Show hier je Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je Vectra

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 868 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,125 (van in totaal 6,078)
  • Auteur

origineel gepost door piet

vind het idee met die 2 kleuren super:thumbup

Thanks..

Mijn vriend en ik zitten alleen nog te denken om toch nog iets van een airbrush erop te laten zetten om de scheiding tussen wit en zwart een beetje te breken, maar dat zien we wel tegen de tijd dat ie helemaal opgeknapt is en bij de spuiter is geweest.;)

zo zonde die voorbumper. is toch ene orginele vectra 2000 kim ?

ach ja smaken verschillen gelukkig maar !!!

Hier de eerste aanpassingen.

Ik heb een embleemloze gril, donkere zij knipperlichten en heldere achterlichten van een braziliaanze (Chevrolet) Vectra.

origineel gepost door turbootje
    zo zonde die voorbumper. is toch ene orginele vectra 2000 kim ?

ach ja smaken verschillen gelukkig maar !!!

Het is inderdaad een 2000 turbootje, maar nadat een of andere schoft de achterbumper kapot had laten scheuren omdat ie strak uit een parkeervak wilde draaien en me halve bumper afschampte, was de keus toen snel gemaakt om deze bodykit er op te doen… En de kriebels heb ik altijd gehouden toen ie origineel was, dus… Toch maar toegegeven aan de kriebels.. En wie weet ben ik er straks op uit gekeken en gaat er weer heel iets anders op…

misschien een domme vraag maar hoe kan ik m’n foto’s hier naartoe uploaden?? en hoe krijg een foto onder mijn gebruikersnaam? :hmmz

origineel gepost door ReNeGade316
    misschien een domme vraag maar hoe kan ik m’n foto’s hier naartoe uploaden?? en hoe krijg een foto onder mijn gebruikersnaam? :hmmz

Foto onder je gebruikersnaam:
    FF naar controlepaneel –> Bewerk profiel –> en dan avatar uploaden ( kan het beste met http://www.photobucket.com )

Foto’s kan je uploaden naar http://www.photobucket.com en daar krijg je een link die je hier weer kan plaatsen met [img]…en[/img] er voor en na.

bedankt voor de reactie ga het gelijk proberen:thumbup

na lange tijd eindelijk foto’s van mijn vectra c gts 1.8 16v standaard maar toch wel leuk toch?

origineel gepost door ReNeGade316
    na lange tijd eindelijk foto’s van mijn vectra c gts 1.8 16v standaard maar toch wel leuk toch?

Zolang het opel is, is het altijd leuk! :D

Paar vakantie pics

Privé Parkeerplaats:P

origineel gepost door SjaakV6
    Hier de eerste aanpassingen.

Ik heb een embleemloze gril, donkere zij knipperlichten en heldere achterlichten van een braziliaanze (Chevrolet) Vectra.

erg mooie strakke wagen met niet teveel poespas:thumbup:thumbup

Leuke vakantie kiekjes Maasvectra, is de eigenaar van de zwarte Vec ook een forum lid hiero ?

@ReNeGade316
    : Dikke bak king:

ja… Die zwarte vec is van mij..

Zal binnenkort wel wat foto’s posten.

gr Jeff

origineel gepost door PAASHAAS
    Leuke vakantie kiekjes Maasvectra, is de eigenaar van de zwarte Vec ook een forum lid hiero ?

@ReNeGade316
    : Dikke bak king:

Vind de auto van renegade ook mooi :D
    En die van sjaak v6 is zeker weten wel netjes, meestal met niet al te veel poespas vind ik toch wel mooi, goed bezig :P.

Vandaag de winterbanden onder de Vec gedaan.
    Heb ze gister met velgen en al uit Duitsland gehaald en ze bevallen nu al prima!!

Maat : 205/60/16″ Dunlop SP Winter Sport !

netjuus peet!!!

ziet er gelijk ook weer wat stoerder uit met dat groffe profiel :D.

heb bij mij vandaag ook mijn winterbandje er ook onder liggen.

maar de 16″ maat is toch 205-55-16???

origineel gepost door sw_reijnders
    netjuus peet!!!

Dankje!

Klopt hoor van die maat. Maar ik heb voor een iets grotere band gekozen. Als je nl op een kilometerbereken-site ( http://www.senstuning.nl/bandenmaat.htm ) kijkt dan zie je dat er zo’n 3 km/u verschil zit tussen deze banden. En aangezien de autofabrikanten standaard TE kleine banden onder onze auto’s doen omdat je anders te snel een bon zou krijgen, los ik het verschil zo op. En is m’n wielkast wat voller. Deze banden zijn precies dezalfde maat als m’n zomerbanden. Dus…………………………………

Peter

origineel gepost door speaker

origineel gepost door sw_reijnders
    netjuus peet!!!

Dankje!

Klopt hoor van die maat. Maar ik heb voor een iets grotere band gekozen. Als je nl op een kilometerbereken-site ( http://www.senstuning.nl/bandenmaat.htm ) kijkt dan zie je dat er zo’n 3 km/u verschil zit tussen deze banden. En aangezien de autofabrikanten standaard TE kleine banden onder onze auto’s doen omdat je anders te snel een bon zou krijgen, los ik het verschil zo op. En is m’n wielkast wat voller. Deze banden zijn precies dezalfde maat als m’n zomerbanden. Dus…………………………………

Peter

nou bij mijn vorige veccie en bij mijn nieuwe klopt de km-tellers akelig precies hoor. denk dat ik het niet zou durven om een tegrote maat op mijn auto te zetten.

Die dunlop bandjes komen trouwens ook goed uit de ADAC test van dit jaar!!!

Klopt ja, die Duitse gozer van gister zei dat ook al!!
    Ik weer te vreden!! :P

Peter

Hier nog een paar pics van mijn Vec tijdens de vakantie in Kroatië.

Opel Vectra 2.2 DTi 16V Sport.
    Chipped –> 155 pk/330 nm

netjes hoor :kewlpics , wou dat het weer er hier ook nog zo zonnig uit zou zien want dat is hier nu om van te :cry<–

Heb het uiterlijk van mijn remklauwen aangepast.

Voorzijde

Achterzijde

Netjes!!!

Peter

ziet er toppie uit ,wel goed bijhouden he:D

origineel gepost door SjaakV6
    Heb het uiterlijk van mijn remklauwen aangepast.

Voorzijde

Achterzijde

ziet er goed uit,Hoe heb je dit gedaan?

Komen trouwens nette vectras voorbij:thumbup
    en speaker je hebt zeker een goede keuze gemaakt met die winterbanden,heb deze namelijk ook,en afgelopen winter zijn deze zeer goed bevallen

25 berichten aan het bekijken - 2,101 tot 2,125 (van in totaal 6,078)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.