Sierstrip Astra G Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra Sierstrip Astra G Coupe

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 52)
  • Auteur

Is die strip nou plat of zit er ook een buiging die over het midden loopt? Kan t niet goed zien..

origineel gepost door Baas J.
    Is die strip nou plat of zit er ook een buiging die over het midden loopt? Kan t niet goed zien..

Er zit een lichte buiging in over het midden.

Heb net ff fotootje van de doorsnede gemaakt:

Valt me niks tegen eigenlijk, had verwacht dat het er echt zo zelfgemaakt uit zou zien maar das helemaal niet zo, chapeau. :wors

Ziet er keurig uit :thumbup

Is een heel mooi strippie voor weinig geld.:wors
    @ Lamborghini je Astra staat er heel netjes bij ,glimt lekker :thumbup

WAUW ! :wub ziet er mooi uit zo !
    had je nog die andere helft Lamborghini ?

origineel gepost door skrm
    WAUW ! :wub ziet er mooi uit zo !
    had je nog die andere helft Lamborghini ?

Thnx, ja die heb ik nog hier liggen. u2u gezonden

Hoe heb je hem eigenlijk vastgekregen?

origineel gepost door skrm
    Hoe heb je hem eigenlijk vastgekregen?

Gewoon zoals die is gemaakt en voorbereid.

Achterop zitten 2 strippen van 3M tape over de volle lengte. Kwestie van strip even op de plek houden met plakband bovenop, en dan de folie van de plakrand wegtrekken en klaar is kees. En krijg je echt niet meer los :)

Ik ga zo dalijk op marktplaats en dit forum een advertentie plaatsen om mijn 2e helft kwijt te raken. Dus als je echt interesse hebt moet je snel zijn.

Hoe heb je trouwens die rondingen er in gekregen bij de aansluiting van de bumper… gewoon geknipt / gesneden ? :)

origineel gepost door Astra JP
    Hoe heb je trouwens die rondingen er in gekregen bij de aansluiting van de bumper… gewoon geknipt / gesneden ? :)

De rondingen zijn het lastigste van het hele klusje.
    Eerst grof met een tuinschaar/takjesschaar. Daarna de rondingen met een stanleymes weggesneden. En daarna de vorm netjes afgevijlt.

Ook ik heb vandaag de chroomstrip op mijn auto geplaatst :P. Het is dezelfde strip die lamborghini ook op zijn auto heeft zitten.
    Is er ook iemand die de andere helft wil overnemen ?

ziet er gaaf uit ! ik heb andere helft al van Lamborghini ga ik even denk ik van het weekend erop maken :agent
    is dat nog beetje makkelijk gegaan met rondingen ermaken enz? dat het goed aansluit met de kofferbak?

cool man ! Tis niet echt moeilijk om dat goed te krijgen. Heb het op de manier van lamborhini gedaan, dus met een takjesschaar, een stanley mes en later nog even bij vijlen. :P

Ook ik heb vandaag de chroomstrip op mijn auto geplaatst :P. Het is dezelfde strip die lamborghini ook op zijn auto heeft zitten.
    Is er ook iemand die de andere helft wil overnemen ?

mooie strip:thumbup

Ik heb wel interesse in de andere helft king:

Groet,
    Marcel

cool man ! Tis niet echt moeilijk om dat goed te krijgen. Heb het op de manier van lamborhini gedaan, dus met een takjesschaar, een stanley mes en later nog even bij vijlen. :P

Dan heb ik mooi wat te doen in het weekend :P

Ik ben benieuwd skrm…. is het nog gelukt met de strip ? :kewlpics

haha nee was te koud :P binnenkort maar doen dan post ik wel fotos

wie heeft er nog een strip over,ik wil hem graag hebben,ik las hier dat ze worden aan geboden,grotjes mark.

Die van mij is al verkocht.
    Anders even kijken op http://www.autostyle.nl
    Daar staan ze te koop voor 26 euro volgens mij.

klopt had ik al gezien ik heb de boek van hun,ik dacht dat iemand er wel een over had,anders zit ik ook met een andre deel,dus vandaar,dus bij deze ik zoek ook een srtip wie heeft er nog een over,groetjes mark.

hai jongens ik heb hem ook gekocht de strip,dus ik heb er dan ook een over iemand die hem over wil nemen,groetjes mark.

Hey guys,

Ik heb sinds vandaag ook zo’n chromen strip van Car Fantasy op mijn achterklep zitten. Ziet er erg tof uit!

Ik heb de helft hier nog liggen, genoeg om nog een achterklep mee te beplakken. Als iemand hier interesse in heeft, stuur me dan ff een berichtje, dan kunnen we de kosten delen ;)

autostyle tuning :puke

origineel gepost door SilencerNL
    Hey guys,

Ik heb sinds vandaag ook zo’n chromen strip van Car Fantasy op mijn achterklep zitten. Ziet er erg tof uit!

Ik heb de helft hier nog liggen, genoeg om nog een achterklep mee te beplakken. Als iemand hier interesse in heeft, stuur me dan ff een berichtje, dan kunnen we de kosten delen ;)

je hebt een bericht:)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 52)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.