Show hier je Vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je Vectra

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 868 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 maanden geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 3,326 tot 3,350 (van in totaal 6,078)
  • Auteur

Veccie rijders toch, laten we het niet gaan overdrijven. Teungst: die joke (foto) en commentaar van je is :D:D:D!

Enneh.. nee ik ben ook geen vaticaan medewerker:o (WTF ik heb zelfs een heel andere religie dus daarvoor kom ik sowieso niet in aanmerking;)) of iets dergelijks wat hiero wordt beweerdt. Ik hou het lekker voor mezelf:):cool:

ps. volgens mij die die post teller niet echt helemaal zichzelf vandaag. ik heb er meerdere posts geplaats en ik zie dat de teller het maar 1 erbij gezet heeft asjemenou?

haha we zijn weer lekker aan het ouwehoeren allemaal :P iemand die zijn vec nog effe wilt showen? kunnen we namelijk weer ontopic gaan :D

Zo ziet mijn achterruit er op dit moment uit. Onder de vogelstront. Alsof die beesten wat tegen me auto hebben. De auto (niet afgebeeld) ernaast is stront vrij.

origineel gepost door DOCTOR007
    Zo ziet mijn achterruit er op dit moment uit. Onder de vogelstront. Alsof die beesten wat tegen me auto hebben. De auto (niet afgebeeld) ernaast is stront vrij.

hier is het op het moment rustig kwa vogelpoep maar als ze er zitten heb ik net zoals jou de auto vol zitten met spetterpoep :puke

Silverspeed: dit is enkel maar de achterkant. De zij kanten wil je niet zien. Het mag wel spetterpoep zijn, maar je gaat er niet vrolijk van worden.:puke

Op dit moment zitten er katten op de loer en daardoor is het hiero wat rustiger met vogelstront.

Silverspeed: dit is enkel maar de achterkant. De zij kanten wil je niet zien. Het mag wel spetterpoep zijn, maar je gaat er niet vrolijk van worden.:puke

Op dit moment zitten er katten op de loer en daardoor is het hiero wat rustiger met vogelstront.

mijn kat heeft er al eentje vermoord :D je zag de veren alle kanten op vliegen, wat houd ik toch van mijn kat :wub

origineel gepost door Silverspeed

mijn kat heeft er al eentje vermoord :D je zag de veren alle kanten op vliegen, wat houd ik toch van mijn kat :wub

Geef die kat van je maar een vette bonus (wel boven de norm:P)!!! Een hoef je niet te kopen voor je kat want die liggen er daar denk ik wel nog:jerry:jerry:jerry

haha jah me kat had zijn buikje weer rond gegeten zeg maar :P

kent iemand dit product en is het betrouwbaar zonder dat het je auto verkl**t?

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124142&page=2#pid1646123

kent iemand dit product en is het betrouwbaar zonder dat het je auto verkl**t?

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=124142&page=2#pid1646123

De reden dat de vogels op je auto schijten staat ook op de foto.

Eigenschuld dus, moet je maar een paar meter verderop parkeren. :P

origineel gepost door yzf1kr

:jerry:jerry

Maar over die teller, er word wel eens een topic verwijderd dus ook je posts:hmmz

Jan

:wtfNu ga ik een rel:jerry:jerry beginnen:P. De auto staat daar bijna 90%:thumbup van alle dagen daar en de ene 10%:thumbup is 1 parkeervak naar rechts t.o.v.d. paal. NOOIT eerder heeft er zoveel VOGELSCHIJT:fy1 erop gezeten. Ook niet als ik in Den Haag:wors/Scheveningen:puke ben. Dus ga nou niet zeggen dat die :swearK*T:swear paal de oorzaak is of dat ik de auto elders moet zetten.

PS de auto staat gewoon voor de deur nog ongeveer 200cm naar achter en het staat in me voortuin. oh ga niet zeggen dat het dan daar moet staan. HOOYEAH!:jerry

:wtfNu ga ik een rel:jerry:jerry beginnen:P. De auto staat daar bijna 90%:thumbup van alle dagen daar en de ene 10%:thumbup is 1 parkeervak naar rechts t.o.v.d. paal. NOOIT eerder heeft er zoveel VOGELSCHIJT:fy1 erop gezeten. Ook niet als ik in Den Haag:wors/Scheveningen:puke ben. Dus ga nou niet zeggen dat die :swearK*T:swear paal de oorzaak is of dat ik de auto elders moet zetten.

PS de auto staat gewoon voor de deur nog ongeveer 200cm naar achter en het staat in me voortuin. oh ga niet zeggen dat het dan daar moet staan. HOOYEAH!:jerry

Uhh lichte vorm van AD-HD?

Jan

Ontkennings-fase joh :angel

Maar yzf1kr heeft wel gelijk….Vogels gaan graag ergens hoog zitten vanwege het uitzicht en veiligheid (lees katten e.d.) en ja, zodra ze zitten kunnen ze ook effe relaxt schijten…..
    Dus je kan je de komende jaren er nog lekker op ergeren, of je auto 1 plaatsje opschuiven en overal vanaf zijn….

:agent

origineel gepost door PAASHAAS

Maar yzf1kr heeft wel gelijk….Vogels gaan graag ergens hoog zitten vanwege het uitzicht en veiligheid (lees katten e.d.) en ja, zodra ze zitten kunnen ze ook effe relaxt schijten…..
    Dus je kan je de komende jaren er nog lekker op ergeren, of je auto 1 plaatsje opschuiven en overal vanaf zijn….

Of die lantaarn paal wegtoveren:P:D

origineel gepost door PAASHAAS

Of die lantaarn paal wegtoveren:P:D

Ik zie een oplossing :agent

het maakt niet uit ik weet dat er ergens in de vorigaande waarheid schuilt. maar ik denk dat ze gewoon ff hun dag niet hadden!

Hier dan ook maar even mijn Vec neer zetten… Nu mag ik hem eindelijk OPC-Line noemen:vertag

Heel mooi! :thumbup
    Wel mis ik de 2 mooie eindpijpjes van de uitlaat. Dan is ie gewoon af!

origineel gepost door Govert
    Heel mooi! :thumbup
    Wel mis ik de 2 mooie eindpijpjes van de uitlaat. Dan is ie gewoon af!

Die liggen al klaar alleen nog geen tijd voor gehad! Zodra die er onder zitten komen er zeker weer foto’s van te staan:thumbup

Wow.. mooie bak !

PEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!! Da’s pas een VECTRA waar je u tegen kunt zeggen!

Netjes:thumbup nu nog 19 inch eronder:D

Jan

origineel gepost door janneman vectra c
    Netjes:thumbup nu nog 19 inch eronder:D

Jan

Gaat niet gebeuren. Hecht veel waarde aan comfort en met 19 inch kan je dat wel vergeten:thumbdown
    Vind dit wel prima staan eigenlijk zo:D

25 berichten aan het bekijken - 3,326 tot 3,350 (van in totaal 6,078)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.