Software voor clone op-com

Forumindex Forums Overige Op-Com Software voor clone op-com

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 211)
  • Auteur

even een vraagje

tijdje geleden opcom geinstaleerd op me laptop (windows 8.1) nu had ik vandaag eindelijk even de tijd om hem op me twintop aan te sluiten alleen krijg ik nu de volgende melding

error interface niet gevonden

koppel de interface aan op de usb poort van de pc
    installeer dan de usb driver voor meer informatie
    kijk aub in de gebruikshandleiding

maar als ik de opcom op me laptop aansluit zie ik hem ook niet staan is dit soms een instelling of iets dergelijks

wie o wie kan mij helpen alvast bedankt :jerry

hoi
    ik heb via marktplaats ook een clone gekocht
    maar de bijgeleverde software werkt niet en verkoper geeft niet thuis
    op de kabel staat opeltech2 usb
    wie heeft voor mij werkende software
    zodat ik me opel astra uit 2008 kan uitlezen

@patjuhw wrote:

even een vraagje

tijdje geleden opcom geinstaleerd op me laptop (windows 8.1) nu had ik vandaag eindelijk even de tijd om hem op me twintop aan te sluiten alleen krijg ik nu de volgende melding

error interface niet gevonden

koppel de interface aan op de usb poort van de pc
    installeer dan de usb driver voor meer informatie
    kijk aub in de gebruikshandleiding

maar als ik de opcom op me laptop aansluit zie ik hem ook niet staan is dit soms een instelling of iets dergelijks

wie o wie kan mij helpen alvast bedankt :jerry

niemand

Misschien update geweest dat signed driver weer aan staat of zelf signed drivers weer aangezet?
    Aan die melding te zien zijn de drivers niet goed geinstalleerd of worden geblokkeerd

Brand wel het rode lampje op de OP-COM als je usb OP-COM op de laptop aansluit?

Proberen hem op te zoeken in device manager (moet daar toch ergens staan) daar rechter(muis)knop en driver update selecteren dan opnieuw proberen de drivers te installeren.

Niet toevallig de orginele OP-COM software geinstalleerd? dan wordt je adapter gesloopt!

Met andere woorden, hij zou het gewoon moeten doen, als het eerder wel gelukt is met installeren.

het lampje brand gewoon als ik de usb in de laptop doe

en heb zeker niet de orginele software gedownload heb deze toen via dit forum verkregen
    ga morgen maar eerst even proberen om de driver opnieuw te instaleren en of de signed driver uit te zetten ik laat het even weten als het gelukt is in iedere geval bedankt voor de tip :jerry

@WillemR wrote:

Misschien update geweest dat signed driver weer aan staat of zelf signed drivers weer aangezet?
    Aan die melding te zien zijn de drivers niet goed geinstalleerd of worden geblokkeerd

Brand wel het rode lampje op de OP-COM als je usb OP-COM op de laptop aansluit?

Proberen hem op te zoeken in device manager (moet daar toch ergens staan) daar rechter(muis)knop en driver update selecteren dan opnieuw proberen de drivers te installeren.

Niet toevallig de orginele OP-COM software geinstalleerd? dan wordt je adapter gesloopt!

Met andere woorden, hij zou het gewoon moeten doen, als het eerder wel gelukt is met installeren.

zojuist geprobeerd de driver opnieuw te installeren krijg ik de volgende melding
    de hash voor het bestand is niet aanwezig in het opgegeven catalogus bestand het bestand is waarschijnlijk beschadigt of er is mee geknoeid

doe ik soms wat fout ? heb de map geselecteerd met de driver die ik toen de tijd van luuk heb gekregen via pm

het is opgelost :jerry :jerry :jerry

waarschijnlijk heeft de pc de signed driver weer aan gezet na een update ofzo heb deze weer uit gezet en vervolg ging het installeren van de driver vrij vlot morgen maar even aan de auto hangen kijken of die het daar ook weer op doet in iedere geval bedankt voor de hulp en tips top :thumb :thumb :thumb

Hallo,

Ik heb een OP-COM met firmware V1.39 en een originele chip (PIC 18 F458)

De meegeleverde software is: OPCOM CHINA-CLONE 08/2010

Hierin komt echter mijn motortype niet voor:

Opel Frontera-B 1999 benzine
    Motortype X22SE

De enige optie is motortype X22DTE (dieselmotor)

De installatie is goed verlopen. Interface test is OK.
    Body en infotainment System zijn wel uit te lezen. (Ik heb nog niet alle onderdelen getest)
    Bij poging de motor uit te lezen met de keuze “X22DTE” krijg ik de bekende melding: ECU does not reply… Please wait 2 seconds.

Weet iemand een oplossing?

Zou eens proberen Omega B X20SE of Frontera 1998, staan wel X20SE of X22XE bij.

Zou alleen kunnen dat foutcodes niet 100% hetzelfde zijn.

Goedenavond,
    Ik krijg m’n opcom (china clone) niet meer werkend met de bijgeleverde software.
    Kan iemand mij aub een recente software versie bezorgen? :wors :wors :wors :wors

Wil iemand mij ook de nieuwe software voor de opcom sturen ?
    Alvast bedankt !

even een vraagje . zou ik hem ook mogen en werkt het gewoon met de kabels die je zo kan kopen er voor? gaat om astra g van 98 1.6 8v

thnx

Je hebt hiervoor wel een opcom nodig, een kastje wat je aansluit op de obd stekker en aan de andere kant een usb aansluiting die naar je laptop gaat

@mootjuh wrote:

even een vraagje . zou ik hem ook mogen en werkt het gewoon met de kabels die je zo kan kopen er voor? gaat om astra g van 98 1.6 8v

thnx

Ik heb maar 1 versie, weet niet wat de nieuwe is??

@vectra gts 3.2 v6 wrote:

Wil iemand mij ook de nieuwe software voor de opcom sturen ?
    Alvast bedankt !

Ik schaam me dood, maar ben ook de cd kwijt voor mijn clone op-com. zou iemand mij daarmee kunnen helpen?
    Alvast bedankt mvg Andre

Hallo allemaal,

ik zou hem graag ook nog weer even willen hebben.. Vanavond wat gekkigheid meegemaakt met mn laptop, en nu is die een aantal OpCom mappen kwijt, die nergens weer te vinden zijn… Heb nu dus de halve software erop staan… Heb hem al eens eerder gekregen via hier :)

Ik heb de 2010.08 versie, die werkte prima op mn Astra H uit 2007..

Alvast bedankt!!

Hier loopt al een topic over he? Word een beetje dubbel zo…

Dat klopt ja, maar moet het toch ergens vragen;-)

kan mijn schijfje ook al niet meer vinden, iemand en idee?

hier me schijf ook kwijt

Hoi,
    Wil en kan iemand mij de NL versie sturen van Op-Com
    Heb alleen de GB versie.

Thanks

Hallo,
    Heeft iemand voor mij ook de Nederlandse software met drivers via PM eventueel

CD’tje leest niet meer.
    Thx !

De software en drivers kan je van de Opel facebook pagina downloaden, jezelf even aanmelden bij die groep en dan kan je ze ophalen.

Thx WillemR, ik heb idd de software via de facebook groep opel-forum.nl kunnen downloaden.

Nog één andere vraag, maar die moet misschien niet in dit forum. Ik heb een Opel Mokka van
    2014. Werkt deze software ook in combinatie met de Chinese OP-COM fw 1.45. De OP-COM
    heeft wel de goede chip. Ik heb hem even opengeschroefd. Thx !

Ik heb een 082010 opcom china clone firmware 1.45, met after en before software heb alle software geprobeerd ook duitse, maar kom maar niet in de bcm om handzender te installeren, kom wel in andere onderdelen maar niet alle, kom bijvoorbeeld wel in de immobiliser en body. Soms tikt de opcom ook en lijkt het alsof de auto gas krijgt want hy trekt een beetje naar voren als de motor gestart is. Wie kan mij misschien helpen? Het gaat trouwens om een corsa c uit 2004 1.4 twin port

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 211)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.