Show hier je OPC !!

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Show hier je OPC !!

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 1,158)
  • Auteur

@ astrafred ja wat kleine dingen die ik ga doen aan de corsa ik zal snel wat foto`s posten hij staat nu bij de spuiter ik heb wel al nieuwe velgen vandaag de banden overgezet

@Raafisrafi wrote:

Zomer setup

Uploaded with ImageShack.us

gr,Raaf

Waar heb je die velgen gekocht????Ik wil ook precies dezelfde velgen onder me zaffie opc.Zijn echt vette velgen.Ik zit te denken aan 18 of 19 inch.Liever 19 inch,maar ben bang dat ze gaan aanlopen :hmmz

Kwam vandaag nog een Arden Blue Astra G OPC tegen, op de Ettensebaan in Breda, rond half 6 denk ik?

En deze H staat altijd bij mij op de hoek. En nu wil ik eens vragen, is dit nu een fake OPC of niet? Voorbumper klopt, kleur van de remklauwen klopt, logo’s kloppen. Maar ik twijfel door de achterbumper, want volgens mij heeft de H OPC toch een centrale uitlaat? Vandaar ook alleen een foto van de achterkant.
    Ik twijfel ook omdat de remschijven te klein zijn naar mijn idee.

Graag jullie mening:

Is een gewone GTC turbo. Misschien een z20ler of een lel

Zwarte D OPC gespot rond 12:45 bij de AH in Druten.

@zakaro28 wrote:

@Raafisrafi wrote:

Zomer setup

gr,Raaf

Waar heb je die velgen gekocht????Ik wil ook precies dezelfde velgen onder me zaffie opc.Zijn echt vette velgen.Ik zit te denken aan 18 of 19 inch.Liever 19 inch,maar ben bang dat ze gaan aanlopen :hmmz

Zijn volgens mij de RH Daytona’s :thumb

@RISL wrote:

Kwam vandaag nog een Arden Blue Astra G OPC tegen, op de Ettensebaan in Breda, rond half 6 denk ik?

En deze H staat altijd bij mij op de hoek. En nu wil ik eens vragen, is dit nu een fake OPC of niet? Voorbumper klopt, kleur van de remklauwen klopt, logo’s kloppen. Maar ik twijfel door de achterbumper, want volgens mij heeft de H OPC toch een centrale uitlaat? Vandaar ook alleen een foto van de achterkant.

Graag jullie mening:

Is een Astra GTC met Opc-Line 2 pakket.

Vanmiddag die ene gozer hier vant forum met die blauwe Astra G turbo coupe, zwarte wielen met een gele bies. Ergens bij Zwolle op de A28 tegen een uur of 4. Kwam denk ik net bij Assen vandaan. 5 minuten voor hem aan kwam ik een kennis tegen met zn vrolijk gekleurde Corvette Z06 GT3 SPEC. Monsterlijke machine is dat :-)

@martklanderman wrote:

@RISL wrote:

Graag jullie mening:

Dit is een beetje van alles wat. Skirts zijn van de OPC/OPC-Line, voorbumper is OPC Line pack 2 en de lip op de achterburmper is OPC Line pack 1. Hij heeft ook nog de knipperlichtomlijsting van de Corsa OPC…

Kladerman zal wel goed in “find it” zijn king: :jerry

Ja, jammer dattie niet meedoet met ‘raad je het plaatje’ ;)

Kwam overigens vandaag een echte H OPC tegen, op een autotransporter. Kon toen inderdaad mooi zien wat er wel en niet klopte aan de fake-OPC ;)

Tis net Get the Picture inderdaad;)

@Klanderman wrote:

@martklanderman wrote:

@RISL wrote:

Graag jullie mening:

Dit is een beetje van alles wat. Skirts zijn van de OPC/OPC-Line, voorbumper is OPC Line pack 2 en de lip op de achterburmper is OPC Line pack 1. Hij heeft ook nog de knipperlichtomlijsting van de Corsa OPC…

en de velgen lijken wel 17ers
    en opc spoiler zit er ook niet op

@zakaro28 wrote:

@Raafisrafi wrote:

Zomer setup

gr,Raaf

zijn idd daytona rails en 19″ zal wel passen onder de zaf. denk ik.
    gewoon ff googlen zijn verschillende webshops die ze verkopen meestal engels of vs shops.

gr,Raaf

@Raafisrafi wrote:

@zakaro28 wrote:

@Raafisrafi wrote:

Zomer setup

gr,Raaf

gewoon ff googlen zijn verschillende webshops die ze verkopen meestal engels of vs shops.

gr,Raaf

Bedoel je niet Daytona RIAL,want die daytona RAILS kan ik nergens vinden op google???

@zakaro28 wrote:

@Raafisrafi wrote:

@zakaro28 wrote:

@Raafisrafi wrote:

Zomer setup

gr,Raaf

gr,Raaf

Bedoel je niet Daytona RIAL,want die daytona RAILS kan ik nergens vinden op google???

ja precies zonder S.
    let op dat mijn hart v/d velg zwart is gepoedercoat en dus niet zo te koop zijn maar orgineel zilver kleurig zijn
    gr,Raaf

ja dat dacht ik al.Maar kan je me nou eens vertellen welke site ik het beste kan bestellen???Ik kan er echt geen fatsoenlijke vinden.

gr Zakaria

@StinG wrote:

Ben eigenlijk een nieuwe hier, lees wel al een tijdje mee
    En ben sinds 3.5 maanden troste bezitter van een Zafira opc uit 2003
    Hier show ik hem dan ook maar even, natuurlijk na een flinke poetsbeurt ….

De orginele velgen heb ik vergangen voor 19″ velgen alsmede de uitlaat.
    Hier heb ik de orginele ook vervangen voor een remus.

Ik weet dat arden blue dé kleur is, vind ik ook mooi, maar te op vallend :jerry
    Je ziet dan van veraf al … da’s een opc.
    En zilverkleur is een makkelijke kleur, ook qua poetsen / of een keer niet kunnen poetsen :D

Helaas ben ik gedwongen om de Zafira te gaan verkopen.
    Ik ben omdat “mijn baas” me helaas geen andere werkplek kan (of wil) leveren binnen het bedrijf afgekeurd en ga dus de wao in. :swear
    Hierdoor heb ik de Zafira al te koop moeten zetten, maarja, probeer maar eens wat ervoor terug te krijgen
    als je al zoveel op de koop prijs hebt uit gegeven :(
    Maarja, toch weer een jaartje met liefde aan een opel gewerkt, gepoetst en veel fun gehad

Naja, flink balen natuurlijk en een flinke woede op mijn werkgever :puke

Aiii, das zuur man. Hopelijk vindt je ergens wat passende terug. Succes en sterkte de komende tijd!

Dat is jammer man,want het is echt een vette zaffie opc om te zien!!! :thumbup Het is dat ik er al 1 heb,maar anders…. :afro

erg klote voor je man je werk kwijt pffffffffff

succes

@StinG wrote:

@StinG wrote:

Ben eigenlijk een nieuwe hier, lees wel al een tijdje mee
    En ben sinds 3.5 maanden troste bezitter van een Zafira opc uit 2003
    Hier show ik hem dan ook maar even, natuurlijk na een flinke poetsbeurt ….

De orginele velgen heb ik vergangen voor 19″ velgen alsmede de uitlaat.
    Hier heb ik de orginele ook vervangen voor een remus.

Ik weet dat arden blue dé kleur is, vind ik ook mooi, maar te op vallend :jerry
    Je ziet dan van veraf al … da’s een opc.
    En zilverkleur is een makkelijke kleur, ook qua poetsen / of een keer niet kunnen poetsen :D

Helaas ben ik gedwongen om de Zafira te gaan verkopen.
    Ik ben omdat “mijn baas” me helaas geen andere werkplek kan (of wil) leveren binnen het bedrijf afgekeurd en ga dus de wao in. :swear
    Hierdoor heb ik de Zafira al te koop moeten zetten, maarja, probeer maar eens wat ervoor terug te krijgen
    als je al zoveel op de koop prijs hebt uit gegeven :(
    Maarja, toch weer een jaartje met liefde aan een opel gewerkt, gepoetst en veel fun gehad

Naja, flink balen natuurlijk en een flinke woede op mijn werkgever :puke

Ik kreeg toevallig gisteren je advertentie van Marktplaats toe gestuurd door mijn zwager.
    Die heeft misschien wel interesse in je OPC
    Maar moet eerst nog even zijn Volvo V70 op lpg kwijt zien te raken

Hierbij post ik de foto’s

vandaag terug gekomen na een tijd van 4 maanden op zee, in die tussen tijd men klus unit klaar gekregen en daar stond de opc die tijd king:

@castoropc wrote:

Kan het niet laten. Ik moet hem ook ff showen. Wel super standaard. Maar o o wat rijdt dat lekker.

kan het zijn dat ik je een week of 2 a 3 terug , bij intratuinen heb gezien ? heb de zafira nog goed zitten bekijken toen je weg reed

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 1,158)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.