show hier plaatjes van cih motoren!

Forumindex Forums Techniek Cih show hier plaatjes van cih motoren!

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 354)
  • Auteur
    Berichten
  • #17327028

    Origineel gepost door golfkiller
    [img]opel-1.jpg
    [img]4.jpg
    [img]manta20engine20bay.jpg

    leuk zo,n manta met turbo:jerry
    maarre als da een turbo is die nie watergekoeld is en dat de olieleiding is aan de zijkant dan denk ik dat dat nie goe is
    zo verbrand de olie in de turbo[naar horen zeggen]hij moet altijd boven er in onder er uit.of heb ik da fout:hmmz

    #17327029

    zou best kunnen,..ik zag die foto’s net met het googlen en ik dacht gooi ze hier effe neer. Ik zal wel eens kijken voor die turbo-plaatjes. Daar zat eigenlijk een hele website aan vast:vertag

    http://www.aquamist.co.uk/dc/coollinks3/index/ … _manta.htm

    #17327030

    een foto van de mijne!!!:kewlpics

    #17327031

    :wtf hij is wel heel groot geworden.

    #17327032

    dan moetje de volgende keer die resolutie aanpassen
    maar is niet zo erg. nu zien we de details tenminste :D:D
    hoeveel paardjes heeft je blokkie eigenlijk?

    #17327033

    Wat voor motor-management heb je eraan gekoppeld?
    DTA of mega-squirt of ?????

    Andere zuigers of standaard?

    #17327034

    kms van kronenburg.

    onderblok is opgeboord naar 2.5 met gesmede omega zuigers.
    2.0l kop waarin 2,4kleppen zijn ingeslepen en andere nokkenas 280graden. maakt niet veel toeren maar heeft wel veel koppel.

    zou bij kronenburg op de testbank komen maar eerst nog een spagetti spriutstuk erop. pks geen idee

    #17327035

    wees maar voorzichtig met die filters :o afgezien van dat ze niet echt het vermogen helpen is de kans op brandgevaar redelijk groot

    #17327036

    Die schuimfilters kunnen schijnbaar in de fik vliegen bij backfires zegt men. En ze kunnen dan kapotscheuren zodat je brandende lappen schuim weg gooit en evt opzuigt.
    Ik denk dat dit wel meevalt want anders zou iedereen gewoon met katoenen filters rijden.
    :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

    #17327037

    ik ben van plan om een airbox te maken. van polyester of carbon, maar dat schiet nog niet echt op.:afro

    #17327038

    we want :kewlpics:kewlpics van die airbox!

    #17327039

    hier men cih blokje

    is wel nog niet klaar, inlaatcollector en thermostaat huis komen nog…
    maar ben er aan bezig

    #17327040

    die filters vallen opzich wel mee, katoen kan ook gaan branden als de motor mengsel terugspuuwt en backfired, dat geeft ook rommel.

    ik weet niet in hoevere ik de praktijk moet geloven maar ik heb zon ITG boxfilter, 3 laags en brandveilig schuim, tsja alles wil branden denk ik dan behalve beton:jerry

    groeten

    #17327041

    Origineel gepost door koert517
    met de grote van de aansluitingen bij het spruitstuk is er geen verschil volgen mij hoor. als hij maar genoeg bezine krijgt dan is het altijd goed, mijn 2.4 draait ook goed op deze solex.

    “Met deze solex” ,bedoel je dan die van een 1.6s? Hoe krijg je die dan op een 2.4 blok een 1.6s, 2.0s etc spuitstukken passen er niet op?

    #17327042

    Je kan een 1.6/2.0 spruitstuk aanpassen, je moet dan het gat van het centreerpennetje opnieuw boren.

    #17327043

    Ik Heb nog geen Getunede 1.2 blokkie gezien:sleeping

    #17327044

    hier wat foto’s van mijn motorblokkie in zomer en winter uitvoering;

    #17327045

    [img]yb.jpg
    [img]Commo-A-2-5-CIH.jpg

    #17327046

    en nog een………
    [img]risse24v4cyl.jpg

    #17327047

    en nog een….:sleeping
    [img]exman001.jpg

    #17327048

    Originally posted by Laue
    Ik Heb nog geen Getunede 1.2 blokkie gezien:sleeping

    is ook geen CIH hè ;)

    #17327049

    deze is helaas niet van mij

    #17327050

    Origineel gepost door golfkiller
    [img]yb.jpg

    Dit is toch zeker geen CIH (loopt wel lekker)

    #17327051

    en nog een met compressor

    #17327052

    en dan nog maar 1

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 354)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.