Show hier je corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa Show hier je corsa

25 berichten aan het bekijken - 3,201 tot 3,225 (van in totaal 7,308)
  • Auteur

origineel gepost door Spacejam
    is dat 15 of 16″ ?

origineel gepost door jeroendb86
    Mijn nieuwe aanwinst ;)

Ik weet ook niet :P ik vroeg me ook al af hoeveel inch er onder ligt.

mijn C gsi :

mijn TR:

nette corsa’s :thumbup
    kleurtje van de TR is een benkende ;)

greetz

:kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics Crossagek :P

Leuke bakkies hoor :)

Die TR ziet er trouwens ook niet verkeerd uit! :thumbup
    Zijn er nog plannen mee om hem te laten zakken?

ja hij moet idd nog een klein stukje zakken , maar dat heeft geen haast aangezien het onze gezinsauto en boodschappenauto is , dus hij moet niet teveel zakken want dan wordt mijn vriendin kwaad aangezien het haar auto is en zij er normaal en met gang over de drempels mee wil rijden :P

ik ben nu rustig op zoek naar een leuk en goedkoop verlagingssetje , en dan wil ik hem een cm of 4 laten zakken .

helaas hebben ze de tr van zondag op maandag bekrast , dus ja de lak is er weer wat slechter aan toe :mad:

:o Wat zonde man! Echt he …je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat…..kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

Mooie auto hoor Crossagek :)

Stiekem vind ik deze C nog wel mooier dan je voormalige B ;)

origineel gepost door Mighty-Corsa
    Mooie auto hoor Crossagek :)

Stiekem vind ik deze C nog wel mooier dan je voormalige B ;)

ik mis de B toch nog wel es hoor , vooral de herrie die hij maakte hahaha ( de buren missen em niet in ieder geval )

maar na 2 weken in de nieuwe gsi , zou ik niet terug willen naar de B , heerlijk is dat rijden zonder rammeltjes en andere vreemde geluiden :wors

origineel gepost door Famous
    :o Wat zonde man! Echt he …je krijgt er moordneigingen van pfff

Hehe, als ze wat eerder opstaat…..kan ze langzamer over de drempels met boodschappen doen ;) (ze leest niet mee hier toch? :P) hahaha :D

Wel leuk gezicht trouwens, de TR is nu al lager dan de C als je kijkt naar het dak :)

ja we balen er flink van , vooral omdat de TR er nog zo goed uit ziet , maar misschien laten we hem ooit nog es overspuiten ;)

ja de gsi is idd erg hoog , maar lager kan en wil ik niet .hij staat nog op de orginele veren en dat staat al laag genoeg .

origineel gepost door crossagek
    mijn C gsi :

mijn TR:

hele mooie corsa mag je trots op zijn:D

dit is de mijne sinds afgelopen zaterdag:D

jaja de wielerzz zitten dr onder… mn kist is eruit en de woofers worden vervangen…. 2x 12 inch wordt 4x 12 inch :wors volgende week mn schroefveren dr onder steken…
    hier alvast wat foto’s van de nieuwe wielerz, de lampers en de grill…..
    ohwjah en let niet op de vliegjez…. ;D

Zeker geen verkeerde updates :thumbup

origineel gepost door crossagek
    mijn C gsi :

mijn TR:

mooie tr moet alleen een eind naar benee en andere rims.verder knap bakkie

de velgen die nu onder de TR zitten zijn van een kameraad van mij , die mag ik gebruiken , want hij gebruikt ze toch niet .

en het staat in ieder geval beter dan die 13″ met 135 banden :P

ik heb er geen haast mee , maar ik kijk rustig rond voor een verlagings setje en simpele duitse stijl velgen of iets wat er op lijkt , maar die wil mijn vriendin er niet onder hebben en zij rijd toch het meest met de TR , dus moet wel rekening met haar houden ;)

origineel gepost door KurtjeCorsa
    Even mijn ceetje voorstellen:D
    http://img58.imageshack.us/img58/8440/afbeelding14226oz8.jpg

Moet je ff zo doen :P

origineel gepost door KurtjeCorsa
    Even mijn ceetje voorstellen:D
    http://img58.imageshack.us/img58/8440/afbeelding14226oz8.jpg

Mooie bak man! :thumbup

Daar wil ik wel meer foto’s van zien! :) ;)

dat is een echt nette corsa die blauwe B bladzijde 128 echt heel netjes zo. met die heldere verlichting mooie nette wielen mooi in de lak. heel vet zo. simpel maar vet!

ik rij normaal gesproken manta b gsi maar momenteel hangt ff mijn blok er naast,maar mijn vriendin is vorige week geopereerd dus mag niet rijden dus heb ik haar corsa b mee,162 km heen naar werk,in 1 woord DRAMA,gheghe stuurd veel ste zwaar allemaal,en niet echt power ook:P:P niet om jullie af te zeiken hoor,helemaal niet,maar das mijn mening over corsa rijden hehehehehe liever een a corsa net als d’r moeder a corsa GSI

ben sinds 26-6-2008 eigenaar van een helemaal nieuwe corsa met C’mon, Technic, Sport en OPC pakket…. Hieronder wat pics van mijn auto..ikzelf vind ut een super mooi bakkie:P moet alleen wel wenne aan die vage nieuwe nummerborden met 3 letters…:hmmz

Hele mooi corsa Brinx :thumbup

Ziet er netjes uit!

Heb je ook een foto van het interieur? dash etc. ?

25 berichten aan het bekijken - 3,201 tot 3,225 (van in totaal 7,308)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.