Slot Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Slot Astra F

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Het slot van mn Astra is niet helemaal meer in orde volgens mij.
    Normaal kan je hem met een kleine beweging naar rechts ”normaal” op slot zetten zonder safelock.
    Bij mij draai je hem direct door naar de stand met safelock, en mist de normale stand dus.

Bekend probleem ?

Gaat om een Astra F2 van 98

Heb je het over de achterklepslot?

Nee, gewoon deurslot

Ja is een bekend probleem
    Hoogstwaarschijnlijk is er een ring gebroken ,het voelt denk ik ook een beetje lam aan?

http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/7/109/2349/23465,23461,23454/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hiervan heb je nodig nummers 14 en 15 in ieder geval.Nummer 14 is degene die breekt!
    En ik zou nummer 13 er ook bij nemen!

klopt idd, gebeurt vaker, mijn f heeft het ook, is bij het slot een plaatje afgebroken

Idd bekend probleem, heb ’t bij meerdere F’jes al gehad, en bij 1 ook dat in 2-en brak en er delen onderin de deur vielen en het slot het helemaal niet meer deed.

Nu begint de centr.vergr. ook te haperen bij dat slot.
    Draaide hem opslot en alleen de bestuurdersdeur ging op slot. Paar keer geprobeerd maar hielp niet.
    Via de andere kant gedaan en dat ging direkt. Bestuurderskant weer geprobeerd en dat ging toen ook weer normaal.
    Volgende dag weer een keer gehad.

Iemand een idee wat of er kapot kan zijn?

Heb hier ook tijdje last van gehad, soms dagen achterelkaar dat alles niet meer werkte… heel irritant vooral met de tankklep iedere keer van binnen uit openen, en motor uit zetten voor die klote achterklep open te krijgen met de sleutel.
    Maar dag erna tot nu toe geen problemen meer mee gehad.
    Kan een vocht probleem zijn in de bekabeling.

hmm, ik heb hier ook last van, wel maar aan 1 kant krijg ik de deur niet eens open met de sleutel.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.