Show hier je corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa

25 berichten aan het bekijken - 4,226 tot 4,250 (van in totaal 7,308)
  • Auteur

origineel gepost door Stylo

origineel gepost door JapIoNET
    Mijn Corsa B GSI, helemaal standaard, pas 108d op de teller, en loopt als een trein. Heeft er iemand trouwens een tip hoe je de bumpers weer donker van kleur kan krijgen? Ik heb al bumper cleaner gebruikt enzo, maar dat is na 2 dagen weer weg…

Verfbrander dr op:thumbup

Verfbrander? Lijkt me niet echt optimaal voor het plastic.
    Misschien is dat voor 1 of 2 keer aardig, maar volgens mij wordt het plastic daar hardstikke broos van en breekt het door een klein tikje…

Ik zou persoonlijk de bumpers er af halen, opschuren, kunststofprimer er op doen en dan mat zwart spuiten (of een kleurtje natuurlijk).
    Daarna uiteraard een laag blanke lak er op en je hebt weer jaren plezier van je bumpers.

Wel even wachten tot het weer wat beter wordt. Verven gaat pas goed als het boven de 10 graden is.
    Of je moet natuurlijk een verwarmde ruimte hebben om je verfwerk te doen…

mijne dus

en miss tekoop twijfel nog een beetj:hmmz

origineel gepost door kapelleboer
    mijn corsa @ winter mode
    wel met nieuwe angel eyes en achterlichten

gr kapelleboer

Staat er netjes bij voor de winter!:thumbup
    Zijn dat die zwarte led achterlichten ( http://www.carfantasy.nl/achterlichten-opel-corsa-deurs-led-zwartwit-p-17755.html)?

origineel gepost door b_elev

mijne dus

en miss tekoop twijfel nog een beetj:hmmz

nette wagen..!!

fotoshootje bij berner gehad? ;)

idd

ps heb jou autotje daar ook weleens gespot

nette auto niet geheel mijn smaak maar wel ruig

gr brian

Mijn A-Tje 1.4i 1992

Ik weet T hij is vies maarja wat wil je met dit weer!

Vies? Moet je die van mij nou eens zien. Echt om te huilen onderhand. :cry

Pff mijn corsa is ook te vies voor woorden!! Hij begint echt grijs te worden binnenkort:P

agh ik denk dat de mijne vieser is dan die van jullie:P

origineel gepost door TedMechanic
    Ik zou ze het liefste meespuiten, maar daar zijn ze te flexibel voor. Ik zou eigenlijk van die harde moeten hebben, van een A1.

ik heb de mijne ook gespoten ;)

lichtjes opschuren met korrel 600 ofzo , kunststof primer , licht schuren met korrel 800 , gewone primer , licht schuren korrel 800 en dan in kleur .

zo heb ik het gedaan terwijl de flexibele strips naast de auto lagen , kon ze gewoon buigen en de lak bleef zitten ;)

hier de mijne in opbouw. vannochtend geschoten.
    (nog een heeeeele hoop te doen)

origineel gepost door Robskee

origineel gepost door kapelleboer
    mijn corsa @ winter mode
    wel met nieuwe angel eyes en achterlichten

gr kapelleboer

Staat er netjes bij voor de winter!:thumbup
    Zijn dat die zwarte led achterlichten ( http://www.carfantasy.nl/achterlichten-opel-corsa-deurs-led-zwartwit-p-17755.html)?

nee deze zijn helemaal zwart ze zijn van jom heb ze op 100% tuning gekocht

origineel gepost door michiel026

Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs. :)

dat is geen opel corsa tr maar een limosine model ;) de tr’s zijn alleen maar van het eerste model gemaakt daarnaar niet meer 3 deurs is een sedan en een 4 deurs een limosine

Daar ben ik inmiddels ook achter idd ;)
    Tis ook geen Limo trouwens ;) Het is een Sedan ;)
    De A1 en A2 zijn er als TR, wat in princiepe gewoon een hatchback met een kontje is. Daarmee is het ook effectief een tweedeurs, omdat een kofferklep niet meetelt als deur, maar een achterklep van een hatchback wel ;)
    A3 is er als 3deurs Hatchback en volwaardige 4deurs Sedan.
    Ander verschil is ook dat de Sedan veiligheidsriemen heeft bij de achterbank en de TR niet.

De TR en Sedan heb ik altijd al de mooiste uitvoering gevonden.
    Is ook een stukje nostalgie, want m’n moeder had tot 14-04-05 (officiele vernietigingsdatum, heb de vrijwaring hier nog liggen) een 1.2S A2 TR in muisgrijs met blauwe striping. Ik heb altijd gezegd daar in te gaan rijden als ik m’n RBW heb, maar hij is inmiddels al bijna 5 jaar terug op de sloop beland :(
    Gelukkig heb ik nu m’n eigen Corsa met een lekker kontje :P

Nog een leuk weetje is dat de A3 Sedan nooit verkocht is in Duitsland. Daar is het een echte bezienswaardigheid en menig duitser zal z’n camera trekken als hij daar een Corsa Sedan ziet rijden/staan.
    De dame die deze auto reed woont inmiddels in duitsland en stond ook raar te kijken toen er regelmatig mensen de Corsa stonden te bekijken :P

origineel gepost door McKaamos

origineel gepost door michiel026

Zo, en dan een plaatje van mijn 100% standaard Corsa 1.4i TR 4deurs. :)

dat is geen opel corsa tr maar een limosine model ;) de tr’s zijn alleen maar van het eerste model gemaakt daarnaar niet meer 3 deurs is een sedan en een 4 deurs een limosine

Daar ben ik inmiddels ook achter idd ;)
    Tis ook geen Limo trouwens ;) Het is een Sedan ;)
    De A1 en A2 zijn er als TR, wat in princiepe gewoon een hatchback met een kontje is. Daarmee is het ook effectief een tweedeurs, omdat een kofferklep niet meetelt als deur, maar een achterklep van een hatchback wel ;)
    A3 is er als 3deurs Hatchback en volwaardige 4deurs Sedan.
    Ander verschil is ook dat de Sedan veiligheidsriemen heeft bij de achterbank en de TR niet.

De TR en Sedan heb ik altijd al de mooiste uitvoering gevonden.
    Is ook een stukje nostalgie, want m’n moeder had tot 14-04-05 (officiele vernietigingsdatum, heb de vrijwaring hier nog liggen) een 1.2S A2 TR in muisgrijs met blauwe striping. Ik heb altijd gezegd daar in te gaan rijden als ik m’n RBW heb, maar hij is inmiddels al bijna 5 jaar terug op de sloop beland :(
    Gelukkig heb ik nu m’n eigen Corsa met een lekker kontje :P

Nog een leuk weetje is dat de A3 Sedan nooit verkocht is in Duitsland. Daar is het een echte bezienswaardigheid en menig duitser zal z’n camera trekken als hij daar een Corsa Sedan ziet rijden/staan.
    De dame die deze auto reed woont inmiddels in duitsland en stond ook raar te kijken toen er regelmatig mensen de Corsa stonden te bekijken :P

a1 is alleen een tr volgens tr power ;) maar dat heb ik ook regelmatig duitsers of andere mensen om mijn corsa heen ook wel is de verkeerde mensen alsje begrijpt wat ik bedoel :P

origineel gepost door sinister

WTH?!

audifront?

ja zo te zien wel

de TR heeft gewoon de voorbereiding voor gordels achterin ;)

even de gaten zoeken achter de bekleding en je schroeft er zo gordels in :P

@ Freek023, Kom jij heel toevallig uit roosendaal?

origineel gepost door Stylo

origineel gepost door sinister

WTH?!

audifront?

jaja vond ik wel super dik staan!! ;) moet nog wel hoop opbouwen maar de vorm is toch wel duidelijk zo….

Wordt wel een inmense voorgevel op die Corsa, vind ik wel dik…Velen zullen het nie mooi gaan vinden:D

origineel gepost door 2e-c14nz
    @ Freek023, Kom jij heel toevallig uit roosendaal?

Nee Haarlem, vandaar ook die 023.

kzie turbo hangen! :D

gezien de audi look a like neus, kan er inmense turbo voor en intercooler :D

wooow sinister.. wat een super gave bak lijkt me dat te worden!!!
    Voorbumper :wub:wub

origineel gepost door youri_corsa_gsi
    Ik heb vanmiddag toevallig ook nog een paar foto’s van mijn Corsa gemaakt.

is dit een gsi? hoeveel is ie achter verlaagd ;)?

Staat wel lekker die grijze ja :D op de ontbrekende sideskirts kapjes na:P

25 berichten aan het bekijken - 4,226 tot 4,250 (van in totaal 7,308)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.