soepkiepie versus turbootje

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer soepkiepie versus turbootje

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 165)
  • Auteur

Soepkiepe, ik weet het, was maar een beetje proberen om jou op te jagen ;)
    Zout…dat zal er wel niet meer van komen, denk ik zo, die sneeuw laat wel erg lang op zich wachten.

Ik zal eens proberen je velgen rood te maken in een shop, denk dat het wel stoer kan staan, maar eerder bij een zwarte F ofzo.

Gefeliciteerd trouwens met de verloving ;)
    Al een datum geprikt? Want dan komen we natuurlijk een erehaag van Opels maken :D

lol, nee nog niet helemaal vast maar waarschijnlijk in juli of zo.
    als die erehaag komt he, rijd er een dikke mercedes 380 se tussendoor :P:P

@soepkiepe wrote:

k moet sowieso nu rustig aan gaan doen, dit aangezien ik mijn vriendin ten huwlijk heb gevraagd ;)
    tsja en als ik dan dingen ga kopen voor de astra krijg ik zeker weer te horen dat ik haast nog meer om me auto geef dan haar (zal niet de 1e keer zijn namelijk) :jerry

Wat lees ik hier? binnenkort blikkies achter de astra?? :thumb leuk man
    Zelf (nog) vrijgezel, maar dit lijkt te gaan veranderen :D

helaas gaat de astra niet mee, maar wil wel even kijken als ik fotos kan krijgen met de astra;)

Nouwja zeg trouwen in je astra is je beste trouw cadeau ooit. Of zie ik dat mis?

Ja, of hou je soms meer van je meisje dan van je auto :jerry

nja, gereden worden in een dikke benz is ook mooi toch?
    had zo 1 er graag bij gehad, kan ik nie betalen, dan is een ritje op de achterbank ook wel leuk ja :P
    ritje… rond gereden worden dus he :jerry andere ritsjes zullen we ma niet doen ;)

gefeliciteerd kieppie.. lever je geld maar in

jij bent de lul !! :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:

risl, graag ff goed lezen nu :P
    ik zeg het nu voor de laatste keer hahaha
    velgen heb ik totaal geen haast mee, voorop ligt nu all seasen banden, gepolijste wielen in de winter lijk me sowieso nie slim, vooral nie als er wel vorst en pekel zooi komt.

wel had ik iets in gedachten wat eigenlijk weer lelijk zal worden denk ik :P
    velgen knal rood maken, denk niet dat dat heel mooi gaat staan maar wel weer eens wat anders haha:P
    ach, ik laat ze eerst zo, wanneer mijn portomenee het toe laat komt er winterbanden op de stalen velgen, maar dat word dit jaar niet meer (misschien einde van het jaar :P)
    k moet sowieso nu rustig aan gaan doen, dit aangezien ik mijn vriendin ten huwlijk heb gevraagd ;)
    tsja en als ik dan dingen ga kopen voor de astra krijg ik zeker weer te horen dat ik haast nog meer om me auto geef dan haar (zal niet de 1e keer zijn namelijk) :jerry

hee, laat die RISL maar lekker lullen. Hij wil mij ook aan andere velgen hebben zo groot als tractorbanden. :jerry :jerry

Rik :)

nja de roode velgen ben ik wel nieuwschierig naar eigenlijk :angel

Ja, maar Rik, wieldoppen zijn zoooo 2011 :jerry

heb je nog wel fotos voor zo shop?:P
    kan wel mooi met die ik je laatst stuurde of niet :P

Ja, dat lukt wel.
    Heb toen van die foto met je achterklep open de velgen gepakt en die over de foto met wieldoppen en klep dicht geplakt.
    Maar ik denk niet dat het erg mooi wordt….maar ik zal proberen om vanavond wat te shoppen en het hier dan te posten, goed? Of liever per pm?

@RISL wrote:

Ja, dat lukt wel.
    Heb toen van die foto met je achterklep open de velgen gepakt en die over de foto met wieldoppen en klep dicht geplakt.
    Maar ik denk niet dat het erg mooi wordt….maar ik zal proberen om vanavond wat te shoppen en het hier dan te posten, goed? Of liever per pm?

Dat willen we zien natuurlijk! :jerry

duurt wel ff :angel

Ga nu beginnen…niet zo gehaast…

zet die turbo is aan dan :jerry

Ik heb Soepkipje niet meer gehoord, dus ik plaats ze hier wel.
    Maarre, niet vergeten, ze zijn in een paar minuten gemaakt, dus kwaliteit is niet super. Daarvoor zijn ook hogere kwaliteit foto’s voor nodig om mee te beginnen.

Wat zijn we allemaal stil ineens?
    Allemaal aan het kwijlen bij het zien van die dikke wagen? king:

Uhm, als ik ga zeggen wat ik denk dan wordt ik geband voor minimaal 5 jaar………………………..

Rik :(

Ja, ik vond het ook niet zo mooi. Weet niet wie met dit idee kwam? Volgens mij Soepkip zelf.
    Nu ben ik zeker geen goede shopper en de kwaliteit van de shop is ook niet best, maar laten we rode velgen onder een rode vijfdeurs Astra F maar gewoon verbieden hè? Zelfs als de kleur zou matchen (m’n vriendin zegt dat het niet overeenkomt, ik ben kleurenblind, zie geen tintverschillen, ging er vanuit dat het wel overeenkwam).

Vind de 1ste wel gaaf.
    Blijf me nog steeds verbazen hoe dat werkt dat fotoschoppe.

vind t geen porum sorry :puke

risl.

je hebt je ook vergist ;)
    deze worden gepolijst.
    de stalen wou ik rood maken ;) dus als je wilt en tijd hebt?
    alleen ik heb geen foto van zonder de wieldoppen ;)

moet trouwens zeggen dat ik de onderste wel grappig vind, nu nog een zwarte rand op de velg :P hahah

zeker een geintje kiep of :hmmz :hmmz :hmmz

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 165)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.