sleutel

Forumindex Forums Modellen Astra sleutel

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

hi

beste opel rijders

ik heb ff een vraag over het bij laten maaken van een sleutel
    ik heb nu 1 sleutel van mijn contact en wil graag een 2de maar de sleuten is al goed gesleten.

kan ik bij de opel een niewe sleutel laten maaken via het sleutel nummer.
    er staan bij mijn 3 nummers op de sleutel is dit het sleutel nummer of is dat niet zo

michel

Sleutelnummer is alleen te achterhalen dmv Car Pass.

op de sleutel zelf staan geen nummers die je kan gebruiken om te slijpen…

Mocht je geen onderbrekertransponder hebben (opel van voor eind ’94) kan je ook gewoon een sleutel laten slijpen bij een sleutelmaker.

Willem

origineel gepost door wim-v6
    Sleutelnummer is alleen te achterhalen dmv Car Pass.

op de sleutel zelf staan geen nummers die je kan gebruiken om te slijpen…

Mocht je geen onderbrekertransponder hebben (opel van voor eind ’94) kan je ook gewoon een sleutel laten slijpen bij een sleutelmaker.

Willem

Willem, sleutels met een onderbrekertransponder kun je ook gewoon bij de sleutelboer bij laten maken. De code van de sleutel wordt dan gekopieerd naar de nieuwe sleutel. Heb het toevallig zelf gehad met de sleutel van mijn Golf 3 cabrio.

Gr Wim

klopt, alleen reageren deze niet altijd evengoed op de onderbreker.

En ja, ik ben van de originele sleutels!!

vind dat altijd zo goedkopp met zo’n Silca logo, heb er liever een opel logo op, en orig lampje erin…

heb op de Vrachtwagen van me werk nu ook een imi sleutel met ingelezen code door een sleutelboer.

maar de keren dat ik wel 3 tot 4x opnieuw contact aan moest zetten voordat ie een keer wilde starten (en dat hebben we met meer trucks).
    > contact aan, dan begint de zoemer te bléren, en verschijnt code in Display)

ik heb nu de transponder van de orig sleutel erin geprutst (en dat kan je ook gewoon met je opel sleutel doen).

Willem

origineel gepost door wim-v6
    klopt, alleen reageren deze niet altijd evengoed op de onderbreker.

En ja, ik ben van de originele sleutels!!

vind dat altijd zo goedkopp met zo’n Silca logo, heb er liever een opel logo op, en orig lampje erin…

Willem

Daar zit wel wat in. Tis maar net wat de mens wil en hoeveel je het waard is ;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.