Show hier je corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa

25 berichten aan het bekijken - 5,651 tot 5,675 (van in totaal 7,308)
  • Auteur

@mantarobin wrote:

Mrmonkey en nl-tuning, bedankt voor jullie reacties! Ik zie het al op de filmpjes ding sjouwt als een gek op het circuit king:
    Dit is mijn bedoeling er eigenlijk ook een beetje mee, gewoon in de buurt hier rond jagen en af en toe naar de nürburgring (is voor mij stukken dichterbij dan Zandvoort)!

Eerdaags motortje maar weer even fris maken (nieuwe keerringen,filters,koppakking,distributie).

Komt dat allemaal goed! :thumb

Mooi man :thumb

Maar idd het gaat erg hard op t circuit en dit was dan nog in de regen met gladde Toyos voor hahah, het ging voor geen meter :jerry

Ook maar weer eens een fotootje van de mijne, inmiddels met OPC-line spoiler en Color Race Edition Diffusor sticker.

mooie corsa hoor :kewlpics king:

Update:

knippers gespoten en lipje aan me sleepoog

hey dit is mijn corsa gsi
    heb um vorig jaar gekocht
    de vorige eigenaares had um zwart laten spuiten
    en kocht um met 137.000 km op de klok uit 1995 nu een jaar later zit ik tegen de 160.000 km aan
    hier zijn een paar fotos

de binnenkant is nu kaal omdat ik er een rolkooi in wil bouwen en de achterbank maakt ruimte voor een beetje audio systeem en heb als extra feature blauwe led strobes achter de voorbumper zitten
    ik gebruik de auto als daily driver en zet nog iedere dag een smile op me gezicht als ik wakker wordt naar buiten kijk en de gsi voor mijn deur zie staan

de fotos waren gemaakt 1 dag na de APK dus moest de rode reflectoren er achterop plakken en de koplampen vervangen met standaard lampen en de auto was toen 40mm verlaagd achter en 60mm voor

Dit is mijn corsa D opc.

http://s1222.photobucket.com/albums/dd497/Marijnschats/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Naar die Corsa OPC heb ik nog geïnformeerd maar toen was die net verkocht.
    Heb inmiddels deze gekocht:

mayhem: stickerbomb motorkap is echt knap :thumb

Wel een erg orginele manier om je kap omhoog te houden :thumbup

mijn corsatje king:

het corsaTJE VAN AF 0

mijn corsa tje

is het wat ofniet??

Zoals de topic naam al zegt show hier je corsa,
    Dus hierbij mijn nieuwe speeltje een corsa b gsi c20xe

En wat facts:

C20XE met een ombouwset van m-tech
    Een nieuwe rvs uitlaat vanaf het spruitstuk en een einddemper met een dubbele rvs pijp (de gehele uitlaat schijnt op maat te zijn gemaakt voor deze auto)
    Sfi vervanger
    16 inch irmscher velgen
    calibra 16V voorremmen
    F20 versnellingsbak
    En er schijnt 170 pk in te zitten

en kwa auto:
    elec ramen
    schuif kanteldakje
    verlaagd
    net interieur

Meer fotos volgen nog een keer, heb die van marktplaats maar ff gebruikt.

Mvg Patrick

@corsa-gsitje wrote:

hey dit is mijn corsa gsi
    heb um vorig jaar gekocht
    de vorige eigenaares had um zwart laten spuiten
    en kocht um met 137.000 km op de klok uit 1995 nu een jaar later zit ik tegen de 160.000 km aan
    hier zijn een paar fotos

de binnenkant is nu kaal omdat ik er een rolkooi in wil bouwen en de achterbank maakt ruimte voor een beetje audio systeem en heb als extra feature blauwe led strobes achter de voorbumper zitten
    ik gebruik de auto als daily driver en zet nog iedere dag een smile op me gezicht als ik wakker wordt naar buiten kijk en de gsi voor mijn deur zie staan

de fotos waren gemaakt 1 dag na de APK dus moest de rode reflectoren er achterop plakken en de koplampen vervangen met standaard lampen en de auto was toen 40mm verlaagd achter en 60mm voor

Echt een mooie GSI zoals die nu is :wub , maar na mijn mening verpest je de auto met een rolkooi :puke.
    Laat de moterkap verlengen word de auto nog mooier van!

Succes! :thumb :ass

Het project wat ik vorige week heb opgehaald;

Opel Corsa GSI 1.6 16V

Hallo allemaal,

Dit word me allereerste post van dit forum en toevallig is dit ook me allereerste auto en corsa

Hier een paar fotoś gemaakt bij de koop. Let op: Het is een opknapautotje die motorisch goed is alleen het plaatwerk/plastic mag een opknapbeurt gebruiken.

Mijn baby ff showen :angel

CORSA(L)

De eerste zelfgemaakte foto’s van mn corsa na een grondige poets en boen beurt.

Ook de L maar ff rood gespoten en de kleppendeksel was vorige week al gedaan.

Voor:

Na:

Mvg Patrick

Sinds een jaar ben ik in het bezit van mijn Corsa B.
    Heb sinds toen een aantal dingetjes veranderd, hier een paar foto’s van zijn staat bij aanschaf en zijn huidige look!

Originele staat bij aanschaf

Tussendoor even een shoot gedaan, hier een foto ervan.

Huidige staat met nieuwe League 16″ LM velgen en 6000K Xenon

Ben voorlopig niet van plan om nog iets te veranderen, maar als er nog kleine suggesties zijn, zijn die altijd welkom!

Dillenvd

@dillenvd mooie corsa alleen zou ik hem nog wat verlagen.. en heb je misschien een paar foto’s van je achterlichten als de lampen aan staan want wil die ook gaan haln maar de verlichting moet wel leuk zijn, zou je mij een paar foto’s kunnen sturen van e achterichten at work by night?

BPR

dit is myn corsa zo juist gespoten dacht plaats even een foto
    voor jullie mening
    alvast bedankt!

Dat is een leuk ding zeg, mattig uitbouw?

Mvg Patrick

ps volgende keer wel graag een wat grotere foto van dit unieke karretje :thumb

http://img220.imageshack.us/img220/691/53997320.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

heb er hier nog 1 volgende week wil ik spoorverbreders halen voor achter

http://img38.imageshack.us/img38/8642/img00166201108151714.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;

25 berichten aan het bekijken - 5,651 tot 5,675 (van in totaal 7,308)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.