Show hier je V6

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 160)
  • Auteur
    Berichten
  • #17812743

    Mis een radiateursteuntje

    #17812744

    zit er weer op wim :thumb

    #17812745


    En deze dan in een sedan.

    #17812746

    mijn projectje er ook maar weer s bij zetten

    is een calibra 3.0 v6 4×4 waar later (na de rdw en inrijden) nog een turbo opkomt, vandaar de gecleande motorruimte; deze komt nog vol te liggen :angel
    is inmiddels bijna rijklaar :D wacht nog op de laatste onderdelen die niet opschieten :cry

    #17812747

    Ziet er goed uit Michel !! :thumbup Ben benieuwd zo straks bij de rdw, en daarna ’turbo-time’ king:
    Maar kijk je wel uit zo met die open distributie..
    Zeker ook zo bij de achterste bank zit allemaal aardig dicht tegen de inlaat slang, en straks gaat de motor met rijden natuurlijk
    beetje kantelen/bewegen.

    #17812748

    thanx , ben net zo benieuwd als jij denk ;)
    ding had al lang moeten rijden aangezien hij er al ruim 2 maanden hetzelfde bij staat, maar je weet hoe dat met projecten gaat; je hebt nooit genoeg tijd en de laatste onderdelen laten ook erg lang op zich wachten :-| (of in mijn geval ontvindbaar :swear )

    distributie zit bij de inlaatslang wel afgesloten met een extra metalen beugel zodat de boel elkaar niet kan raken ;)
    verder zit er aan de onderkant een geventileerde aluminium plaat zodat er geen steentjes op kunnen spatten.

    ik weet dat het makkelijker en veiliger is om de kap eromheen te zetten maar ben gewoon verschrikkelijk eigenwijs :angel

    #17812749

    Mijnes weer in opbouw na een jaartje of 2.:)

    Morgen verder, als ik een T55 dop heb die wel lang genoeg is voor de cilinderkopbouten.

    #17812737

    Paar maandjes later….:P

    #17812707

    X30XE

    #17812750

    Y30DT, zonder zijn afdekkappie:

    #17812751

    wat ben ik toch verliefd op de v6 blokje :wub
    was het maar haalbaar om er 1 in mijn astra g te kunnen krijgen :(

    #17812752

    @marijnl1988 wrote:

    wat ben ik toch verliefd op de v6 blokje :wub
    was het maar haalbaar om er 1 in mijn astra g te kunnen krijgen :(

    alles is pas te maken ;)

    #17812753

    http://www.youtube.com/watch?v=AKLLn-Fe5wk&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17812754

    http://www.youtube.com/watch?v=fIhvRPdUZdk” onclick=”window.open(this.href);return false;

    kosten om zo iets te laten doen en op kenteken te krijgen
    kost 7500 euro ( heb destijds een prijsopgave gekregen van een bedrijf )
    ik kan het helaas niet zelf :(

    #17812755

    Niemand die je kent met kennis?

    Wij hadden voor we deze 3L kregen nog nooit aan een motorblok gezeten (Ja oke, 1.2: swap in de c-kadett, maar das echt niks tegenover dit)

    Samen met iemand die er kennis van heeft, begonnen om eea te doen, veel lezen, willen leren kom je al een eindje.
    Toch al een hoop gedaan ondertussen met dit blok!

    Volgende is een project voor een ander blok met de kadett.

    #17812756

    @kimmiej666 wrote:

    Niemand die je kent met kennis?

    Wij hadden voor we deze 3L kregen nog nooit aan een motorblok gezeten (Ja oke, 1.2: swap in de c-kadett, maar das echt niks tegenover dit)

    Samen met iemand die er kennis van heeft, begonnen om eea te doen, veel lezen, willen leren kom je al een eindje.
    Toch al een hoop gedaan ondertussen met dit blok!

    Volgende is een project voor een ander blok met de kadett.

    c20xe erin :D

    #17812758

    Y30DT zonder kap

    #17812760

    mijn blokje in de vauxhall vectra

    open filter is inmiddels vervangen voor een originele filter bak met k&n broodje

    #17812761

    k&n broodje eruit halen,goedkoop broodje erin en je heb nog meer pk’s ook :thumb

    #17812762

    Volgens mij mag die van mij er nu ook wel bij :jerry


    #17812763

    @usbstick wrote:

    k&n broodje eruit halen,goedkoop broodje erin en je heb nog meer pk’s ook :thumb

    Scheelt goed 6pk en een 4a5Nm wat je inlevert met een k&n inlegmatje tov eentje van een 10tje bij de plaatselijke grossier.

    Willem

    #17812764

    Ik vind het wel best zo.ik denk mijn eigen ervan

    #17812765

    Jij gaat voor het geluid en denken dat ie sneller is :jerry. Lekker doen :thumb

    #17812766

    Mijn ervaring met K&N inleg filters is dat het meer geluid maakt maar de auto houdt random in ( als je een LMM hebt) en je top snelheid is lager en optrekken leek het zelfde tot dat een andere normaal slomere auto me inhaalde :thumbdown

    En laten we over paddenstoelen maar niet beginnen….
    Die horen in het bos en niet op je motor…. :afro

    Getest met een Deawoo Espero 1.8 (opel blok dacht ik)
    En een Opel corsa 1.6 16v met mijn v6 ga ik niet eens proberen zonde van geld dan koop ik liever 4x een nieuwe inleg filter van 10 euro.
    af en toe een nieuwe inleg filter wil wel helpen…

    #17812767

    @usbstick wrote:

    Jij gaat voor het geluid en denken dat ie sneller is :jerry. Lekker doen :thumb

    Denk het niet ik weet het. Over openfilter ben ik het eens dat verschil merk ik duidelijk. Inleg niet heb met beide gereden merk eigelijk geen verschil. En dan nog wat zal die 6 pk en een paar nm als je in nederland toch niet harder mogen als 130 km/u ;)

    ik ben blij met hoe mijn msd rijdt

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 160)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.