sleutel corsa b uitgerust met transponder ?

Forumindex Forums Modellen Corsa sleutel corsa b uitgerust met transponder ?

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur

Alle corsa’s vanaf chassisnummer S4192739- hebben een transponder ongeacht motor, model, opties en andere mogelijkheden

Beste svdk20

Dank je wel voor je antwoord, dan ga ik me straks eens proberen of het met de tech2 uit te zetten is.
    Heb er een tijdje geleden eentje aangeschaft maar nog geen gelegenheid gehad om te gebruiken.
    Als er iemand uitsluitsel over heeft of het daadwerkelijk met de tech2 gaat?

Als het niet uit te schakelen is neem ik aan dat een ander contactslot en ecu de job wel doen?
    Heb een 14SE, is daar een ecu voor die past zonder transponder?

Groeten van Corsaliefhebber

@Corsaliefhebber wrote:

Beste svdk20

Dank je wel voor je antwoord, dan ga ik me straks eens proberen of het met de tech2 uit te zetten is.
    Heb er een tijdje geleden eentje aangeschaft maar nog geen gelegenheid gehad om te gebruiken.
    Als er iemand uitsluitsel over heeft of het daadwerkelijk met de tech2 gaat?

Als het niet uit te schakelen is neem ik aan dat een ander contactslot en ecu de job wel doen?
    Heb een 14SE, is daar een ecu voor die past zonder transponder?

Groeten van Corsaliefhebber

Volgensmij is een andere transponder en ECU voldoende. Als je een nieuwe ECU koopt kun je daar transponders bij bijbestellen…Verder heb ik niks gezien

Volgens mij is het een kwestie van nieuwe sleutel met transponder kopen en die sleutel inleren.

Heb ik ook zo met mijn Golf gedaan.
    Zal bij Corsa niet veel anders zijn vermoed ik.

Sleutel incl transponder kost ongeveer 25 euro.
    Je kan ook losse transponder kopen als die in je huidige sleutel past voor 15 euro

Waarom je een nieuwe ECU zou moeten kopen is me niet duidelijk.

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.