Show your hond

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Show your hond

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 976)
  • Auteur

Hummer heeft toch ook wel een gebakkie gekregen he !!!!!!

ja tuurlijk, een lekkere vette pensstaaf:D
    wel in de tuin opeten aub….. wat een lucht.

hahahahahaha ja lekker luchtje he, heb dat eens bij andere meegemaakt ik zei gelijk dat krijgt die van mij niet haha

Bullepezen vindt ik minder meuren

ja mijn oude hond kreeg die stinkdingen nog wel eens van de buren…. 3 dagen erna stonk hij nog naar dat ding…

chevy keek vanmorgen naar buiten vanuit de deuropening en draaide zich gelijk weer om hihihi hij weigerd accuut om naar buiten tegaan met dat rotweer…

hahahahahhaaha een echt Staffie !!!!!

weet je wat het voordeel hier is met regen…..omdat ie er zo’n hekel aan heeft doet ie alles heel snel en wil gelijk naar huis toe dfaarna

zijn m hier ff grondig aan t aanpakken.. blijft steeds als ie net uitgelaten is nog ff plasje in huis doen… en hij krijgt tijdens het uitlaten toch ech wel d e kans genoeg om wat te doen…. dus hupakee meteen naar buiten als ie wat in huis gedaan heeft..

iemand nog andere oplosseingen??

hier nog ff fotootje hoe gek hij op vrouwtje is hihi voor t spelen gaat hij naar mijn vriend en slapen doet hij bij mij half op schoot hahahah

mijn 9,5 jaar oude pup van 58kg tenminste dat denkt hij dan

oooooohhhhhhhh wat een poepiedoepie…….wordt altijd zo week van puppies hey haha

hier nog wat pics van chevy…

slapend in de bench

net gewassen

lekker ding hoor, en die blauwe puppie ogen:wub:wub:wub

hij is de laatste aar dagen wel flink aan t groeien zijn bandje moes tin ene gaatje groter… en hij is wat zeurderug als je m ff geen aandacht geeft hihi hij wil het liefst de hele dag bij je zitten en in je vingers bijten hahaha

ken die ook al lekker dromen??

ja dat doet ie graag hahaha

origineel gepost door biancaatje
    zijn m hier ff grondig aan t aanpakken.. blijft steeds als ie net uitgelaten is nog ff plasje in huis doen… en hij krijgt tijdens het uitlaten toch ech wel d e kans genoeg om wat te doen…. dus hupakee meteen naar buiten als ie wat in huis gedaan heeft..

iemand nog andere oplosseingen??

hier nog ff fotootje hoe gek hij op vrouwtje is hihi voor t spelen gaat hij naar mijn vriend en slapen doet hij bij mij half op schoot hahahah

Ik deed Koni als ze na het uitlaten binnen had geplast gelijk op het balkon in de regen zetten. Dan kon ze vanaf het balkon kijken hoe ik haar troep opruimde. Iedere keer als ze binnen plaste ging ze dus naar buiten toe. Nou dat had ze heel snel afgeleerd hahahahha

ja heb ik hier ook gedfaan idd maar dan de tuin in..en als ie ergens een hekel aan heb is t wel regeh wahahaha

origineel gepost door biancaatje
    ja heb ik hier ook gedfaan idd maar dan de tuin in..en als ie ergens een hekel aan heb is t wel regeh wahahaha

Nou hier ook hoor. Er wordt moord en brand gepiept als het regent!!!!hahahaha

ja als ik met hem wil lopen blijft hij gewoon in de deur opening zitten en kikt me echt aan of ie wil vragen of ik gek geworden ben hahahaha

hij loopt gewoon niet als het regent…

let op mijn woorden: dat verander echt niet….die hekel aan regen haha

als hij ook plassen op de weg ziet zal h ij er voor zorgen dat jij er door heen kan ipv hemzelf hahahahahahaha

dat is hier verschillend, de ene keer vindt ie het geweldig om doorheen te banjeren, en de andere keer loopt ie er met hoge poten doorheen….gekke beesten

oeps 2x

hij begint sinds gisterf ook echt te blaffen.. klinkt ech leuk.. hij deed wel altijd wat grommen en piepen maar dit klinkt toch wel leuker hihi

hij vind ook de autootjes van de kids geweldig dus meot echt wel opletten vind ze namelijk regelmatig in de bench terug hahahaha

Hmmm hebbie die stomme boom weer…gezellig hoor Kerst.

chevy probeerd bij mij de ballen er steeds uit te pikken hahaha ik blij dat ik plastic kerstballen heb vanwege de kids hihi

25 berichten aan het bekijken - 376 tot 400 (van in totaal 976)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.