slangetje?

Forumindex Forums Modellen Tigra slangetje?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Reeds gevonden en gelijk even bericht gewijzigd:

Rechts naast het blok zit een stekkertje. Aan die stekker zitten een paar slangetjes waarvan 1 doorzichtig. Waar gaat die heen of hangt die gewoon los?

dit is je map sensor , de slangen gaan naar het inlaat traject .

zwart of grijs blokje op de veerpoot bestuurders zijde met 2 vacuum slangen en een stekker is voor de secundaire luchtpomp.

zwart blokje met 2 slangen en een stekker met blauwe lipje rechts op de motor zelf is voor de benzinetank ventilatie.

Willem

foto zegt meer. Lijkt me niet dat deze 2 in elkaar moeten toch?

misschien dat ik morgen toch voor die egr klep en stappenmotor ga(die zit er toch aan vast? Linkerzijde?) maar hoe krijg ik die derde bout los en hoe kom ik er bij? Totaal nergens de mogelijkheid erbij te komen.

(ja ik weet t slangen moeten ook vervangen worden :agent maar de tig gaat miss volgend jaar toch naar de eeuwige jachtvelden)

die 2 slangen moet aan elkaar vast gemaakt worden daar zit normaal een bochtje van rubber .
    waar het precies voor diend . dat weet ik niet ik heb hem laats eens schoon geblazen .
    zat bij mij allemaal rotzooi in.

dit slangetje, maar die hoort toch op die onderste nippel rechtsonder van de inlaat? Die vacuum zuigt zeg maar

dit is de tankventilatie klep, en dat slangetje wat los ligt hoort daarop.

Willem

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.