SIK'S DRIFT AUTO'S

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 803)
  • Auteur
    Berichten
  • #17586512

    Wat ben jij lenig, JONGUH

    Wat was er loos?

    #17586513

    ik heb de wagen vanavond in real life mogen bewonderen … en hij is erg strak sik.
    groeten de zoon van de spiegeltjesman :jerry

    #17586514

    Hè Sik, hoe gaat het met de ombouw? Zit de m3 er al in? Of ben je eerst weer Eens de zwarte cross onveilig aan het maken?

    #17586515

    @Danny, ik had nieuwe remleidingen met knelkoppelingen gemonteerd, maar heb af en toe het vervelende euvel dat als ik de voetrem gebruik en de handrem erbij pak (of andersom), de handrem vast slaat. meestal gaat ie met een beetje rommelen weer los en nu stond er zoveel druk op de leiding dat ie eruit plofte.
    Ik had niet zo veel tijd meer voor de kwalificatie en zonder handrem wordt dat niet wat dus moest ie nog snel ff klaar. Toen kwamen ze me halen met de mededeling nu of niet, net klaar wielen er op, laten zakken, en er dan achter komen dat je ene band lek is :fy1 snel een noodoplossing bedacht (parker in het gat en gaaan :D ) en toen 3de gekwalificeerd ha ha.


    @Paul
    , heb alle onderdelen bij elkaar, morgen ga ik de motor weer op bouwen en gaat de 2800 er uit.
    Alleen gaat het met mij niet helemaal goed dus schiet het ff niet zo hard op. Ik heb last van netelroos en dat is niet zo fijn, dat is een allergische reactie op iets maar kom er maar eens achter waarvan.

    en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear

    #17586516

    Vervelend zeg van die netelroos. Hopelijk ben je niet allergisch voor rubber dampen. Dat zou pas echt klote zijn, :???:

    #17586299

    ha ha ik hoop het niet, anders kon ik er nog wel eens heel lang last van hebben

    #17586258

    @sik wrote:

    @Danny, ik had nieuwe remleidingen met knelkoppelingen gemonteerd, maar heb af en toe het vervelende euvel dat als ik de voetrem gebruik en de handrem erbij pak (of andersom), de handrem vast slaat. meestal gaat ie met een beetje rommelen weer los en nu stond er zoveel druk op de leiding dat ie eruit plofte.
    Ik had niet zo veel tijd meer voor de kwalificatie en zonder handrem wordt dat niet wat dus moest ie nog snel ff klaar. Toen kwamen ze me halen met de mededeling nu of niet, net klaar wielen er op, laten zakken, en er dan achter komen dat je ene band lek is :fy1 snel een noodoplossing bedacht (parker in het gat en gaaan :D ) en toen 3de gekwalificeerd ha ha.


    @Paul
    , heb alle onderdelen bij elkaar, morgen ga ik de motor weer op bouwen en gaat de 2800 er uit.
    Alleen gaat het met mij niet helemaal goed dus schiet het ff niet zo hard op. Ik heb last van netelroos en dat is niet zo fijn, dat is een allergische reactie op iets maar kom er maar eens achter waarvan.

    en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear

    Nou ik heb zondag anders wel vermaakt op de zwarte cross :thumb
    Had gratis kaartjes muntjes.
    Anders was je 28,50 kwijt voor een kaartje en per consumptie 2,10 :shock:

    #17586517

    Nou ik heb zondag anders wel vermaakt op de zwarte cross :thumb
    Had gratis kaartjes muntjes.
    Anders was je 28,50 kwijt voor een kaartje en per consumptie 2,10 :shock:

    dit zegt toch genoeg :jerry

    #17586518

    en hier ook maar weer eens een kleine update

    de m3 motor ff iets opgefrist, nieuwe lagerschalen, pakkingen en keerringen enzo
    zit trouwens wel een mooie blauwe krukas in zo’n blok

    het uitlaatspruitstuk hadden ze verlast om m in een e30 te hangen, helaas niet naar mijn zin dus die eerst maar eens verbouwen

    en gister bij paul vlasblom een nieuwe koppeling en drukgroep gehaald

    eerdaags die 2800 er maar eens uit lepelen, als iemand een goede motor zoekt, hij gaat binnenkort in de verkoop

    #17586519

    Strak werk sik.

    Toch maar een andere koppeling gehaald. je wou het niet uitproberen of die speciale koppeling bij jou ook blijft plakken.

    #17586520

    dat ziet er beter uit… die las is mooi gemaakt maarja het is je beroep dus dat moet wel goed gaan.
    die lelijke rannd eruit… zal stukken fijner zijn voor die motor :vertag

    #17586521

    KAMER TE HUUR :jerry

    @commodorebc30se wrote:

    Strak werk sik.

    Toch maar een andere koppeling gehaald. je wou het niet uitproberen of die speciale koppeling bij jou ook blijft plakken.

    dat speciale ding is voor de v8, die past hier zowiezo niet in ;)

    #17586522

    wouw rechts gespot :wors

    #17586523

    en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear[/quote]

    Amen!

    Wat een gruwelijk dik apparaat geworden die Manta!

    #17586524

    gaat toch allemaal weer niet vanzelf, als er een 2,8 bmw in hangt past die m3 er zo in (dacht ik :D )

    motorsteun maar weer aanpassen, zit zo’n vanos accumulator in de weg

    en het uitlaatspruitstuk paste net niet natuurlijk

    en de airbox ook weer net niet

    en nu hangt ie op z’n plek

    vandaag mocht ie daar mooi blijven hangen, de schuur begon door te zakken dus hebben we die vandaag maar eens aan gepakt

    ouwe zooi eruit

    hier kan je wel zien waar het iets doorhangt

    en hier is tie weer op de hoogte king:

    volgende week nieuwe isolatie ertegen en dan weer verder met de manta

    #17586525

    hij moet wel de 28ste klaar zijn he anders ben ik voor nix aan het zoeken naar banden :jerry
    maareuhm mis ik nou wat of is die ascona 4 liter v8 verdwenen?
    groeten joey

    #17586527
    sik wrote:
    en de vermaakte steekassen vervangen voor originele en met adapters weer in elkaar gezet, nou zitten de wielen ten minste aan de rand :D

    hey sik heb je deze adaptorplaten wel bij concept wheels besteld ?

    tegen mij zegge nze dat het niet kan omdat de volvo as tapeinden en wielmoeren heeft net als jou as ?

    of heb je ze zelf aangepast voor wielmoeren ?
    gr.arno

    #17586528

    Ik heb uitgemeten wat ik nodig had en dat laten maken door een draaierij hier in de buurt, die op m’n achterscherm staat ;)
    de draadeinden van de volvo steekassen zijn origineel en de lange draadeinden die ik erin geperst heb komen van rallydesign

    #17586529

    @sik wrote:

    Ik heb uitgemeten wat ik nodig had en dat laten maken door een draaierij hier in de buurt, die op m’n achterscherm staat ;)
    de draadeinden van de volvo steekassen zijn origineel en de lange draadeinden die ik erin geperst heb komen van rallydesign

    dank u :thumb dan zal ik ze ook moeten laten maken :???:

    #17586530

    zo, het dak is weer dicht :agent

    van de week even een tig apparaatje geleend

    en daar lekker mee aan de gang geweest, moest wel weer ff wennen, was toch al weer een jaar terug dat ik voor het laatst alu had gelast

    en nou snel die motor er weer in anders haal ik de 28ste niet

    #17586531

    motor er voor de laatste x in gehangen, kijken of ik m klaar krijg voor sevenum.

    #17586532

    Doet iezo ff. Mooi werk weer

    #17586376

    vandaag een nieuwe passende multieriem opgezocht, die van de 2800 paste natuurlijk weer niet

    koelvloeistof vaatje een nieuwe plek gegeven, blijft het bij het luchtfilter wat koeler

    oh ja, EN HIJ LOOPT :D

    #17586356

    man man wat een gave bak vooral die kleuren en alles je neemt hem wel mee naar sevenum toch wil zeker hem in het echt kunnen bewonderen

    #17586533

    en sik ben je er klaar voor de 28ste komt dicht bij… ik weet niet of we er bij zijn maar we doen ons best… king:

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 803)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.