show hier je omega

Forumindex Forums Modellen Omega show hier je omega

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 911)
  • Auteur

http://www.imageshack.us
    Foto uploaden
    Hotlink for forums(1) kopieren
    Plakken in je post
    En voila.

gr

Danny

Eindelijk eens tijd genomen wat recente foto’s van de Omi te terwijl ik hem aan het schoonmaken was.

Inderdaad, die wasbeurt had ie hard nodig! :jerry

Over 2 weken is ie helemaal van mij, en gaat m’n pa in een even groene andere opel rijden :thumbup

origineel gepost door J-Omega
    Eindelijk eens tijd genomen wat recente foto’s van de Omi te terwijl ik hem aan het schoonmaken was.

Inderdaad, die wasbeurt had ie hard nodig! :jerry

Over 2 weken is ie helemaal van mij, en gaat m’n pa in een even groene andere opel rijden :thumbup

Mooie Omega ! :wors

Thnx :)

Hij heeft wel wat aandachtspuntjes @ lak en klein roestplekkie bij deurrand, maar daar ga ik de komende tijd naar laten kijken.

Ben erg happy met m’n aanstaande auto :P

origineel gepost door J-Omega
    Thnx :)

Hij heeft wel wat aandachtspuntjes @ lak en klein roestplekkie bij deurrand, maar daar ga ik de komende tijd naar laten kijken.

Ben erg happy met m’n aanstaande auto :P

Ach elke wagen heeft wel iets waar je je aan kunt storen, je ontkomt er gewoon niet aan met een gebruikte wagen.

Sommige dingen moet je soms gewoon op de koop toe nemen. maar nog ff en deze mooie bolide is van jou :thumbup:D

Zo is dat. Die puntjes maken me ook niet uit, ga ik in de komende tijd wat aan laten doen zover mogelijk. Ben enorm blij met
    m’n eerste auto :D

Ondertussen maar weer gewassen, aangezien paps hem in 1 week tijd nog smeriger had gekregen dan voor ik hem
    gewassen had. Geeft niets, hij is sinds gisteren helemaal van mij dus onder die titel heb ik hem gister zeer liefdevol nog eens
    opnieuw opgefrist. :P

Ook al hebben we de auto al een jaar of 6 nu, is toch ander gevoel nu ie van mij is. :thumbup

j-omega veel succes met je nu eigen OMEGA maak er wat van en veel veilige km

Met een digitale spiegelreflex kun je mooie foto’s maken! :kewlpics

origineel gepost door Famempeters
    j-omega veel succes met je nu eigen OMEGA maak er wat van en veel veilige km

Bedankt! Gaat vast wel lukken :)

@Xedrah
    : hele mooie foto’s! :thumbup

Staat goed die paardentrailer erachter :P

Laatst weer eens wat foto’s gemaakt. Helaas scheen toen de zon niet :sleeping

Mooie A’er, en leuke foto’s :)

Inderdaad, mooie A ! :thumbup Leuk plaatje van de ring trouwens, vorige week nog overheen geweest :)

@ Xedrah, mooie foto’s! Én Omega natuurlijk :) Heb jij er nou spoorverbreders onder zitten? Merk je daar iets van wat betreft slijtage van iets?

origineel gepost door GSI
    Laatst weer eens wat foto’s gemaakt. Helaas scheen toen de zon niet :sleeping

Oh die uitlaat :wub :wub:wors

Mooie A !

Greetzzz, Sjors

Originally posted by maxim102

@ Xedrah, mooie foto’s! Én Omega natuurlijk :) Heb jij er nou spoorverbreders onder zitten? Merk je daar iets van wat betreft slijtage van iets?

Dank je! :thumbup

Heb inderdaad 20mm spoorverbreders. Zitten er nu zo’n 20.000 km onder en heb geen lagerslijtage gemerkt. Uitlijning achter is ook in orde, dus bandenslijtage is zeer gelijkmatig.

de nieuwe omega??king:

Hmmm… Hij lijkt wel een beetje op een kruising van een passat en vectra.. Als t een achterwiel aandrijver wordt met dikke 6- of meer cyllinder motoren krijgt ie van mij een kans, al moet ik nog wat aan t ontwerp wennen.

Das de nieuwe Insignia (vervanger van de Vectra)

Mmwwooaahh, moet wel wennen aan de vorm.
    Natuurlijk afgebeeld in een schijt kleur!!!

Misschien in het Zwart,Zilver,Wit parelmoer of donker blauw metallic??

Deze beter??

Ben wel benieuwd wat ‘ie gaat kosten:hmmz

gr

Danny

:wub:wub

Ja deze voorstelling is beter, nu nog de wagon afwachten.
    Deze begint al goed zo qua design!!! mooi hoor!!

Waarom ziet er verschil de grills , die groene een concept ofzo??

Die groene is zowiezo een computerschets/bewerking. Die laatste zal veel meer in de buurt van het uiteindelijke model komen.

Ziet er goed uit iig, wel even wennen. Is geen herkenbare Opel qua design, maar zeker niet verkeerd.

Inderdaad ‘apart’, weet nog niet wat ik ervan moet denken.. :hmmz

en dit is mijn evotje, tis een echte, heb nog geen kenteken maar dat komt binnenkort.

gr. jeffrey

25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 911)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.