Simpele Vraagje Achterruitverwarming

Forumindex Forums Modellen Astra Simpele Vraagje Achterruitverwarming

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo,

Ik heb sinds kort een Opel Astra Tailgate X1.6SZ E2 uit 1995
    Maar nu is me vraag hoe gaat de achterruitverwarming aan ? bij me vorige auto was het een knopje met een logo die je kon indrukken hier zie ik alleen een knopje voor mistlampen.

hier een foto pijltje is de mistlicht

Knopje uit trekken bij het verwarmingspaneel.

inderdaad de knop voor de 3/4 standen uittrekken dan gaat het lampje middenin branden.

origineel gepost door Blue-Dragon
    Knopje uit trekken bij het verwarmingspaneel.

Zo dat was simpel harstikke bedankt :D

Voor ons soms wel ja :)

je binnenverlichting gaat aan door de knop van je koplampen uit te trekken, wist je dat ook al?
    Die andere draaiknoppen moet je niet aan trekken overigens ;) ;)

origineel gepost door xladage
    je binnenverlichting gaat aan door de knop van je koplampen uit te trekken, wist je dat ook al?

Ja das ook een handige daar ben ik toen ik mijn opel gekocht had een week naar op zoek geweest… snapte er niks van.

Als je het niet weet, gewoon vragen hier. Iemand van ons komt er meestal wel uit.

origineel gepost door G1zm0
    Als je het niet weet, gewoon vragen hier. Iemand van ons komt er meestal wel uit.

ZO IS DAT !! Forza Opel astra F

Rik

origineel gepost door Fonzy

origineel gepost door xladage

Ja das ook een handige daar ben ik toen ik mijn opel gekocht had een week naar op zoek geweest… snapte er niks van.

Ik ben daar stom toevallig een keer achter gekomen. Veel makkelijker dan je deur openhouden, vooral nu de temperaturen weer omlaag gaan.

misschien toch de boekjes een keer lezen.raar maar waar met auto’s lees ik ze wel.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.