ik heb nu sinds juli mijn zafira en sindsdien zit ik te kloten met het geluid van het telefoneren. ik werk met een sony MEX BT3700U en in het begin met de interne microfoon. Inmiddels heb ik een externe microfoon aangeschaft, maar dat helpt niet, in ieder geval niet afdoende. Ik krijg nog heel veel klachten en rijdend bellen, hoewel ik weet dat het niet aangeraden wordt, is eigenlijk niet mogelijk.
Een inbouwstation adviseerde me de radio te vervangen. Met een Alpine zou ik dat probleem niet hebben, veel betere kwaliteit.
De leverancier van de externe microfoon gevraagd: Alpine gaat niet werken, het is de klankkast van een auto als de zafira die ‘galmt’. Koop en installeer een Peiker zwanenhalsmicrofoon en je probleem is opgelost
Tja, wat moet ik nou? Ik vrees dat als ik bij nog 2 bedrijven informeer ik nog 2 andere adviezen krijg. Daarom, wat is jullie ervaring? Wie werkt er met een Parrot, wie met een bluetooth radio en van welk merk? Maakt het uit wat voor microfoon je gebruikt? Dat soort vragen heb ik.
groet,
Jos