sjabloon tellerplaten

Forumindex Forums Modellen Corsa sjabloon tellerplaten

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Ik vroeg me af of iemand misschien een digitaal sjabloon heeft van de tellerplaten uit een corsa b. Dit omdat ik ze zelf wil ontwerpen op mijn computer. Het beste wat ik tot nu heb gevonden is deze maar graag zou ik een wat grotere afbeelding hebben:

Ik heb overigens een elektronische 0-200 teller, dus met verschillende schaalverdeling en toerenteller.

alvast bedankt

ps: eventueel met exacte afmetingen zou ideaal zijn :D

Heb ook nog ff online gezocht, niks kunnen vinden.
    Mocht je niks vinden, misschien een idee om je tellerplaten in te scannen? Of een 2ehands setje van de sloop. Heb je meteen de exacte afmetingen.

Edit:

..ik en iets online niet kunnen vinden..zat me toch niet lekker.

..nog meer:

Double Edit:

1e afbeelding moet toch wel 1:1 schaal zijn, als ik de bijbehorende post in het Duits begrijp. Hoop dat je er wat mee kan.

Top!
    de schaalverdeling is wel anders maar dat lukt misschien nog wel door het kleine plaatje uit te vergroten en over te nemen.
    thx
    Heb je trouwens een link? want zo te zien is het een afbeelding met transparante achtergrond en dus met lagen. Zou ideaal zijn om het mogelijke bestand te hebben haha

@TeamWest wrote:

Ken het gevoel… Mooi man! ik ben benieuwd wat het effect gaat worden!

@.B4R7. wrote:

Top!
    de schaalverdeling is wel anders maar dat lukt misschien nog wel door het kleine plaatje uit te vergroten en over te nemen.
    thx
    Heb je trouwens een link? want zo te zien is het een afbeelding met transparante achtergrond en dus met lagen. Zou ideaal zijn om het mogelijke bestand te hebben haha

No problem, Link (klik).

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

@TeamWest wrote:

Ken het gevoel… Mooi man! ik ben benieuwd wat het effect gaat worden!

Ja haha :thumb , het was even zoeken naar de juiste Duitse woordencombinatie, uiteindelijk gelukt via; tacho vorlage Corsa B.
    Aanhouder wint :vertag .

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.