show hier plaatjes van cih motoren!

Forumindex Forums Techniek Cih show hier plaatjes van cih motoren!

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 354)
  • Auteur
    Berichten
  • #17327003

    met de grote van de aansluitingen bij het spruitstuk is er geen verschil volgen mij hoor. als hij maar genoeg bezine krijgt dan is het altijd goed, mijn 2.4 draait ook goed op deze solex.

    #17327004

    ik had begrepen dat een 2.0 E al grotere kanalen had als een 2.0 N

    of bedoelen ze alleen de grootte van de kleppen?

    en in hoeverre dat ze groter zouden zijn weet ik ook niet, kan goed maar n paar mm schelen?

    #17327005

    Origineel gepost door kadett-c-coupe
    ik had begrepen dat een 2.0 E al grotere kanalen had als een 2.0 N

    nee, is gelijk

    of bedoelen ze alleen de grootte van de kleppen?

    nee, is gelijk

    en in hoeverre dat ze groter zouden zijn weet ik ook niet, kan goed maar n paar mm schelen?

    niks, is gelijk

    #17327006

    Okej henk dat is duidelijk!!
    Bedankt voor de info!

    #17327007

    Origineel gepost door marcV

    De radiateur

    De ven.

    okee bedankt, komt de onderkant van de rad. niet tegen de keienvanger aan of heb je daarom een gte voorspoiler en die keienvanger weggehaald ?

    #17327008

    okee bedankt, komt de onderkant van de rad. niet tegen de keienvanger aan of heb je daarom een gte voorspoiler en die keienvanger weggehaald ? [/quote]

    Er is inderdaad een stuk uit de keienvanger gehaald. En daarom een GT/E spoiler.

    #17327009

    komt ie dan daar ook nog onderuit, ik bedoel is het laagste punt in de neus de radiator , als je bv iets zou raken ?

    het schijnt dat bv van een porsche 944 dat niet het geval is

    #17327010

    Bij een porsche radiator staan blijkbaar de wateraansluitingen op een goede plaats voor een 24v. Maar hij lijkt nog een paar mm dieper te zijn. Die van een calibra vind je dan weer makkelijker, dacht dat ik een 50 euro betaald had met verzending op ebay.de..

    calibra turbo
    porsche 944

    #17327011

    wel interessante website, alleen jammer dat niet alle maten erbij staan, zoals hoogte :(

    #17327012

    höhe?

    #17327013

    Origineel gepost door mr-turbo
    komt ie dan daar ook nog onderuit, ik bedoel is het laagste punt in de neus de radiator , als je bv iets zou raken ?

    het schijnt dat bv van een porsche 944 dat niet het geval is

    Laagste punt van de radiator komt ongeveer gelijk met het laagste punt keienvanger, echter is dat gedeelte weg. Dat is sowieso al nodig om de lijn 6 er in te krijgen.
    De gte-voorspoiler komt een flink stuk lager dan de keienvanger.
    Laagste punt blijft de onderkant van de voorbalk, en dat is weer gelijk met onderkant carter. de onderkant van de radiateur zit zo’n 10cm hoger.

    Bij m’n MV6 gebruik ik de radiateur van Senator/Monza-A
    aangezien de lengte een stuk korter is dan de lijn6
    deze is nog hoger, groter, en koelt prima, past mooi tussen de scharnieren van de motorklep, en zit eveneens 10 cm boven onderkant carter.
    Ik denk dat dit ook goed past voor een V8


    Is geen CIH, weet ik.

    #17327014

    Even een foto gemaakt voor jullie. Hier kun je de hoogte van de radiateur redelijk goed zien. Ik ben er zelf zeer tevreden over. Het enige nadeel is dat de koelwater aansluiting aan de verkeerde kant zit, maar dat is alleen aan de onderkant en dat zie je toch bijna niet………….

    #17327015

    Idd, dit probleem zou je evntueel niet hebben met t porsche exemplaar; maar ja…waar vind je zo eentje…

    moet ook nog uitzoeken hoe ik die waterslangen ga omleiden…maar dat zal wel lukken zeker.

    #17327016

    De bovenzijde komt wel zeer mooi uit ;) Dus met een kort stukje slang kun je ‘m al op je thermostaathuis aansluiten.

    #17327017

    idd de bovenste is makkelijk; alleen de onderste nog zien om te leiden. Hoe weet ik nog niet; maar t zal wel moeten lukken :thumbup

    #17327018

    Ook lekker standaard mat automaat, het rijd nog niet maar schiet al lekker op.

    Is nu voor de ombouw een 3.0E maar wordt toch de C30LE die ik liggen heb.

    En dit is de andere die is al af. En met 5 Bak

    #17327019

    Origineel gepost door Transeurope
    Idd, dit probleem zou je evntueel niet hebben met t porsche exemplaar; maar ja…waar vind je zo eentje…

    moet ook nog uitzoeken hoe ik die waterslangen ga omleiden…maar dat zal wel lukken zeker.

    Ik heb toen een 24V aatje gehad daar zat een Porsche 944 radiator in maar dan van een 944 s4 of s3 weet nie meer psies paste goed alleen het front was flink verbouwt en hij kwam tegen de motorkapscharnieren aan. Deze scharnieren zaten in het front en op de motorkap een flink eind naar buiten gelast zodat ze er niet tegenaankwamen.

    Heb toen bij de 24v een radiateur laten maken van (dacht 50 bij 40 cm) en een 5cm dik dubbelrijig verspringent koelblok. Kostte €200,-. Enige nadeel is als ie lek slaat op vakantie dan heb je een redelijk probleem. (maaaarrrr een renault express radiateur past er voor nood wel even in ;))

    #17327020

    kheb nog wat plaatjes gevonden in mijn verzameling oude foto’s
    [img]Scannen0001.jpg
    [img]city2.jpg
    [img]coupe.jpg
    [img]te2800.jpg

    #17327021

    sweeet :wub:wub:wub
    verder niemand plaatjes? :cry:cry:cry

    #17327022

    Ik heb ook nog wel wat foto’s, deze staan allemaal op onze website:

    Kan het topic weer even vooruit :D

    #17327023

    sweet and sexy!!:o:o:o

    wat is je website? in het belang van dit topic denk ik dat je wel ff reclame mag maken…

    #17327024

    dit is wel een heel bekende onder de c kadett rijders:P

    hobby bob:jerry

    #17327025

    ik zie de sticker van rand-tuning nog zitten

    #17327026

    Mijn website is http://www.mantagsi.nl

    #17327027

    [img]opel-1.jpg
    [img]4.jpg
    [img]manta20engine20bay.jpg

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 354)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.