sleutel kwijt!

Forumindex Forums Modellen Manta sleutel kwijt!

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

ik ben sleutel kwijt van het kofferslot , hoe kan ik er nou achter komen welke sleutel ( nummer) ik nodig heb? er staat wel een AB nummer op het kofferslot!

Ha Martien, hoe gaat’t aan de andere kant van’t Scheld!
    Bij mij staat de sleutelnummer v/d Manta in dat orange onderhoudsboekje.

heb je geen reserve sleutel dan ???? das het eerste wat ik doe als ik een andere auto koop ! sleutels bij laten maken

[rquote=1888106&tid=144252&author=ikdenman]heb je geen reserve sleutel dan ???? [/rquote]

tja die dingen vergeet ik ook altijd bij te laten maken :D

hij is niet van mijn auto! maar van een los kofferslot!!!, ik heb zelf trouwens een elect. slot. maar wel mijn öude slot”weg gelegd dat ik dat niet kwijtraak

;)van de 5 sleutels past er altijd wel 1 en anders pak je een aardappelmesje en deze maak je iets smaller dan een sleutel en slijp hem op een punt, even rommelen en hij is open

platte schroevedraaier wil ook wel:D

Lekker gelezen :P
    Hij moet gewoon een sleutel hebben.. niet het slot open krijgen.
    Ik zou er eens voor naar een dealer bellen! Of meerdere eigenlijk.. Kijken wat die kunnen betekenen.

[rquote=1888275&tid=144252&author=kaneelschep]Lekker gelezen :P
    Hij moet gewoon een sleutel hebben.. niet het slot open krijgen.
    Ik zou er eens voor naar een dealer bellen! Of meerdere eigenlijk.. Kijken wat die kunnen betekenen.

[/rquote]hahaha ja daar zeg je wat! ik zoek inderdaad een sleutel anderen hier een bril?! hahahaha

Je zou eens bij een sleutel/slotenzaak langs kunnen gaan. In Eindhoven zit bijvoorbeeld Eurokey
    en die kunnen een sleutel pas maken op een los slot.

[rquote=1887998&tid=144252&author=mar10manta]ik ben sleutel kwijt van het kofferslot , hoe kan ik er nou achter komen welke sleutel ( nummer) ik nodig heb? er staat wel een AB nummer op het kofferslot![/rquote]

AB?? 1 sleutel voor alle sloten toch.

of ander slot steken in kofferbak heb ik helaas ook dus twee sleutels

welja je koffer is zeer gemakkelijk open te krijgen denk als je 3 manta sleutels hebt dat er wel 1 lukt om je koffer open te doen deuren is iets moeilijker en contact zeer moeilijk :) maar koffer krijg je gemakkelijk open als je wat manta sleutels hebt :)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.