Show hier je Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je Vectra

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 868 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1,551 tot 1,575 (van in totaal 6,078)
  • Auteur

ja die phot host site van mij doet erg raar ook en zo iemand ff linkie dan upload ik ze wel ff ergens anders

even een paar pic van mijn nieuwe smoeltje

ziet er leuk uit chris :)

@ronny
    , miled, & Blue Bliz MOOIE veccies mates :agent

Net nog een paar fotootjes geschoten…

nou dan ook maar ff een kleine update van die van mij :)

dit was hem

dit is die (tot nu toe)

ziet er goed uit, hele mooie wagen Sjouke.
    wat voor ruitenwissers zitten erop?… die wil ik ook;)
    persoonlijk zou ik de merk en type aanduiding en de nl stikker van de kofferbak halen, ziet er net wat strakker uit dan.

Origineel gepost door Silver
    persoonlijk zou ik de merk en type aanduiding en de nl stikker van de kofferbak halen, ziet er net wat strakker uit dan.

hey ben nog bezig he :P

en dat zijn Irmscher aero wissers (of zo hoe ze die dingen off noemen weet ik niet) dus niet die dingen van Valeo of Carpoint of weet ik het. die hebben een erg groot stuk plastic voor de bevestiging (vond ik niet mooi :P)

Origineel gepost door sjouke

Origineel gepost door Silver

hey ben nog bezig he :P

en dat zijn Irmscher aero wissers (of zo hoe ze die dingen off noemen weet ik niet) dus niet die dingen van Valeo of Carpoint of weet ik het. die hebben een erg groot stuk plastic voor de bevestiging (vond ik niet mooi :P)

weet ik, ik verwijt je niks:D het was maar een suggestie.
    voorlopig ben jij al verder als ik met je Vectra.
    en thx voor de wissertip, zal eens kijken waar ze die verkopen hier in de buurt van rotterdam.

Ik heb mijn wissers bij Carglass gekocht! Zijn alleen geen Irmscher maar oogt het zelfde…

Plaatje:

Waren €45,-

Grtz

ok hopelijk kunnen jullie de foto`s nu wel zien het gaat dus om een vectra b uit 96 2.0 16v zon beetje luxtje van luxte alleen airco moet ik ff nalaten kijken en er brand iritant airbag lampie

edit: ok dit slaat nergens op dit zijn grote fotos en hij heb ze er uber klein opgezet hoe kan ik ze nou groot poste dan….

ff me nieuwe Doggie showenking::cool:
    over een klein jaartje kan ie mooi de Vec bewaken, dan
    is ie een kilootje of 60:P [Bordeauxdog]

mn laatste poging om de foto`s erop te krijgen , gaat hier dus nog steeds om mn verctra die ik nu 2 weken heb

Mooie foto’s hoor Braxter :thumbup

Ja ze doen het:D
    mooie wagen, koop alleen een paar andere vloermatten…
    mooi zwart velours oid.
    past veel beter bij het sjieke ”hout” en leer dan die rubber dingen.

ben het met silver eens :) alleen andere vloer matten maar voor de rest :wub:wors

het probleem alleen is dat ik stratenmaker ben en dus vaak zand en troep an mn schoenen heb en dan is rubber veel fijner dan zon stoffe matje.

ik heb alleen problemen met mn centrale deur vergrendeling ik heb er al nieuwe battereitjes in gedaan maar doet het niet egt best 1 helamaal neit en de andere pas op een meter afstand, oja en mn airco is niet helemaal zoals het hoort

hierbij een paar foto’s van me nieuwe vec

Hij ziet er goed uit zo met die velgen en die verlagingsset eronder :thumbup

Eindelijk!!!! Een paar foto’s van mijn Vectra.

Peter

erg netjes hoor dat blauwe verlichting moet ik ook maar is over denken dat ziet er egt mooi uit

Ja speaker (Peter) wanneer kom je die blauwe lampies nou eens doen bij me!! ;) enuhh….nette bak hoor, leuke extra’s die aansluitingen achterin, mooii :wors

Groet Eric

Heel mooi ding, en wit is DE kleur van 2007/2008:thumbup

Heey speaker mooie plaatjes :thumbup
    Blijft (vind ik) altijd erg mooi, een witte auto met geblindeerde ramen :wors

Origineel gepost door PAASHAAS
    Heey speaker mooie plaatjes :thumbup
    Blijft (vind ik) altijd erg mooi, een witte auto met geblindeerde ramen :wors

Thanx
    Ik ook. Ik ga binnenkort nog even de witte stukken tussen de ramen zwart spuiten. Vind ik nog net ff mooier.

Peter

hier een paar update foto’s van mijn C
    het is de bedoeling dat ie nog wel dichter bij de aardbol komt te liggen alleen weet ik nog niet exact hoeveel lager
    denk zelf 35/35 of 45/35

het is moeilijk te zien op deze foto maar alles is in kleur gespoten grepen skits en de voor en achter skirt
    ook zitten er de welbekende booskijkers op

de laatste 2 letters van het kenteken komt overeen met de naam Black Beauty

grtzzzz

25 berichten aan het bekijken - 1,551 tot 1,575 (van in totaal 6,078)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.