Forumindex › Forums › Modellen › Astra › show je uitlaatlijn astra f (gsi) + advies gevraagt
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
28 maart 2012 om 19:18 #17230494
hallo,
aangezien ik van de f een project wil maken (van mei of oktober in de stalling) wil ik mij tot die tijd bezig houden met pk’s
meeste is al uitgedacht/besteld.voor de uitlaat lijn sta ik voor een raadsel.
-sowieso komt er een spaghetti op.
keuzes die ik kan maken:
-groep a
-groep n
-kat vervanger of middendemper vervanger, of beide.
-eindstyling einddemper
-merk uitlaat delenik heb een astra f 1.6 16v x16xel
zelf denk ik aan:
spaghetti, kat vervanger, groep a midden en einddemper met dtm eindstyling. (vind ik denk ik het mooist staan achter een gsi bumper :kewlpicsgraag jullie gedachten erachter
28 maart 2012 om 20:19 #17789484mijn gedachte:
weggegooid geld.
je gaat toch een opc halen volgend jaar. geld sparen om die wat sneller of weet ik wat te maken28 maart 2012 om 20:33 #17789485Plan verandert. F blijft. Wil toch in de tuning scène blijven. Alleen pak.ik.het deze keer anders aan.
28 maart 2012 om 20:37 #17789486Wat versta je onder tuning scene dan? En hoeveel pk en dergelijke wil je? 1.6je kom je niet extreem ver tog
28 maart 2012 om 21:24 #17789487oke das duidelijk
verder is het belangrijk om te weten wat je budget is. je kunt het namelijk zo gek maken zoals jezelf wilt.
29 maart 2012 om 04:59 #17789488de bedoeling is om later volgend jaar een complete ”show” auto te hebben.

dit was de vorige astra die ik had. anders was dit mn project geworden. maar helaas is die overleden.heb nu dus een astra f. hierin ligt een x16xel.
ben in onderhandeling over een nieuwe mantzel. verder wil ik nog zien wat er mogelijk is. dacht dat er ook een snelle nokkenas leverbaar is voor dit blok.maar even ontopic:
ik wil sowieso geen rommel onder de auto hangen. en de lijn moet sowieso van rvs zijn.
zit te denken aan remus/sebring/supersprint bij een groep n. en simmons bij groep a.
weten jullie ook gelijk het buget (hoeft niet perse nieuw trouwens)medio mei rijd ik de astra de stalling in. en komt er een corsa b als daily :angel
29 maart 2012 om 06:18 #17789489@robert_corsa wrote:
de bedoeling is om later volgend jaar een complete ”show” auto te hebben.

dit was de vorige astra die ik had. anders was dit mn project geworden. maar helaas is die overleden.heb nu dus een astra f. hierin ligt een x16xel.
ben in onderhandeling over een nieuwe mantzel. verder wil ik nog zien wat er mogelijk is. dacht dat er ook een snelle nokkenas leverbaar is voor dit blok.maar even ontopic:
ik wil sowieso geen rommel onder de auto hangen. en de lijn moet sowieso van rvs zijn.
zit te denken aan remus/sebring/supersprint bij een groep n. en simmons bij groep a.
weten jullie ook gelijk het buget (hoeft niet perse nieuw trouwens)medio mei rijd ik de astra de stalling in. en komt er een corsa b als daily :angel
Even offtopic;
Wat is er gebeurd met die mooie Astra G? Hij is overleden? Wat is er mee gebeurd :O -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.