NZ kan je ook het uitlaatspruitstuk van een 1.6 GSi kwijt. Das een 4-2-1 spruitstuk, met een relatief kort 4 stuk en dubbele down-pipe.
    Een 2de-handsje daar van kost niet zoveel en is sowieso een stukje ruimer als het standaard spruitstuk.

Ik heb er nu eentje liggen, gescoord voor 25 euro (incl lambdasensor). Gaat ook op een C14NZ gemonteerd worden (zodra de buitentemperatuur dat toelaat….)

mooie site maar die spagheties zijn voro corsa b en nie a toch of zie ik het verkeerd

Originally posted by Redmen
    mooie site maar die spagheties zijn voro corsa b en nie a toch of zie ik het verkeerd

ze hebben ze ook gewoon voor de corsa a hoor.
    ff zoeken op vauxhall nova.. :vertag

lol oo dus nova hoor dus bij corsa a
    :angel

yes :D

origineel gepost door Redmen
    lol oo dus nova hoor dus bij corsa a
    :angel

Yup, Corsa A heet in Engeland Vauxhall Nova. De Corsa B heet daar wel gewoon Vauxhall Corsa.

Vauxhall is een gespiegelde Opel, zeg maar :P voor die rare lui die aan de linkerkant van de weg rijden ;)

Corsa B heet in Australie de Holden Barina trouwens ;)
    En in Zuid Amerika rijden Corsa B pickups rond, volgens mij onder de naam Chevrolet :P En ze hebben hem daar ook in Sedan uitvoering :P

Die reed hier op het forum toch ook rond? Zo’n sedan? Een witte geloof ik.

origineel gepost door 2e-c14nz
    Die reed hier op het forum toch ook rond? Zo’n sedan? Een witte geloof ik.

Oh das vet :) Plaatjes?

Ik zou zelf wel een pickup uitvoering willen hebben eigenlijk :P

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.