show hier plaatjes van cih motoren!

Forumindex Forums Techniek Cih show hier plaatjes van cih motoren!

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 354)
  • Auteur
    Berichten
  • #17326978

    mooi spulleke………
    niemand verder pics?

    #17326979

    Mijnes:
    std 1900

    BTW, die verchroomde motorsteunen voor een GT zijn te koop

    #17326980

    mooi spul zo’n GT klepdekseltje!

    #17326981

    En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.

    #17326982

    Origineel gepost door marcV
    En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.

    lekker standaard:P mijn achterste:P:thumbup;):wors

    #17326983

    hahaha ja standaard 3L 6 cilinder in de manta A? toch alleen bij te 2800 een 2.8 6l…..

    blokje zal best standaard zijn en lekker lopen. en als t mantaatje van voor een bepaalde datum is kun je m zonder omkeuren zo rijden!

    #17326984

    En gas…!!

    #17326985

    Origineel gepost door robbyrood
    En gas…!!

    Ja, ik ben een echte LPG fan:thumbup. Kun je lekker goedkoop rondsturen. En al het gasstuk goed gemaakt is dan lever je ook vrijwel geen vermogen in.
    En met “standaard” bedoel in natuurlijk de 3.0E, er zit alleen een K&N filter op en de kop is gevlakt.

    #17326986

    CIH nadat hij 2 jaar stilgestaan had … 1700S 89PK.

    Wij proberen te starten op LPG … loopt ie ook nog :D, ik heb er nog een filmpje van, dat was echt erg :D

    Toen was ik er mee bezig … :

    Kleppen gesteld, ontsteking op tijd gezet, nieuwe olie en filter, nieuwe benzineleidingen, nieuwe v-snaar, nieuwe bougies (deze keer WEL lange schacht :hmmz) en ben vast nog wel wat dingen vergeten

    #17326987

    Origineel gepost door ar
    Hier mijn turbo cih.

    vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
    of zit daar ook een andere ontsteking op.
    en zijn er meer pic s van:thumbup

    #17326988

    wil wel maar krijg dr nog steeds geen foto op:argue:swear:swear:swear:swear:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag:vertag

    #17326989

    Tis toch wat:)

    #17326990

    Origineel gepost door marcV
    En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.

    wat voor radiator is dat, en komt ie niet tever naar onderen ?

    #17326991

    Origineel gepost door pipo

    Origineel gepost door ar
    Hier mijn turbo cih.

    vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
    of zit daar ook een andere ontsteking op.
    en zijn er meer pic s van:thumbup

    geen LHM of LMM :D de lucht wordt ook hier op een andere manier gemeten …..doordat de LHM of LMM weg wordt gelaten scheelt dat weer iets meer koppel ….en natuurlijk de pk’s niet te vergeten:P

    #17326992

    Origineel gepost door Ronaldo

    Origineel gepost door pipo

    Origineel gepost door ar
    Hier mijn turbo cih.

    vraagje waar zit bij deze de luchtweger ofwel luchtmassameter??
    of zit daar ook een andere ontsteking op.
    en zijn er meer pic s van:thumbup

    geen LHM of LMM :D de lucht wordt ook hier op een andere manier gemeten …..doordat de LHM of LMM weg wordt gelaten scheelt dat weer iets meer koppel ….en natuurlijk de pk’s niet te vergeten:P

    maar de mosselman turbo s hadden toch gewoon l,jettronic er op??
    en deze dus niet.wat voor iets zit hier dan op DTA/KMS:hmmz

    #17326993

    maar de mosselman turbo s hadden toch gewoon l,jettronic er op??
    en deze dus niet.wat voor iets zit hier dan op DTA/KMS

    ja klopt

    #17326994

    Origineel gepost door opelclanermelo

    Origineel gepost door marcV
    En dit is de mijne, lekker standaard. Gaat ie ook nooit stuk en toch lekker vlot vooruit in mijn manta A.

    lekker standaard:P mijn achterste:P:thumbup;):wors

    MarcV heb je misschien nog wat meer foto’s van het gedeelte bij de radiator? Ik ben namelijk ook bezig met een manta a 6 cilinder maar zit nu met het probleem van de koeling.

    #17326995

    Mr. Turbo………. Het is een radiateur van een Calibra Turbo. Ik heb er een ven van een Mercedes 300D voor zitten. Deze is pas 2 maal aangesprongen met een buitentemperatuur van 37 graden, dus koelen doet hij als de beste. Het komt allemaal zeer precies uit, ik heb namelijk een orginele GT/E voorspoiler ervoor zitten. Deze heb ik niet verbouwd en is dus nog geheel orgineel. Ik zal even zoeken naar wat foto’s van dat zaakje.

    #17326996

    De radiateur

    #17326997

    dat koelt wel “verrekes” zoals we dat hier in brabant noemen :P

    #17326998

    #17326999

    hoi koert
    die spruitstuk heb ik ook op mn 2.0e zitten als ik het goed zie.

    maar waar komt dat origineel eigenlijk vandaan? wat voor motortype? al vast bedankt!

    #17327000

    `t ouwe motortje…

    en het eind resultaat..:)

    #17327001

    Origineel gepost door kadett-c-coupe
    hoi koert
    die spruitstuk heb ik ook op mn 2.0e zitten als ik het goed zie.

    maar waar komt dat origineel eigenlijk vandaan? wat voor motortype? al vast bedankt!

    hallo

    dit spruitstuk met carburateur heeft eerst op mijn 1.6 S gezeten. maar op een 2.0E zit een injectie op maar kan wel een 2.0 S of N geweest zijn maar daar zaten varajet carburateurs op volgens mij

    #17327002

    mijn auto is eerst n 1.6 S geweest (berlinetta) en is nu gepromoveerd tot 2.0
    dus dat is dikke kans dat ze dat zo over hebben gezet!…

    spruitstuk moet dus effe gedremeld worden dat het mooier aansluit dan waarschijnlijk, levert met n beetje geluk ook weer paardjes op

    Bedankt voor de info koert!

    ghanz mooi motortje! alleen schoongemaakt en in de lak of ook gereviseerd?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 354)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.