Show hier je Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je Vectra

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 868 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 3,476 tot 3,500 (van in totaal 6,078)
  • Auteur

Hahaha Sjouke…gelijk heb je.

origineel gepost door DOCTOR007
    Vectra maxx: nette bak, ziet er goed!

Weer een k:swear kras ontdekt op de deur van de bijrijder. Vermoedelijk veroorzaakt door een handtas.:fy1

Kras redelijk weggewerkt met Valma Scratch Remover. Product is perfect voor oppervlakkige krassen. Wel ben je beter af met een die zowel oppervlakkige en dieperige krassen “verwijderen”.

origineel gepost door wagnas
    Vectras op deze pagina mogen nodig wat meer verlaagd worden!:thumbup

Geen verhalen over niet praktisch.XP Omlaag is zoveel mooier.:D

Wel leuk geopperd :thumbupmaar niet voor iedereen is dat mogelijk:thumbdown. Daarnaast heb je als avatar een corsa ;)als ik me niet vergist. Die ziet er ook niet slecht ui:Pt, maar had liever een VECCIE gezien!:P

origineel gepost door sjouke

laag genoeg ? :sleeping

Die is zeker ERRRRRUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGG:o laag. Netjes dat ie zo laag kan en is!:thumbup

Wel leuk geopperd :thumbupmaar niet voor iedereen is dat mogelijk:thumbdown. Daarnaast heb je als avatar een corsa ;)als ik me niet vergist. Die ziet er ook niet slecht ui:Pt, maar had liever een VECCIE gezien!:P

misschien als die zijn corsa wat water en pokon geeft dat hij uitgroeit tot een Vectra? :hmmz

(geintje maat … nette corsa hebt ge daar)

origineel gepost door sjouke

misschien als die zijn corsa wat water en pokon geeft dat hij uitgroeit tot een Vectra? :hmmz

(geintje maat … nette corsa hebt ge daar)

Zou zo een groei wel willen meemaken:P:P. Wat :kewlpics zou dan wel op zijn plaats zijn.
    :jerry:jerry:jerry

origineel gepost door stefan m.
    vals spelert met je air!!!

laag zonder air:

Hey Stefan!

Even een praktische vraag, waar heb je die bra vandaan?? Wat heeft ie mogen kosten, en hoe zit het met de bevestiging? Kwestie van erover schuiven? Wil deze namelijk aanschaffen voor de vakantie naar frankrijk :)

u2u kan ook altijd! Bedankt alvast!

Groetjes Zafer

P.s. heb je misschien ook een foto van onder de kap? hoe die zit bevestigd, ivm met de haak enzo, zal wel goed zijn, maar ben toch even benieuwd hoe dat precies zit..

Uhmm geen foto van onder de kap aangezien ik hem niet meer heb! maar zit met 3 haakjes vast aan de bekleding onder de motorkap!!

En dan zit er een spanbandje onder om hem te spannen… het is , eroverheen schuiven, haakjes vast maken dan die spanband aantrekken

ik had hem op http://www.astuning.nl ;)!

Bedankt voor de info, foto maakt niet uit, kan me nu wel een beeld schetsen aan de hand van jouw omschrijving!

Nogmaals bedankt!

hallo allemaal, ik heb 3 weken terug eindelijk weer een vectra gekocht nadat ik 2jaar in een :puke jetta heb moeten rijden (van mijn pa gekregen) mijn vorige 2 vectra’s waren type A hier alvast mijn nieuwe

Mooie kleur, die zie ik niet vaak.

origineel gepost door ace black
    hallo allemaal, ik heb 3 weken terug eindelijk weer een vectra gekocht nadat ik 2jaar in een :puke jetta heb moeten rijden (van mijn pa gekregen) mijn vorige 2 vectra’s waren type A hier alvast mijn nieuwe

Gefeliciteerd ! Eindelijk iets leuks onder je kont… :cool:

Uhm.. welke kleur is het dan??? Nee ben ook niet kleurenblind:P

Uhm.. welke kleur is het dan??? Nee ben ook niet kleurenblind:P

volgens de RDW is die GROEN:hmmz

Uitvoering
    Omschrijving van de inrichting sedan
    Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd
    Aantal staanplaatsen N.v.t.
    Kleur(en) GROEN
    Motor

gr.Paul

owja….het is een x20xev :thumbup

veel plezier er mee trouwens

gr.Paul

:worshehe, eindelijk komt er weer een echte auto hier op de inrit :jerry

en hij rijd ook nog eens verrekte lekker :wub
    (had ik nou maar een i500 gekocht ipv de opc:swear)

maar nog geen verlangens naar pk’s, zoals
    vroeger met de a (wat was dat een heerlijk blokje)

een vectra + X20XEV = HEERLIJK cruisen :thumbup dus dat zit wel snor lijkt me

origineel gepost door corsa2.016v

:worshehe, eindelijk komt er weer een echte auto hier op de inrit :jerry

en hij rijd ook nog eens verrekte lekker :wub
    (had ik nou maar een i500 gekocht ipv de opc:swear)

maar nog geen verlangens naar pk’s, zoals
    vroeger met de a (wat was dat een heerlijk blokje)

wat niet is kan nog komen:D:D

gokje, het word een a,b,c, of d uitvoering van welke type oldtimer opel dan ook

Na een aantal astra’s gereden te hebben sinds zaterdag eigenaar van een vectra.
    Net even paar mooie plaatjes geschoten.

Het is een 2,2 DGI executive van 2007 met lekker veel luxe.
    Xenon navi leer enz.
    Alleen ik mis de aux aansluiting om mijn mp3 speler op aan te sluiten is die niet achteraf nog in te bouwen ?? Wie weet dit?

Dat is een nette wagen!
    Ik dacht trouwens dat die mp3 aansluiting er vanaf 2007 standaard in zat:hmmz En trouwens ook dat je die vernieuwde kont zou hebben, dus zonder zichtbare uitlaten en zonder achterklepspoiler. Dit is trouwens wel beter :D
    Geen idee of die mp3 aansluiting in te bouwen is achteraf maar lijkt me wel.
    Veel plezier in ieder geval met de Vec :thumbup

2007 was het omslagpunt.

Mooie auto jonge!
    Veel plezier ermee;)
    aux lukt niet helaas:hmmz

Leuk gedaan die kenteken plaat

25 berichten aan het bekijken - 3,476 tot 3,500 (van in totaal 6,078)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.