show hier plaatjes van cih motoren!

Forumindex Forums Techniek Cih show hier plaatjes van cih motoren!

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 354)
  • Auteur
    Berichten
  • #17327128

    ja hahaha een beetje kermis

    maar als de rest van de auto erbij past is het een mooi geheel

    #17327129

    Origineel gepost door henk 400rr
    Deze blokjes zien er altijd mooi uit, de “zuurstok uitvoering” had van mij niet gehoeven.

    Ik vind de opgedirkte intake wel erg mooi.
    Ik neem aan dat je bij zuurstok toch wel degelijk dat paarse bedoelde?

    #17327130

    yep, ik hou niet zo van allerlei (felle) kleurtjes.

    smaken verschillen, ik neem aan dat de eigenaar er erg blij mee is.

    #17327131

    het zou misschien niet mijn eigen keus zijn,…maar voor een ander vind ik het echt wel vet hoor.

    #17327132

    Origineel gepost door mr-turbo
    das wel wat beter dan al die ouwe 8 klepper gietijzeren troep :wors

    :hmmz Ben nog steeds overtuigd en fanatiek CIH-liefhebber king:

    #17327133

    Origineel gepost door Keesjr

    Origineel gepost door mr-turbo
    das wel wat beter dan al die ouwe 8 klepper gietijzeren troep :wors

    :hmmz Ben nog steeds overtuigd en fanatiek CIH-liefhebber king:

    hahaha, nou ik ben er ook weer met eentje begonnen ;) kijken of ik daar misschien wel een beetje leuk vermogen uit kan halen

    #17327134

    :thumbup mooi zo mr. turbo!!! Gaat ie mee naar de powertest in Wateringen?

    #17327135

    weet niet of ie dan al af is.
    maar wellicht dat ik wel weer iets meeneem net als de vorige keer :P

    #17327136

    Hoy

    Blijkbaar al een tijdje niet gepost hier.
    Nu mijn motor eruit is (kapotte drukplaat koppeling, kapotte getrag 240,gebroken startermotor….) heb ik de motor ook maar eens esthetisch bijgewerkt. Het voordien volledig gele onderblok is nu RVS kleur geworden. De gele kop is herspoten.

    En uiteraard is de starter hersteld (gelast), zit er een nieuwe koppeling op (dit maal een 9″ ipv 8.5″) en wacht ik op de hopelijk herstelde, gelaste getrag 240.

    O ja , het is een 2.2 blok met L- jetronic (geen LE) injectie.
    De kop is indertijd bewerkt (in en uitlaten geflowd, andere nokkenas/ klepveren etc. en zou??? op de vermogensbank 147pk aangeduid hebben.

    Hopelijk dus binnenkort weer probleemloos in mijn GT tje.

    Geert

    #17327137

    goed bezig joh!!:thumbup

    #17327138

    Ja een goed kleurtje voor dat blok. :wors
    Erg netjes.

    Wat voor type lak gebruik je daar voor?
    Ik neem aan dat dat iets warmtevast is.

    #17327139

    Origineel gepost door LOSS
    Ja een goed kleurtje voor dat blok. :wors
    Erg netjes.

    Wat voor type lak gebruik je daar voor?
    Ik neem aan dat dat iets warmtevast is.

    De verf op het onderblok is OPN-edelstahlspray.
    Dat zijn cans ( 400ml) die op het werk door onze lassers gebruikt worden om de lasnaden van RVS (inox)piping af te werken.
    Ik heb , door vroeger gebruik, gezien dat het heel goed hecht op een propere metaal,kunststof,hout,steen,glas..ondergrond, heel erg sterk is, snel droogt en er eigenlijk wel mooi uitziet. (Op RVS buis is het bijna identiek aan de RVS zelf).
    Het is wel degelijk corrosiewerend, ook bij weersinvloeden.
    Het is kortstondig hittebestendig tot +300°C .
    Ik heb geen idee wat het aan kan over langere periodes warmte, maar ik ben er nogal gerust in.

    Geert

    #17327140

    Doe je d’r ook ff een nieuw oliefiltertje op dat maakt ’t net even af:D

    #17327141

    Origineel gepost door henkjan_80
    Doe je d’r ook ff een nieuw oliefiltertje op dat maakt ’t net even af:D

    Jazeker
    k’heb er alleen nog geen gevonden in ‘geel met zilveren lettertjes’ .:D

    Geert

    #17327142

    zelf maken dan:D

    #17327143

    Mijnes dan maar :wub

    #17327144

    ZescilinderManta’s zijn geweldig!!

    #17327145

    :P

    #17327146

    Origineel gepost door mr-turbo

    :P

    hee is dat zo,n engelse of amerikaanse turbo.
    had gehoord dat een engelse beter was dan een procharger [amerikaanse] schijnbaar problemen bij de tandwieloverbrenging.

    mijn baas heeft hem nu uit engeland gehaald om op zijn 1000cc suzuki gxr te bouwen voor de cross want de turbo kwam te hard in en een schroefcompressor loopt daarintegen te zwaar en freet pk s

    #17327147

    hier de mijne 2.0E.

    #17327148

    dit is mijn motor ruimte van mijn kadett GTE 1900.
    er zit een 2.2 kleppendeksel op maar het is een 1900 motor :P :P

    #17327149

    Nog eenthe van mijn auto.
    vond de fgoto wel mooi gemaakt:

    #17327150

    ik denk ik breng dit topic weer even onder de aandacht dit is echt een mooi topic
    up up up:angel

    #17327151


    3.0E van men Opel Monza.

    #17327152

    Toen de Ascona nog niet van mij was zat dit blokje erin. :thumbup
    Ik heb de Ascona gekocht in 2007.
    De foto is in 2005 genomen.

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 354)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.