sleutel corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa sleutel corsa C

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik heb een corsa C hier waarvan de sleutel weigerd , start onderbreker doet het wel [ dus hij start wel met de sleutel !] alleen de afstandbedienig / centrale portiervergrendeling niet via de knoppen .
    ziet er naar uit dat er iets met de print plaat is , knoppen zelf zijn ook niet goed meer .
    heeft iemand er ervaring mee met een goede sleutel van de sloop halen en de transponder en sleutel baard over zetten ?
    mijn vraag hierbij is dus , werkt dat of moet je hem eerst op de sloop in de oude auto uitlezen [ opcom ?] en dan in de nieuwe weer inlezen ?
    maar dan moet er neem ik aan wel stroom op de auto staan [ ook die op de sloop ?!]?
    wie weet raad ?

Deuren dicht sleutel in contact dan op contact zetten knopje indrukken en klaar.

Dacht ik teminsten

Denk eerder de batterij leeg :hmmz

Dat kan ook ja. Erst ff batterij vervangen dan testen let wel goed op dat de batterijber goed in zit;-)

mijn corsa-c sleutel werkt wel nog maar heb een ander probleem.
    alle opels hebben tegen woordig een zogenoemde klapsleutel.
    is deze ook voor de corsa-c eventueel te krijgen?
    zou wel erg handig en fijn zijn.
    vooral in je broekzak. :thumbup :wtf

vast wel, probeer anders bij de dealer of het mogelijk is. waarschijnlijk daar wel een hoofdprijs, maar wie niet waagt, wie niet weet :thumb

toevallig vandaag bij de dealer geweest en die zeiden dat dat :wtf onmoglijk was.
    de sleutel die ik had moest ik het maar mee doen. :fy1 :ass
    wat een lulkoek. :puke
    ga toch eens verder speuren of ik wat kan vinden.

kijk dat is wat ik bedoel.
    het kan dus wel.
    even mailtje sturen of dit werken gaat.

denk je wel aan de sleutelbaard voor dit type sleutel… daar is wel eens gedoe mee geweest…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.