Show hier je opel Signum

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Show hier je opel Signum

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 210)
  • Auteur

Hij is wel mooi, maar niet de dikste die ik gezien heb !

Bra en dakdragers er af. Airride omhoog en hij ziet er al een stuk beter uit! Maar das mijn mening ! :shock:

Bra en dakdragers er af. Airride omhoog en hij ziet er al een stuk beter uit! Maar das mijn mening ! :shock:

@Raymon2000, mooie auto zeg, vind de velgen erg mooi. Ben niet zo van het beige/creme lederen interieur, maar dat is mijn smaak.

@Astrapanorama2010
    , om eerlijk te zijn vind ik de style waarvoor hij gaat (soort van ratlook, neem ik aan) niet passen bij de auto.De kleur vind ik wel weer wat hebben. Maar zoals Speaker zegt, airride omhoog, bra eraf en de dakdragers en het is al weer een heel ander gezicht. Velgen vind ik wel weer mooi maar dan niet in het chome. Maar iedereen heeft gelukkig zijn eigen smaak.

@Raymon2000, mooie auto zeg, vind de velgen erg mooi. Ben niet zo van het beige/creme lederen interieur, maar dat is mijn smaak.

@Astrapanorama2010
    , om eerlijk te zijn vind ik de style waarvoor hij gaat (soort van ratlook, neem ik aan) niet passen bij de auto.De kleur vind ik wel weer wat hebben. Maar zoals Speaker zegt, airride omhoog, bra eraf en de dakdragers en het is al weer een heel ander gezicht. Velgen vind ik wel weer mooi maar dan niet in het chome. Maar iedereen heeft gelukkig zijn eigen smaak.

@Astrapanorama2010

Gaat trouwens goed, 1 bericht typen, 3 plaatsen.

is net zoiets als 1 keer drukken en 10 keer veren :jerry

Mooie Car Raymond!
    Succes met de uitlaten!
    Groet, M@rco

ff een update met de 18 inch eronder

:wors

Ziet er goed uit op de 18” :thumb

netjes :thumbup

even dit topic weer omhoog krikken met een kleine update van mij…

And yes i know, hij MOET een enkele centimeters zakken maar aangezien in onze wijk een aantal drempels liggen is het niet echt een optie.. Maar dan komen de 19 inch wel helemaal tot zijn recht!

ziet er goed uit :thumbup

ik heb men vec alleen aan de voorkant 2,5 cm laten zakken en dat is erg goed te doen.
    bij extreem hoge drempels wordt de onderlip soms geraakt maar die is toch van rubber(soort van)

hier het verschil met orgineel:

voor:

na:

onderhand is ie nog een halve cm nagezakt :thumbup

(mochten deze foto’s niet passen in dit topic haal ik ze weer weg :thumbup )

ach Tom, je denkt de :ass weg en je hebt een Signum :thumb

Hey wat doet die vecta hier :fy1

Grapjuuuuu

Mooie auto’s allemaal

@ SigNumberOne heb je nou de zelfde vergend als die onder mijn signum zitten?? ( origineel opel )

@Marcel28 wrote:

Grapjuuuuu

Mooie auto’s allemaal

@ SigNumberOne heb je nou de zelfde vergend als die onder mijn signum zitten?? ( origineel opel )

als ik op de foto afga, zeg ik NEE :D

@SigNumberOne wrote:

@Marcel28 wrote:

Grapjuuuuu

Mooie auto’s allemaal

als ik op de foto afga, zeg ik NEE :D

Bij die velgen van Dennis loopt het midden van de spijlen naar binnen… bij die van Marcel naar buiten.
    Verder lijken ze wel erg op elkaar !

hier mijn bijdrage
    dit is mijn net aangekochte signum

Ik denk er juist nog een dakspoiler op te zetten maar het is niet mijn bedoeling er een jhonnybak van te maken.
    Op het programma staat ook nog een andere radio en dan blijft hij zoals hij is wat ik persoonlijk goed genoeg vind,maar dan wel afgewassen maar das nu het slechte aan die kleur maar zo vind ik hem het mooiste .

Groeten
    Tom

beetje late reactie, maar mooie Signum crasher! :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 210)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.