spaekers in dash plaatsen corsa a

Forumindex Forums Modellen Corsa spaekers in dash plaatsen corsa a

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

heren ik ga als mijn tr klaar is uiteraard ook wat aan de muziek doen.
    maar ik moet dan het hele dash los halen zag ik om de speakers voor te plaatsen.
    weet iemand mij te vertellen of dit een lastige klus is of dat het snel te doen is.

Rechts kun je het dashboardkastje eruit halen, da’s maar met een paar schroeven. En links kan je erbij door de tellerbak eruit te halen, die kan je er zo uitschuiven, makkelijk is wel om dan even de tellerkabel uit de versnellingsbak de draaien.

aha kijk goede info moet ik die tellerbak er via de achterkant uit duwen?

Eerst de omlijsting van de tellerbak loshalen, daarna kun je de tellerbak er uit wippen geloof ik, zit er ingeklikt.

ook bij een a1?

A1 en A2 zitten volgens mij allemaal geklikt, A3 geschroefd. Gewoon ff kijken, wijst zich vanzelf.

Je moet ‘m er gewoon uitwippen langs voor, makkelijkste is met twee schroevendraaiers, maar dan moet je wel opletten dat je de boel niet beschadigd.

Je kan beter twee plastic wigjes pakken ofzo.

Gewoon aan de onderkant ertussen en dan komt die er zo uit. Gaat vrij makkelijk.

idd met plastic wigjes er uit wippen , maar doe dit wel voorzichtig want het plastic ( ” glas ” ) voor je tellers gaat zomaar stuk / barsten ;)

ok heren bedankt voor de tip

nou heb de speakers er in zitten :cry:
    wat een werk was dat zeg aan de bestuurders kant :swear
    maar hij zit na een uur klooien zitten ze beide :D

Wat voor speakers heb je erin gedaan? Heb je dezelfde grootte kunnen vinden?

ik heb 10 cm pioneer spaekers gebruikt paste verdacht goed

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.