Sleutel astra G aten dupliceren

Forumindex Forums Modellen Astra Sleutel astra G aten dupliceren

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

De sleutel van mijn vrouw is helemaal stuk. Behuizing en al.
    Nu heb ik een nieuwe gekocht met ongeslepen baard.
    ik had gehoopt het metalen gedeelte over te kunnen zetten, maar dat kan niet helaas.
    Ik zet dus de transponder over in de nieuwe sleutel, maar dan moet de baard geslepen worden
    kan ik dit bij een willekeurige sleutelboer laten slijpen? Of moet dat nog speciaal bij een dealer ofzo?

sleutelboer kan dit, bij mij iig geval wel toen ik een klapsleutel had besteld

Klinkt goed! Top, dat klinkt goed! morgen eens even buurten ;)

zeg wel even die tegen die goeie man/vrouw dat je ff gaat proberen of de sleutel het ook doet… Soms werk hij dus niet omdat je origineel al ver is afgesleten. Neem dus je beste sleutel mee!

Goeie tip! Zal de reserve er ff bij zoeken idd. Maar als de geslepen sleutel het niet doet, heb ik gewoon pech lijkt me

Bij de dealer kun je hem gewoon op kenteken bestellen.

Krijg je hem geslepen, met transponder en afstandsbediening.
    Hoeft die enkel ingeleert te worden.

Wel een stuk duurder, maar weet je zeker dat deze past en werkt.

Idd was nu nog geen 15 euries kwijt. Dat vind ik de gok nog wel waard

De sleutel is geslepen en werkt prima. De behuizing is alleen niet echt lekker. Goedkoop, sluit niet lekker en de knopjes werken niet lekker. Daar moet ik dus nog een keertje naar kijken

wat voor een sleutel heb je dan?

Een of andere imitatie (merkloos). Dacht dat het gewoon een opel ding was, niet goed gekeken denk ik

Ik heb ook geen originele sleutel, maar een universele klapsleutel, die je wel voor je merk/auto kan bestellen. Ik had hem via marktplaats, en hij werkt nog steeds goed! De sleutelbaard zit nu wel iets losser als in het begin, maar dit is geen bezwaar..

viewtopic.php?f=5&t=160221&p=2159144#p2159144

Ik weet niet of ze nog te bestellen zijn..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.