Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO&#03

Forumindex Forums Modellen Kadett Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO&#03

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 106)
  • Auteur

wordt hier gewoon raar van….. heb hem wel is zien staan in groningen… heel veel sterkte!

is de motor wel nog in takt of is de ook af gefikt

dit is echt triest :(

kansloze mensen die zoiets doen, laat die lui zelf maar afbranden!!:fy1

maar al zal het iemand in de buurt geweest zijn die het heeft gedaan omdat die gsi altijd te snel reed of wat dan ook.. die auto kan er geen reet aan doen. dan moet ie de bestuurder pakken, die heb dan een te zware voet, ik vind dat wel zo kansloos om zoiets te doen, als iemand dat bij mijn auto zal flikken en ik weet wie het is kan hij verwachten dat hij zelf ook in de brand kan vliegen:fy1

eeuwig zonde van de dett

zoon iemand moeten ze vastbinden en dan van af de benen in de fik zetten en langzaam laten afvikken… zal diegene het nooit meer doen…

heel veel succes en sterkte verder.

BPR

heel erg zonde van de dett, hoop dat jullie er nog wat van kunnen maken.
    veel sterkte.

Zulke lui konden van mij aan het LPG.
    En dat nog in Leeuwarden !!

Ik wil de familie heel veel sterkte wensen met dit verlies….
    Tja, het is toch zo. Aan die auto is met ziel en zaligheid en met veel liefde gewerkt en nu is het weg !!

Groet, Rik (vanuit Noord-Friesland)

Zo te zien is het blok inderdaad nog goed bruikbaar, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk. Nieuwe carros opscharrelen en de boel overbouwen…

En dan continu een camera erop zetten!:agent

Staat een leuke oldtimer ’86 er op MP nu!!

ophangen aan de hoogste boom die er is !!!!!!!!!!!!! laat de volk eens van een andermans spullen afblijven !

Jezus……. wat een nachtmerrie als je je auto zo ontdekt zeg..

sterkte ermee!!!!!

Erg zonde!!!!!!

sterkte met de afhandeling!

wat zonde…….echt jammer

als iemand bij een van mijn wagens zou doen zou ik die gene toch ook even warm onder zijn voeten laten worden mag die es voelen hoe de wagen zich voelde……

triest deze mensen pak dan de bestuurder ……. auto kan er niks aan doen

heb jij je hele ziel en zaligheid in de auto gestoken. wordt dat ff door 1 iemand verbrand. echt ophangen aan de hoogste boom zulke mensen.

sterkte ermee!!

Wat is dit zonde zeg:cry,, word idd steeds gekker hiero!!

Veel succes!!

NL-Tuning

zonde:o degene die dit gedaan heeft moeten ze opknopen aan de hoogste boom:fy1

let me know als ik ook maar iets kan betekenen, als ik moet helpen of wat dan ook, wat een gekkenhuis zeg!! alles wordt steeds zieker!!!

Ze moesten zo’n gast inderdaad gewoon “brandstichter” op zijn voorhoofd tattoeeren!!!:swear

G v d
    das zwaar klote
    vast een jalourse kloothommel of zo

vorige week nog life bekeken hiero
    toen zag die er veel beter uit;)

zal ook niet meevallen als je bijna cker weet wie de dader
    is
    om daar niet even heen te gaan om te “”praten””:o

echt zonde van deze mooie dett:argue

[rquote=1910747&tid=146042&author=Vinci]Ze moesten zo’n gast inderdaad gewoon “brandstichter” op zijn voorhoofd tattoeeren!!!:swear[/rquote]

beter laten werken om de schade terug te betalen;)

Tering zeg hier schrik ik wel even van me oude kadettje er zo bij te zien staan.

Ze moeten hem in de brand steken achterlijke mongool

veel sterkte ermee

Gr Patrick

hufters dat zijn het…

wat ik me trouwens nog wel afvroeg bij het zien van de fotos, hebben ze hem aan de voorkant eerst nog met iets bewerkt of zo?
    tenminste ik neem aan dat die schade er voor de brand nog niet aan zat

[rquote=1910782&tid=146042&author=soepkiepe]wat ik me trouwens nog wel afvroeg bij het zien van de fotos, hebben ze hem aan de voorkant eerst nog met iets bewerkt of zo?
    tenminste ik neem aan dat die schade er voor de brand nog niet aan zat[/rquote]

ik vermoed dat de brandweer de motorkap heeft losgebroken.

[rquote=1910782&tid=146042&author=soepkiepe]wat ik me trouwens nog wel afvroeg bij het zien van de fotos, hebben ze hem aan de voorkant eerst nog met iets bewerkt of zo?
    tenminste ik neem aan dat die schade er voor de brand nog niet aan zat[/rquote]

Dat heeft de brandweer gedaan. Het was binnenin iets te heet om het via de normale weg te doen.

Groet, Rik

Diep triest zeg van deze kadett om zo aan je einde te komen… sterkte voor je broer!

Valt het blok nog te redden?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 106)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.