smoke/rode achterlichten Manta

Forumindex Forums Modellen Manta smoke/rode achterlichten Manta

22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
  • Auteur

origineel gepost door MOOK
    Oke dan, ook iemand een idee hoe je dat zwart er weer af krijgt zonder dat de plastic glaasje verweren? Dan ga ik ze opnieuw spuiten.

Het gaat dus wel, nieuw spul van Motip, ik heb het gedaan en alles is eraf, de lampen zijn niet verweerd en ben ze nu rood aan het spuiten. Echt geweldig mooi. Ook zijn die spuitbussen niet meer zo groot, zodat je een hele parkeergarage kan spuiten, ze hebben nu kleintjes. Beter

Oke dan, ook iemand een idee hoe je dat zwart er weer af krijgt zonder dat de plastic glaasje verweren? Dan ga ik ze opnieuw spuiten.

Het gaat dus wel, nieuw spul van Motip, ik heb het gedaan en alles is eraf, de lampen zijn niet verweerd en ben ze nu rood aan het spuiten. Echt geweldig mooi. Ook zijn die spuitbussen niet meer zo groot, zodat je een hele parkeergarage kan spuiten, ze hebben nu kleintjes. Beter

Zo zie je maar weer, dat ook wij bij leren :jerry

Jaja, iedereen kan nog altijd wat leren. Ik wist niet dat dat spul er was. Maar werkt echt goed, alles is echt heel mooi schoon. Als het klaar is plaats ik wel ff foto’s

foto s zeker plaatsen ben ook al tydje op zoek naar soort gelijke oplossing

Hier dan de lichten van zwart, schoongemaakt, naar rood gespoten

Kijk dat ziet er netjes uit !! king:

Ik heb ook een set rood gespoten liggen, maar inclusief
    het achteruitrij licht

Ja ik twijfelde dat ook te doen, maar het contrast vind ik zo wel mooi

Zoiets is echt gaaf icm US-lights :hmmz

Een tipje voor je achterlichten in gelijk welke kleur te steken die je maar wilt gaat als volgt…

1) Schuur de buitenkant van je achterlichten met schuurpapier P500 MET water, dus “nat” gaan schuren.
    2) Dan voor je verf te maken ga je als volgt te werk: Je maakt ongeveer 100gr vernis klaar dus met de verharder er al in
    en dan dan meng je er 3 à 4% kleur aan toe, die kleur kies je zelf zwart, rood, parelmoer wit of zelfs de kleur van je wagen en daarmee spuit je je
    achterlichten. Het lijkt of dat je lichten gekleurd zijn maar door dat er weinig kleur in de vernis zit en wanneer je remt,
    laten ze direct het licht door… Truc van destijds in de carrosserie. ;) Have fun!

Greetz Red

Ik moet zeggen dat ik dat roode veel beter vind staan dat die zwarte uitvoering, :thumbup

Kom maar op met die lampen Bram, zullen we is ff kijken hoe het op de auto straat:thumbup

Nou kijk, zo staat het dus met die lampen erin, terug in deze topic stond hoe het was…

Tevens de handmate Gr A eindpijp eronder, mooi gemaakt!!

Ik vind het heel mooi zo.

Ik ook :thumbup

Zo ziet het er veel minder nep uit als met die zwarte lampen.

Ja dat komt ook omdat de reflectoren gewoon zichtbaar zijn, dus ik denk zelfs dat deze APK waardig zijn.

Echt wel een lekker kontje;)

kijk aan, dat staat m echt goed.

@redmaniac… leukke tip, zal het gaan onthouden hier.
    kijken wat het bij een manta doet :P

Voor een Westerling kan hij goed lampies spuiten,:D staat echt super mooi bij deze wagen , net nog ff naar staan kijken

Mooi he, maar die hele auto is gewoon mooi!

Mooi kontje zo hoor. Lampies staan super.

origineel gepost door Ghanz
    kijk aan, dat staat m echt goed.

@redmaniac… leukke tip, zal het gaan onthouden hier.
    kijken wat het bij een manta doet :P

My pleasure…

Greetz

hoe heet dat spul van motip om de oude verf ervanaf te halen precies?
    Wil de mijne binnenkort eens opnieuw spuiten denk ik

Was een remover van Motip, het is een mini spuitbusje, maar echt veel heb je er ook niet van nodig. Het wordt echt helemaal schoon daarmee.

22 berichten aan het bekijken - 26 tot 47 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.