Slechtste Chauffeur van Nederland Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Slechtste Chauffeur van Nederland Dit onderwerp bevat 0 reacties, 38 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 5 maanden geleden door . 3 berichten aan het bekijken - 301 tot 303 (van in totaal 303) ← 1 2 3 … 11 12 13 Auteur Berichten 13 juni 2012 om 14:59 #17887751 @-BlendjuH- wrote: @jeroenk wrote: @Mr.F wrote: Rijlessenpaket inderdaad. Doe dr ook een enkeltje antartica bij :) Zelfs als zij daar zit zijn wij niet veilig … Hoop dat die pakket haar helpt anders nooit meer op de weg :sleeping Nou ik hoop dat ze bij les 1 zeggen, knip het kaartje door. Of dat ze haar in een automaat zetten. 13 juni 2012 om 15:03 #17888051 @arjontje wrote: @-BlendjuH- wrote: @jeroenk wrote: @Mr.F wrote: Rijlessenpaket inderdaad. Doe dr ook een enkeltje antartica bij :) Zelfs als zij daar zit zijn wij niet veilig … Hoop dat die pakket haar helpt anders nooit meer op de weg :sleeping Nou ik hoop dat ze bij les 1 zeggen, knip het kaartje door. Of dat ze haar in een automaat zetten. Helaas zijn dat nog teveel handelingen en houdt ze hen helemaal niet meer onder controle :hmmz 13 juni 2012 om 15:42 #17888052 @-BlendjuH- wrote: @arjontje wrote: @-BlendjuH- wrote: @jeroenk wrote: @Mr.F wrote: Rijlessenpaket inderdaad. Doe dr ook een enkeltje antartica bij :) Zelfs als zij daar zit zijn wij niet veilig … Hoop dat die pakket haar helpt anders nooit meer op de weg :sleeping Nou ik hoop dat ze bij les 1 zeggen, knip het kaartje door. Of dat ze haar in een automaat zetten. Helaas zijn dat nog teveel handelingen en houdt ze hen helemaal niet meer onder controle :hmmz ag ja ik werk in Huissen. Daar zijn we het wel gewent dat er een auto de coop of een chinees in rijd. :jerry Of tegen een monument in Apeldoorn. Auteur Berichten 3 berichten aan het bekijken - 301 tot 303 (van in totaal 303) ← 1 2 3 … 11 12 13 Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen